Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Raz 0.5 bara raz 1.5 ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie opisze problem bo juz nie umiem sobie z tym poradzić.

Mam pewien kłopot z doładowaniem, zacznę od tego że kupiłem auto z juz zregenerowana turbiną.

a mianowicie sprawa wygląda następująco:

Zaplam auto obojętne czy nagrzany silnik czy nie, wyjeżdżam na drogę lag do oporu i tu są często jaja.

Najczęściej auto bije tylko 0.45 0.5 bara i dopiero przy około 5000rpm wzrasta do około 0.7 0.8 bara i potem wiadome spada znów do 0.5.

ten silnik powinien cały czas bic na około 0.8 0.9 bara i czasami tak jest ale rzadko, nie umiem tego ustalić od czego to zależy, co gorsze czasem uderzy do 1.5 a na wet więcej.

Sprawdziłem dolot, wymieniłem n75, robiłem logi które oglądał Dev ale robiłem je bez zegara więc nie wiem ile było doładowania, przepływ był na 159g/s.

Następna sprawa jest to że doładowanie czasem trzyma sie w okolicach 1 bara ale pulsuje od 0.7 do 1bara i czuc to po samochodzie.

Ręce opadają, Dev podpowiadał kiedyś dziurę w dolocie, gdyby takowa była doładowanie byłoby np niskie cały czas a u mnie czasem jest wysokie czasem za niskie i chodzi jak 150ps a nie 180.

Proszę o pomoc.

pozdrawiam

Opublikowano

rozwalona grucha wg jesli wszystkie przewody sa szczelne, szczegolnie maly silikon od n75 do gruszki turba

Opublikowano

no waśnie turbo było regenerowane i grucha wygląda na nową.

W tygodniu wyjmę turbo i dam do sprawdzenia.

Tylko na ile je powinni ustawić?? na 0.6 ?

Opublikowano

nowy chinczyk moze i tydzien pochodzic, a moze i 2 lata... problem tkwi ewidentnie w sterowaniu turbo, wiec skoro masz n75 ok i przewody w okol niego tez sa ok, to zostaje tylko gruszka lub sama turbina w sobie

Opublikowano

A DV-ka sprawdzona?

Opublikowano

Dv nowe z salonu ;-)

Opublikowano

dvka nie daje takich efektow, bo przy bucie jest i tak zamknieta caly czas, conajwyzej moze boost skakac na zepsutej ale w dol

Opublikowano

Mowilem o dziurze bo miales za male doladowanie

O tym ze czasami wskakuje 1.5 nic mi nie mowiles....

Opublikowano
Mowilem o dziurze bo miales za male doladowanie

O tym ze czasami wskakuje 1.5 nic mi nie mowiles....

Chyba Tomek źle mnie w pierwszym poście zrozumiałeś, ja zawsze ci dziękuje za pomoc bo wiele razy o coś dzwoniłem, ja po prostu opisywałem historie problemu jaki mam z tym autem.

Auto wcześniej faktycznie miało małe doładowanie i miałeś racje przypuszczając że może być to wina dolotu, sam to obstawiałem ale wszystko sprawdziłem i wyszło że dolot jest oki, i od jakiegoś czasu pojawiło się to dziwnie wysokie doładowanie a czasem takie jak powinno być.

Żadnych pretensji Tomasz z mojej strony do Ciebie nie ma :wink:

Wracając do tematu, jak powinno być ustawione ciśnienie otwarcia na WG ?

Opublikowano

cisnienia specjalnie nie ustawiasz, po pierwsze musisz miec pewnosc ze membrana w gruszce jest bankowo sprawna, bo jesli jest uszkodzona to nigdy w zyciu dobrze tego nei wyregulujesz

ale generalnie musisz i tak wyjac turbo a przynajmniej kolektor zeby ja ustawic

luzujesz na ciegnie obydwie nakretki, zamykasz gruche recznie, dociągasz ją jeszcze na zamknieciu nakretka + 3 cale obroty, i druga nakretka od strony gruszki kontrujesz

Opublikowano

Kasowanie luzu to ja umiem robić, ale gruchę chyba podmienię bo kolega ma luzem turbinę, pojadę do kumpla co turbiny robi i sprawdzimy wszystko jak trzeba

Opublikowano

innej regulacji seryjnej nie ma tylko tak ustawiasz cisnienie otwarcia na seryjnych gratach

innym rozwiazaniem jest mbc ale nie zawsze jest to dobre bo jak ustawisz stale cisnienie gornej granicy to bede ci petlic wtryski

Opublikowano

Mam mbc ale nie będę z niego korzystał, a wtryski założę od BEX przy wirusie .

A że iunnej regulacji nie ma to ja wiem :decayed:

Opublikowano

Szukaj innych wtryskow bo od bexa bez przeróbki nie wejdą, choćby od saaba/volvo 350@3bar

Opublikowano

wystarczy obniżyć listwę (podpowiedz DEV'a potwierdzona informacjami z neta)

Opublikowano

a tak praktycznie nic nie musialbys robic z listwa i mialbys wydajniejsze wtryski za mniejsza kase...

VOLVO T5 - 0280155830 - 373ml/min dla 3bar (w volvo pracują na 3.8 -> 420ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

VOLVO T6 - 0280155831 - 339ml/min dla 3Bar (w volvo pracują na 3.8 -> 381ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm - takie mam, wyhaczylem na allegro za 80zl / komplet 4 sztuk

wtryski trzeba minimalnie podtoczyc na obudowie zeby nie opieraly sie o gniazdo w kolektorze, mozna to samemu zrobic nozykiem technicznym

Opublikowano

No to Piotrusiu dzięki za info :banan:

Ile to ogarnie ??

Planuje turbo k03s i program na wiosnę na około 220 jak sie uda, choć najważniejszy w quattro jest Nm

o tym gadamy? VOLVO V70 T5 WTRYSKI LISTWA WTRYSKOWA 0280155759 (3924457393) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

czy to?listwa wtryskowa wtryski Volvo XC90 T6 2.9 biturbo (3909870944) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano

te pierwsze czerwono brazowe sa praktycznie takie same jak te moje z koncowka 831

te drugie to sa chyba wlasnie te 831

---------- Post dopisany at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ----------

jeszcze lepsze by byly te 830 ale powyzsze dwa tez spokojnie stykna na 240KM, tym bardziej przy 4bar regulatorze

Opublikowano

te 830 były w t5 t6?

Z jakich lat może podpowiesz, jak dłubać to ju wole soc większego wsadzić, ale żeby znów nie lało :kwasny:

Opublikowano

Nie wiem, generalnie po kolorach je łatwo poznać, trzeba po prostu sprawdzać w katalogach po numerze jaka mają wydajność każde

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...