Mario Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zerknijcie na logi, niestety na wszystkie nie starczyło czasu. Auto seria, bez katalizatora. Nic nie było robione/czyszczone poza odmą. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Masz problem ze sterowniem turbiny bo strasznie przeładowuje na początku, sprawdz węzyki przy n75 czy nie dziurawe jak dobre to n75 do sprawdzenia, czyszczenia lub wymiany, oczywiście szczelnośc dolotu też przy okazji mozna sprawdzić.
gregor10 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 szczelnosc dolotu do sprawdzenia pod cisnieniem kompresorem, n75 do inspekcji, komplet logow dynamicznych prawde powie.
Mario Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dzięki za podpowiedzi. Zamierzałem właśnie posprawdzać wszystkie wężyki, dolot, N75 i WG. W piątek zrzucam przód do rozrządu, to będzie wszystko na wierzchu... Coś jeszcze poza 002 020 033 115 118 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się