danzan Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Przedstawiam nowy nabytek, który zastąpił diesla w wersji sedan. Model z roku 1996 Silnik seryjny, 1.8 bez gazociągu. Lakier, zielona perła o kodzie LZ6L Kupując ją kierowałem się tym, żeby był to prosty samochód, bez setek kabli, elektryki, przełączników itp. Dlatego właściwie nie boli mnie to, że nie ma klimatronica i innych "wypasów". Na wyposażeniu, żeby nie kolorować nie ma nic specjalnego: - elektryczne szyby - elektryczne i podgrzewane lusterka - dziura w dachu, zwana potocznie szyberdachem sterowana elektrycznie - (stał ) na obręczach marki BORBET T 17x8, obecnie AUDI S-Line 17 Audinka z tego co mi wiadomo była oczkiem w głowie właściciela. Z uwagi na to, że kupował nowe auto, Audi zostawił w salonie w rozliczeniu. Na remonty jest cała teczka faktur od 2006 kiedy to przyjechała do PL, zawierająca - co najważniejsze - fakturę na wymianę przedniego zawiasu całkiem nie dawno, ponadto nowe tarcze, klocki i układ wydechowy od początku do końca. A oprócz tego zanim kupiłem wóz, Panowie z salonu wprowadzili ją na diagnostykę, oprowadzili mnie pod samochodem pokazując wymienione elementy i to co warto by zrobić ( było to tylko przymocowanie kompletnej osłony silnika, co już wykonałem). No i co najlepsze, dostałem gwarancję że auto nie ma żadnych uszkodzeń konstrukcyjnych Plany: - tylne boczki z miejscem na głośniki - marzy mi się szara skóra i może do jesieni coś dobrego opanuję - prawe lusterko duże - dwururka do tyłu - lusterka w srebrny mat/połysk ( dobry pomysł?) - wygłuszka pod maskę - nowy zbiorniczek od chłodziwa bo obecny jest zasyfiony - pokrowiec na aku - lusterka i relingi srebrne Ma być simple clean! Potrzebne były delikatne dłubanki więc parę pryszczy do zrobienia też się znalazło: - termostat (gotowe ) - pompka sprysków przednia ( gotowe ) - czujnik temperatury cieczy chłodzącej [gotowe] - coś nie w porządku z przepustnicą, trzeba będzie wyczyścić i zaadaptować na nowo [gotowe] - prawdopodobnie pierwsza sonda do bani, ale to się okaże po wymianie czujnika i wyczyszczeniu przepustnicy [gotowe] - bardzo krzywa prawa lampa, co mnie dziwi bo przecież siedzi ona w swoim miejscu mocowana śrubami - więc możliwe, że pas jest krzywy czy co? [gotowe]
danzan Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 zdj nie dzialaja Właśnie widzę, ale nie wiem jak to ustawić. Ostatnio miałem to samo, dopiero admin ustawił to odpowiednio
kaFFFar Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 wklej na inna strone .nie wiesz na jaka pisz na priv
danzan Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 wklej na inna strone .nie wiesz na jaka pisz na priv Gotowe!
