spanky 7 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 wszystko zalezy od modelu B5-tki ... we wczesnych nie bylo ... dopiero po lifcie sterownik ma taka mozliwosc ze pokazuje doladowanie i jest to blok 115 ... :cool1 Miałem przyjemność do tej pory sprawdzać w A4 B5, gdzie najmłodszy był rocznik 1997 także jest to bardzo prawdopodobne nie prawdopodobne tylko tak jest napewno ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 nie prawdopodobne tylko tak jest napewno ..... Widzisz Spankuś, człowiek uczy się całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 czyli niestety u mnie nie da rady sprawdzic, pozostaje tylko manometr, czy praca ECU w trybie awaryjnym objawia sie ze samochod kreci sie do okreslonej liczby obrotow? czy kreci sie do konca ale znacznie wolniej itp itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonJVC 0 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Kiedy powinno załączać się turbo ? Przy ilu obrotach ? Czy w zdrowym AEB 1.8T powinien byc wyczuwalny moment załączania turbo ? Ile powinno wynosić mimimalne ciśninie turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 ok 1800RPM i 0.6 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonJVC 0 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ? Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ? Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno.. Co to znaczy załączanie turbo?? czyżby turbinę dało się włączyć jak żarówkę? albo są takie momenty w pracy silnika kiedy turbo nie działa wirnik stoi? polecam skorzystać z wujka google i znaleźć zasadę działania turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ? Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno.. Pewnie ze czuc, jak turbo wstaje i zaczyna cisnac swoje cisnioenie robocze to czuc kopniecie na plecach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ? Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno.. Pewnie ze czuc, jak turbo wstaje i zaczyna cisnac swoje cisnioenie robocze to czuc kopniecie na plecach Piszesz o swoim dieslu czy kolegi benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 w zdrowym 1.8T turbo słychac juz od 1500 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 a powinno być choć delikatnie czuć moment załączania turbo ? Bo mam wrażenie że u mnie nie dziala turbo jak powinno.. Pewnie ze czuc, jak turbo wstaje i zaczyna cisnac swoje cisnioenie robocze to czuc kopniecie na plecach Piszesz o swoim dieslu czy kolegi benzynie? Nie ma porównania, tak czy inaczej, nie zgodzę się, ze w benzynie uturbionej nie czuć wstawania turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonJVC 0 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 to u mnie nie czuć.. :-/ cały czas tak samo przyśpiesza.. muszę się udać do jakiegoś ogarniętego gościa od turbo.. przynajmniej ja mam takie wrażenie.. nie mam porównania co prawda z innym 1.8T ale wydaje mi się że coś nie tak u mnie.. jeszcze piszecie że słychać.. ja ani nic nie słyszę.. hehe ani nie czuje.. a może jest tu na forum ktoś z okolic Głogowa w dolnośląskim i chciałby mi pokazać jak powinno jeździć zdrowe 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deex 0 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 jak masz serie auto , to wiadomo nie bedzie mega kopa , ale od ok 1700-1900 rpm powinno byc cos czuc ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Seryjne 1.8TQ jeszcze w tiptronicu to co ma być czuć ?? Jak nie ma błędów i gładko przyspiesza w te swoje 10s do 100kmh to jest OK..Jak nie sprawdzałeś VAGiem błędów to podepnij auto i zobacz co jest, potem zrób logi i wszystko będzie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się