Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 200 C3 Turbo Quattro 1984r


CORNEK

Rekomendowane odpowiedzi

MODEL: Audi 200 C3, sedan 1984 r

SILNIK: 2.1T R5 182 KM i 252 Nm (2144cm3) seria

UKŁAD DOLOTOWY: Seria

UKŁAD WYDECHOWY: przelot z zachowanym tłumikiem końcowym

ELEKTRONIKA: 4x el szyby, el lusterka, abs, wspomaganie, centralny zamek, climatronic

UKŁAD NAPĘDOWY: Quattro z blokadą mostu przedniego i tylnego

ZAWIESZENIE: seria

UKŁAD HAMULCOWY: Seria

BODY-KIT: seria

ŚRODEK:Półskórzane sportowe fotele

CAR-AUDIO: seria

INNE: Podgrzewany napis Quattro na tylnej szybie, przycisk do wyłączania ABSu

ZDJĘCIA: sceneria zimowa, na wiosnę ciekawsze będą

vmun.jpg

l8vz.jpg

d7ad.jpg

l1td.jpg

Kupiłem go zupełnie przypadkowo od 79 letniego pana który z zawodu był mechanikiem. Audi mimo sędziwych 30 lat dobrze się trzyma, prowadzenie się dzięki napędowi jest rewelacyjne a dźwięk wolnego wydechu przy 5 cylindrach i turbawce powoduje, że nogi miękną :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i mam nadzieje że już rozumiesz dlaczego twierdzę że błądziłeś do tej pory po różnych wynalazkach i wkońcu trafiłeś na odpowiednie auto na lata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne auto.

Sam chętnie kupiłbym takie, ale tylko w stanie igła. To ostatnie "prawdziwe" auta.

Miałem 80 B2 Quattro 2.2 i zmieniłem na a4 1.8t Quattro i powiem Ci, że żałuję. Stare Quattro dawało znacznie więcej przyjemności z jazdy.

Blokady są od dyfra centralnego i tylnego. Przedni jest bez blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 80 B2 Quattro 2.2 i zmieniłem na a4 1.8t Quattro i powiem Ci, że żałuję. Stare Quattro dawało znacznie więcej przyjemności z jazdy
:doh::doh::doh: jak mogłeś :grin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 80 B2 Quattro 2.2 i zmieniłem na a4 1.8t Quattro i powiem Ci, że żałuję. Stare Quattro dawało znacznie więcej przyjemności z jazdy
:doh::doh::doh: jak mogłeś :grin:

Widzisz, dramatyczny brak czasu, a jeśli się chce takie autko utrzymać w idealnym i oryginalnym stanie to trzeba mu poświęcić dużo czasu.

A tylko samochody w stanie idealnym mnie interesują. Uciążliwe też było ciągłe "zdobywanie" unikatowych części.

Ale wiem już, że żadne nowe auto nie daje takiej przyjemności jak te z lat 80/90.

Przepraszam autora tematu za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no ! teraz takim niepozornym dziadkiem będziesz siał zamęt w Szczecinie :D domyślam się, że serią to on na długo nie pozostanie.. :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna setka ;) zwłaszcza z frontem od 200 ;)

Nie pozostaje życzyć nic innego jak tylko przyjemności z użytkowania ;)

P.S. Dźwięk samej R5 jest świetny, a z turbo to już "mjut" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------- Post dopisany at 23:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna bryka

Masz blad w opisie, masz blokade miedzyosiowa i na tyle

Na przodzie nie ma blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło trochę czasu i prace nad autkiem posunęły się do przodu:

-Nowy palec i kopułka rozdzielacza

-Nowy filtr powietrza

-Rozebrane, uszczelnione i wyczyszczone wszystkie rury dolotowe i przewody.

-Przelotowy wydech z końcowym oryginalnym pisałem już ale to też moje dzieło odkąd ją kupiłem więc zalicza się to do zmian

-Nowy zbiorniczek płynu chłodniczego

-Autko umyte, nawoskowane 2 krotnie, odkurzone, skóry odświeżone preparatem do skórzanej tapicerki, odszczurzone felgi aluminiowe i ogólna kosmetyka silnika oraz całego wnętrza

Po tych wszystkich zabiegach udałem się na hamownię żeby sprawdzić co tam słychać z silnikiem:

OlekAudi200_zps187a851b.jpg

Wynik 185 KM i 253 Nm bardzo miło mnie zaskoczył, ale było czuć, że auto jak na swoje lata bardzo dobrze przyspiesza. Poprzedni właściciel 79 letni pan zmieniał olej co 10 000 km lub rok i dbał o mechanikę.

A teraz sesja wiosenna :)

GOPR0019_zps417b82ab.jpg

GOPR0022_zps28ab51c7.jpg

mordeczka_zps5c38c811.jpg

DSC_6236_zps27b2d214.jpg

KopiaGOPR0034_zpse042c396.jpg

DSC_6267_zps71f8546b.jpg

DSC_6264_zps5f7e1ec6.jpg

DSC_6269_zps34e9ef45.jpg

DSC_6231_zpsea148b88.jpg

Pozdro :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kolejne doszły kolejne prace ;)

1. Wymieniony olej na Mobil 1 10w40 Półsyntetyk

2. Wymienione 2 filtry oleju

3. Wymienione świece zapłonowe 5szt NGK

4. Wymieniony czujnik temperatury

5. Wymieniony termostat

6. Zaprzyjaźniony elektryk poogarniał również wszelkie luźne kabelki, czujniczki, śrubki itd :-)

7. Wskoczył końcowy tłumik WM Sport. Efekt dźwiękowy bardzo przyjemny:

Audi 200 2.1 Turbo 182 HP WM Sport exhaust sound - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a paliwa i powietrza kto wymieni :P ? wogole to mozliwe ze sa jakies kosci sterujace k-jetem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlałeś polsyntetyczne g... do turbobenzyny ???? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...