danzan Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 lampy na przod poliftowe i tyl Właśnie to jest priorytet. Rozmawiałem już z kolegą Labiel'em na temat montażu przednich i mam nadzieję, że do wiosny uda się to zrealizować. A co do tyłu to raczej myślałem o zaklejeniu całych czerwoną folią ---------- Post dopisany 13-02-2014 at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2014 at 13:28 ---------- Audi wewnątrz zostało kompletnie wyprane. Wyczyszczona od przedniej deski po zamek tylnej klapy, a ponadto jeszcze nawoskowana A co do modzenia na zewnątrz to żeby uatrakcyjnić felgi, które i tak są do sprzedania, w weekend spróbuję odświeżyć ranty, a środek może w grafit, albo jakiś szary metallic. No i wpadł mi do głowy pomysł, żeby szkło lamp zrobić na gładko papierkiem od 400 do 2000. Podejrzałem u znajomego i całkiem przaśnie to wygląda ---------- Post dopisany 20-02-2014 at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2014 at 17:39 ---------- Korzystając z chwili wolnego czasu wziąłem się za delikatne ogarnianie silnika. Wymiana oleju, filtra itp. Przy okazji zdjąłem kolektor razem z przepustnicą. Kolektor wyszlifowałem i wypolerowałem, przepustnica wymyta i też wyszlifowana wewnątrz na gładko. Chciałem jeszcze zmieniać połączenia kolektora z głowicą, ale jak mi zaśpiewali po 20zł za jedną złączkę to stwierdziłem, że zostanę przy starych. Oprócz tego, wymieniona na nową odma olejowa razem z króćcem, ponieważ przy rozbiórce okazało się, że stara była spękana i sączył się z niej olej. ---------- Post dopisany 26-02-2014 at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2014 at 13:35 ---------- Tak to przejrzało po wypolerowaniu filcem z pastą polerską i natłuszczeniu plastików. Do pełni porządku pod machą zostaje jeszcze maskownica podszybia, nowy zbiorniczek płynu chłodzącego i będzie wsio! ---------- Post dopisany 07-03-2014 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 26-02-2014 at 16:35 ---------- Samochód dzisiaj miał delikatny lift. Wewnętrzne ramki reflektorów pomalowane w czarny mat. Miały przyjść dzisiaj jeszcze inne fanty i być zamontowane ale Poczta Polska jak zwykle zamuliła
emge Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Kolorek jak mojej. Fajnie, że masz szyber brakuje mi tego, znowu minus za brak klimy ale kto co lubi
danzan Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Z premedytacją szukałem bez klimy. Poprzednią miałem z klimą i teraz chciałem auto prostsze. Trzeba to nabijać, odgrzybiać, problemy z kompresorem miałem. Nie ma klimy, ale jest dziura w dachu i to wystarcza
danzan Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Pierwsze w życiu samodzielnie wypolerowane ranty Myślę, że nie wygląda to najgorzej, a przecież z bliska nikt przyglądać się nie będzie Ponadto pomalowałem jeszcze na czarny mat wkłady lamp przednich i wyszło to tak: Jeszcze dzisiaj w kierunki wpadną pomarańczowe żarówki pod postój A dla dopełnienia całości na auto wskoczyły jeszcze najodpowiedniejsze ramki pod tablice
Michał139 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 bezawaryjnej jazdy, powodzenia w rezaniu
danzan Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 No jeszcze kilka drobnych rzeczy jest do zrobienia Nie chce z niej robić kosmodromu jak co niektóre widzę Po zamontowaniu własnoręcznie zrobionych smoked'ów. Uważam, że wygląda to nie najgorzej, a nawet dobrze. Boczne kierunki będą w pomarańcze, a jak to nie wyjrzy to jasno-czarną folią. Zostaje tylko podłączyć postojówki w kierunkowskazach bo żarówki i okablowanie już jest ---------- Post dopisany 10-03-2014 at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 14:27 ---------- Postój w kierunkach już podłączony, wygląda to tak: ---------- Post dopisany 14-03-2014 at 12:49 ---------- Poprzedni post napisany 10-03-2014 at 12:52 ---------- Noszę się z myślą wymiany przednich żarówek ze zwykłych na Philips Blue Vision lub Osram Night Breaker. Możecie powiedzieć coś na ten temat? Czy jest znaczna różnica widoczności zgodnie z opisem +100% więcej światła, czy tylko czysto estetycznie jedynie świecą ładniejszym kolorem?
