Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wycieraczki bosch czy valeo???

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie jak w temacie,ktore polecacie bo czas na wymiane nadszedl i nie wiem na co sie zdecydowac a cena ich jest identyczna

Opublikowano

Kupiłem Valeo i nie żałuję. Polecam

Opublikowano

Ja jeżdżę już od roku na valeo model silencio i nie mam z nimi żadnych problemów żeby mazały szybę itp. także polecam zakup valeo:thumbup1:

Opublikowano

ja kupiłem valeo i wytrzymały 3 miesiące zostałem zmuszony reklamować

Opublikowano

kiedyś poleciłbym bosha teraz tylko valeo :wink:

Opublikowano
ja kupiłem valeo i wytrzymały 3 miesiące zostałem zmuszony reklamować

Ciekaw jestem jak używałeś tech wycieraczek skoro wytrzymały 3 miechy:decayed:

Opublikowano

Ja mialem bosza po roku skrzypialy.Kupilem motgum za polowe ceny i po roku nadal jest ok. W audi 80.

Opublikowano

Mam te same wycieraczki od 3 miesięcy i złego słowa nie mogę jak narazie na nie powiedzieć:)

Opublikowano
kupilem valeo bo wiele ludzi je chwali bardzo PŁASKIE wycieraczki VALEO SILENCIO AUDI A4 B7 A6 (3934937501) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

jak dojda to powiem co o nich sadze :)

miałem ale chyba podróby bo od 150km/h schodząc w dół podwiewało ich boki i tłukły o szybę :facepalm: pół roku temu kupiłem w markecie wyprofilowane 13,60/szt i do tej pory bez problemowo .... nie wytrzymają połowy z tego co oryginalne - kupię następne .... za te paręnaście złociszy/szt :wink:

Opublikowano

idz w valeo

dobre sa :thumbup1:

Opublikowano

dostawcą wycieraczek do audi od wielu lat było SWF...przejęte niedawno przez Valeo. Bosch to kit.

Opublikowano

ja już drugi sezon z rzędu kupuję oryginały z jakiego salonu VW, są trochę droższe, ale po zimie to w sumie nie wiem czy zmieniać czy nie. Są jak nowe, a ich nie oszczędzam, daję równo po zalodzonej szybie i nic ich nie bierze. Tyle że z przesyłką kosztują coś koło 160.

Opublikowano