duzy616 8 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Chcę kupić nowy intercooler od 3,0 TDI Jakiej firmy polecacie, NISSENS, NRF wystarczy czy musi być BEHR albo HELLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keczu 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) Jak by ktoś to mam taki IC - do B7 za duży. Są też dwie nowe kierownice 8K0121284F i 8K0121283F. Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez keczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_G 2 Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Czyli IC od A6 C7 Bi turbo trzeba docinac czy taki IC+węże od Q5 i będzie pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 17 godzin temu, Marcin_G napisał: Czyli IC od A6 C7 Bi turbo trzeba docinac czy taki IC+węże od Q5 i będzie pasować? Żaden oprócz oryginalnego nie pasuje p&p. Nie zrozumiem po co kupować używany IC od A6 czy Q5 skoro i tak trzeba go dopasować. Nie wiesz w jakim stanie kupisz. Żaden IC montowany seryjnie nie ma takiej wydajności jak customowy. Za cenę tego od A6 masz nowy IC od FMIC.pl na nowym rdzeniu, który jest bez porównania wydajniejszy. Dwie B8 zrobione na tym IC w upalne dni trzymały ok 26 stopni w dolocie. Na seryjnym ok 60 stopni. Oba pomiary w ten sam dzień przy tych samych parametrach. Dziś kolejna B8 po mapie na tym IC od FMIC.pl i temperatura w dolocie po upalaniu na hamowni też okolice 25 stopni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 W dniu 22.09.2018 o 17:08, corradoowner napisał: Nie zrozumiem po co kupować używany można pisać do znudzenia, oni i tak wiedzą lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 23 minuty temu, marcin4x4 napisał: można pisać do znudzenia, oni i tak wiedzą lepiej. na szczęście są tu jeszcze tacy, którzy czytają i myślą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_G 2 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Witam, Może by tak uporządkować temat. Skoro mowa o 2.0 TDi to prosiłbym o informacj: Nr intercoolera od 3.0 BiTurbo? Co potrzeba do wymiany oprócz samego IC Pacjent oczywiscie a4 b8 2.0 tdi przedlift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audifan123 2 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Ja mam taki https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/11-intercooler-550x180x65mm.html Obsługa sklepu dobrała mi telefonicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł216 3 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Panowie wie ktoś jak jest z IC w poszczególnych wersjach po fl 190,177,150 koni? Chodzi mi czy jest wodny w którejś z wersji mocowej.?Bedzie wdzięczny za info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 43 minuty temu, Paweł216 napisał: Panowie wie ktoś jak jest z IC w poszczególnych wersjach po fl 190,177,150 koni? Chodzi mi czy jest wodny w którejś z wersji mocowej.?Bedzie wdzięczny za info. Pozdrawiam Jest wodny w polift b8 ale nie wiem od którego roku napewno z 2.0tdi 190 cnha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł216 3 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Dzięki kolego, szukałem info i nie mogłem znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 z nowych większość ma wodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł216 3 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Witam. I jak się mają te wodne od klasycznych czy jest możliwość zapakowania większego wodnego w takim 2.0 190.Ktoś ma jakieś doświadczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borzos 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Ja mam intercooler Wagnera. Tani nie był ale robi robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 W dniu 6.04.2019 o 20:40, Borzos napisał: Ja mam intercooler Wagnera. Tani nie był ale robi robote akurat do A5 mogłeś ładować chińczyka 300... raczej większy ogień niż to co kupiłeś o cenie nie wspominając. W dniu 25.03.2019 o 16:38, Paweł216 napisał: Witam. I jak się mają te wodne od klasycznych czy jest możliwość zapakowania większego wodnego w takim 2.0 190.Ktoś ma jakieś doświadczenie? Nie masz większych wodnych, Ic siedzi w kolektorze i niczego nie ulepisz. Można wymienić wymiennik ciepła na większy i pompę wody na mocniejszą (jeden z podstawowych modów dla 3.0 TFSI) albo zrobić FMIC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł216 3 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Spoko, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afik 0 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Ok! jestem prosto po montażu intercoolera od 3.0 bitdi 8R0145805A do silnika 2.0 tdi CAGC ( chociaż to bez różnicy ). Zdecydowałem się na metodę z rosyjskiej strony ( w kwesti odcięcia części rur): 403 — Доступ запрещён WWW.DRIVE2.RU Автомобильная социальная сеть Tak wiec w momencie kompletowania części zamówiłem rury od q5 3.0 tdi (8R0145790H, 8R0145979E), nie pasują...... Raz ze są za szerokie i od strony turbo to ni jak tego założyć. Od strony kolektora kompletnie inne wyprofilowanie . Pieniądze w błoto jak ktoś chce chętnie odsprzedam . Po odcięciu rur z chłodnicy wszystko pasuje idealnie na ori gumowych rurach od intercoolera 2.0 ja miałem w między czasie od 3.0 tdi, metoda montażu rur taka sama - opalarka, smar , cierpliwość ..... kierownice powietrza ( ja swoje docinalem ) pasowały już bez poprawek. Dolna płytę plastikowa trzeba dociąć i to chyba zajmuje najwiecej czasu. Cala zabawa od wstawienia do wyjechania zajęła mi 3 godziny, na kacu... to może w 100% kondycji to 2 godziny. Różnic - nie czuć. Może w lato... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 7 godzin temu, Afik napisał: Ok! jestem prosto po montażu intercoolera od 3.0 bitdi 8R0145805A do silnika 2.0 tdi CAGC ( chociaż to bez różnicy ). Zdecydowałem się na metodę z rosyjskiej strony ( w kwesti odcięcia części rur): 403 — Доступ запрещён WWW.DRIVE2.RU Автомобильная социальная сеть Tak wiec w momencie kompletowania części zamówiłem rury od q5 3.0 tdi (8R0145790H, 8R0145979E), nie pasują...... Raz ze są za szerokie i od strony turbo to ni jak tego założyć. Od strony kolektora kompletnie inne wyprofilowanie . Pieniądze w błoto jak ktoś chce chętnie odsprzedam . Po odcięciu rur z chłodnicy wszystko pasuje idealnie na ori gumowych rurach od intercoolera 2.0 ja miałem w między czasie od 3.0 tdi, metoda montażu rur taka sama - opalarka, smar , cierpliwość ..... kierownice powietrza ( ja swoje docinalem ) pasowały już bez poprawek. Dolna płytę plastikowa trzeba dociąć i to chyba zajmuje najwiecej czasu. Cala zabawa od wstawienia do wyjechania zajęła mi 3 godziny, na kacu... to może w 100% kondycji to 2 godziny. Różnic - nie czuć. Może w lato... W lato też nie poczujesz różnicy bo ten IC do niczego się nie nadaje. Puchnie jak seryjny. Za te same pieniądze miałbyś nowy od fmic.pl na lepszym rdzeniu, który naprawdę robi robotę. Montaż wg mnie zdecydowanie prostszy, nie trzeba docinać kierownic czy innych g..., w dodatku pasuje na ori węże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afik 0 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 ogólnie wielkość wskazuje ze musi być różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 20 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 (edytowane) Prawdopodobnie będę miał do opchnięcia swój IC od 3.0 z nowymi oryginalnymi elementami kierującymi powietrze - także z 3.0 i silikony z opaskami. Moze ktoś będzie chętny. Post #43 Edytowane 11 Lutego 2020 przez simon__75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się