chudy30 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 kolego najlepiej jak byś wrzucił na przód 100 żarówki na pewno będzie efekt,ja mam u siebie na soczewkach 100 i jestem zadowolony
danzan Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 kolego najlepiej jak byś wrzucił na przód 100 żarówki na pewno będzie efekt,ja mam u siebie na soczewkach 100 i jestem zadowolony Ale soczewka to inna jazda zupełnie. Ja nie planuję zakładać poliftów bo spodobało mi się tak jak jest teraz. Zdefiniuj dokładniej: "100 żarówki" ---------- Post dopisany 15-03-2014 at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany 14-03-2014 at 14:04 ---------- I jeszcze coś. Zastanawiam się nad wycięciem kata. Czy to wiele pomoże i jak bardzo zmienia się akustyka, bo raczej ryczypipą nie chciałbym jeździć No i jeszcze czy może ma ktoś z kuj-pom na sell jakiś ładny tłumik końcowy z dwururką?
chudy30 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 żarówka 100 12v na mijania zakładasz o taki oznaczeniu u ciebie to chyba żarówka h3 albo H7 100 12v, a co do tłumika to zakładaj ostatni od 1.8t albo od 1.9 tdi ja mam tak założone tylko nie wiem czy tdi czy 1.8t i będziesz miał fajną pracę
danzan Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 Bardziej myślałem o jakiejś chromowanej albo coś w tym stylu, tylko dedykowany do A4 trudno znaleźć, a jak jest to kosmiczna cena. Może coś się uda dopasować. A za radę co do żarówek to dzięki wielkie, po niedzieli zorientuję się co i jak, kupię ledowe 13smd na postój i poszukam H7 do mijania i powinno być wsio ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:32 ---------- No i ogólnie wczoraj robiłem podliczenie spalania na pełnym zbiorniku. Od korka do rezerwy w przeliczeniu wyszło mi 8,06L/100km. Z tego co się orientuję to na ten silnik to dobry wynik. Co prawda w porównaniu z poprzedniczką w TDi to serce boli, ale jak czytam że niektórym 1.8 spala ponad 10 to kosa ---------- Post dopisany 17-03-2014 at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 18:34 ---------- Pany, mam do sprzedania taki komplet kół z alusami. Jakby ktoś był zainteresowany, albo jakiś znajomy to leża w workach, czekają. Coś tam jeszcze opuszczę Oryginalne alufelgi AUDI 15 cali, 5x112 z oponami, polerowany rant! Bydgoszcz ---------- Post dopisany 19-03-2014 at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 10:36 ---------- Zastanawiam się nad pomalowaniem dekorów i konsoli środkowej w kolor srebrny i na to matowy klar, albo czarny i na to połysk klar. Co myślicie o tym, które byłoby lepsze? :naughty:Folie i inne pierdolety z góry skreślam. ---------- Post dopisany 21-03-2014 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 22:44 ---------- A tym czasem rodzina moich Audi powiększyła się o jeden piękny egzemplarz Audi 80, rocznik 1986. Silnik 1.8 DS z przebiegiem ok. 139tys. Autem do sierpnia jeździł starszy pan, aż odszedł do świata zmarłych. Od tego czasu jeżdżona od niedzieli. Kilka rzeczy do poprawienia, wiadomo jak to w takim klasyku, ale jestem zadowolony. Doprowadzić ją do porządku i na zlot klasyczny.com pewnie się wybiorę.
Gumak Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Audi utrzymane ładnie Powodzenia w modach
adamooldzz Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Ładna audiczka co do żarówek to mogę polecić NARVA Range Power White H7 - 4500K (2 szt) XENON (4079856984) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. , lepiej świecą i mają biało/niebieską barwę
jihaad Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 żarówka 100 12v na mijania zakładasz o taki oznaczeniu u ciebie to chyba żarówka h3 albo H7 100 12v, a co do tłumika to zakładaj ostatni od 1.8t albo od 1.9 tdi ja mam tak założone tylko nie wiem czy tdi czy 1.8t i będziesz miał fajną pracę Co to żarówka 100 12V? A tłumik końcowy od 1.8T. Rożni się dwiema końcówkami z tyłu. Od TDI ma mniejszą średnicę rury od strony tłumika środkowego chyba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się