Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BREMBO w B5 na tarczy 320x30 z B8 - moja koncepcja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

B6, podobno ten zestaw jest p&p. Dostalem informacje ze ta sa zaciski specjalnie zrobione przez brembo dla vw ag i sa z b8 3.0 z tarcza 320. Problem lezy nie jako w przewodach.

Opublikowano

Nie wydaje mi się

Zmierz jaki jest rozstaw śrub którymi się je przykreca do zwrotnicy

---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ----------

Oczywiście od środka jednego do środka drugiego otworu. Może być podobny na tyle żeby dało się to wyrezac bez robienia adapteru ale wtedy będziesz musiał dopasować jakąś tarcze do tego a z tym juz różnie może być

dobra wsio posprawdzane, wychodzi w Q5 4tlok pod 320x30 tarcze wiec miales racje i mozna cos takiego zapodac do b6, trzeba tylko podlozyc podkladki pod zaciski pewnie bo tarcze od q5/b8 są głębsze niż te w b6/7

generalnie przyjmimy ze jest to taki sam zestaw jaki ja skompletowałem tyle że jest prostrzy bo bez adapterow, nawet tarcze o klocki mam generalnie te same

Opublikowano

Juz sam zglupialem. A nie 320? Takie mialem info.

Opublikowano

320 320, w 2013roku dopiero wyszedl chyba taki zacisk wiec jest to bardzo fajne rozwiazanie

ciekawe tylko czy trzeba stosowac tarcze z b8 + podkladki pod zacisk czy wystarcza tarcze z b7 3.0tdi 320mm i bez zadnych podkladek

Opublikowano

Czyli od b8 aa? Mam nadzieje ze od b7 tarcze podejda. Duza jest roznica miedzy czyero a jedno tlokiem?

Opublikowano

co od b8? nie wiem

na pewno 2013 polift q5 2.0tsi i 2.0tdi idize taki zacisk brembo pod 320x30

---------- Post dopisany at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany at 14:11 ----------

czy jest roznica wez zeszycik i policz prawo pascala tak jak ja to zrobilem w 1 poscie z grubsz :decayed:

---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ----------

jak tak patrze to bardzo łatwo na oko rozróżnić taki zacisk

w 320 otwory motażowe są praktycznie w rogach klocków hamulcowych, sama tarcza nie ma też takiej przerwy między powierzchnią tarcza klocka a bębnem gdzie są otwory na śruby koła

w 345 otwory są odsunięte w doł klocka o ponad 1cm no i tarcza ma już jakgdyby rowek miedzy powierzchnia tarcza a bębnem

Opublikowano

Czyli 320 kwestia dopasowania?

Opublikowano

tak, zacisk ten co masz, tarcza 320x30 z b7 3.0tdi i po zmontowaniu sam zobaczyz czy tarcza jest pośrodku zacisku, jesli nie, dodajesz podkladki tak aby bylo dobrze

Opublikowano

Przeciez te zestawy juz sprzedaje rok czasu :grin:

Zacisk jest do tarczy 320mm i pasuje p&p do kazdego auta bez względu na tarcze. Przewod hamulcowy musi byc z tego zacisku aby grało.

Opublikowano

no i wsio jasne tomuś, ja o tym nie wiedzialem:D, nowe auta mnie nie interesują ze względu na możliwości portfela :grin:

Opublikowano

I gra gitarra. A jak to sie ma w praktyce? Fajnie to hamuje?

Opublikowano

Tak jak każde 320mm :grin:

Podstawa to dobry klocek

---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ----------

no i wsio jasne tomuś, ja o tym nie wiedzialem:D, nowe auta mnie nie interesują ze względu na możliwości portfela :grin:

Jak nie wiedziałeś ???? W zeszłym roku sprzedałem Ci ten patent :grin:

Opublikowano

Ma ktoś wiedzę (pewnie devastation ;) jakiej średnicy tłoczki są w tym zacisku?

Pozdro

Edit: i czy wejdzie taki hebel pod "biedronkę" czy inną 16tkę?

Opublikowano

nie wiem jaka mają średnice, średnio mnie to obchodzi :grin:

Opublikowano

Spoko, pytałem o średnicę tłoczków coby się zorientować czy warto w ogóle brać te zaciski pod uwagę.

Pozdro

Opublikowano

oczywiście, jak najbardziej, na te chwilę nie ma nic bardziej ciekawego w tej materii

sprzedaje sporo tych zestawów, 100% zadowolonych klientów

te zaciski wystepują w dwóch odmianach: 320 i 345 mm

z tym ze tarcze 345 trzeba lekko przetoczyc na 342.5 mm bo klocek nie obejmuje całej tarczy i sporo jej zostaje na obwodzie

Opublikowano

Gdyby jeszcze na tarczy 320mm wlazło to w zimową 16tkę, to byłby ideał ;)

Opublikowano

wejdzie Ci pod biedronkę i pod felge stalową 16" z A6 C5 2.7BiT ale nie pamietam parametrów

chyba ET40

Opublikowano

Podziękował za cenne info :)

Opublikowano

- zacisk seryjny o tłoczku 57 mm - ma blisko 2550mm kwadratowych powierzchni

- zacisk 60mm taki jak w S4 B6, czy w zaciskach pod 320mm - 2826mm

- przeciętny zacisk tylny porsche 2x28 i 2x30 - 2644mm kw (malutko) - na pewno trochę lepiej rozkłada się siła hamowania względem serii ale to mało i tak

- zacisk 2 tłok golf R32 - 42 i 32mm - 2188mm - też malutko

- zacisk 2 tłok od eSy - 2x 43mm - 2902mm - czyli jak widać tyle samo co jeden 320mm w przypadku pojedynczego tłoczka 60mm, a jednotlok jest mniej problematyczny

- zacisk ibiza cupra pod 312mm 4 tlok - nie mam zadnej sprawdzonej informacji

- jakiś zacisk 8 tłoczkowy, nie pamiętam jaki, chyba AP Racing - 4x32 i 4x28mm tłoczki - 5677mm kw

- zacisk porsche 6 tłok jakich wiele - z tego co znalazłem wieksze mają 2x38 2x34 i 2x30mm - suma 5495mm kw - wiec tyle samo co te z vipera

- zacisk 4 tłok brembo porsche montowany od góry - 2x40mm i 2x36 - razem 4546mm kw

- zacisk brera 4 x42mm - 5539 - bardzo dużo jak na swoja cenę

- zacisk S8 lub od RS3 tez chyba ma takie wymiary, moje vipery również - 2x44 i 2x40mm - 5551mm kw

kolego a nie jest przypadkiem tak ze w zaciskach kilkutłoczkowych powierzchnie tłoczków liczy sie tylko z jednej strony??

tak mi paweł mowił, możliwe ze go źle zrozumiałem, nie chce nikogo w błąd wprowadzac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...