kondi169 1 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam jak w temacie czy ma ktoś schemat jak podłączyć te wężyki bo nie jestem pewien. Mam zamiar powymieniać te wężyki bo z tego co widzę połączone są na łącznikach i nie wiem czy tak jest orginalnie czy to koś łączył. Zawór n75 posiada 1 czarny otwór na który nachodzi wężyk oraz 2 białe jeden cieńszy a drugi grubszy. Jeden wężyk idzie od siłownika sterującego kątem nachylenia łopatek turbosprężarki (tak to się chyba nazywa) oraz 2 pozostałe jak je połączyć? Patrząc na schemat tych węży to trochę to wygląda inaczej niżu mnie. Zawór n75 mam z jakieś 15cm za chłodnicą. W którym miejscu znajduje się zawór n18?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 http://majsterek-debesciak.pl/zdjecia/podcisnieniaa.jpg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 a gdzie znajduje się ten zawór 18?? nigdzie go nie widzę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 N75 przy turbo N18 na grodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domie 0 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Jak kolega wyzej napisal. N18 pomiedzy grodzia,a rura IC. Dokladniej jest przykrecony od tylu do rury IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 tak dla pewności jakbyście spojrzeli na fotkę czy dobrze jest podpięte wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablosek 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 U mnie zawór N75 jest kostką do dołu. Teraz pytanie jak powinien być ori ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablosek 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Kostką do góry, kostka bliżej osłony paska rozrządu, wężyk po zewnętrznej. Bynajmniej u mnie w AFN tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solpeusz 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Tak jak kolega wyżej pisze jest prawidłowo N18 jest pod rurą dolotową z intercoolera do kolektora tuż przed czujnikiem ciśnienia doładowania. Po lewej od zbiorniczka płynu chłodniczego. N75 można podłączać po opisach na samym zaworku: OUT do gruszki turbiny (sterowanie cięgnem), VAC rozwidla się na N18, pompę waku i akumulator podciśnienia, ATM do filtra powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się