Piotrm1991 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam was serdecznie. Mianowicie mam problem z autem i borykam się z nim od kilkunastu miesięcy byłem u mechaników sam próbowałem naprawiać ale nic się nie udało. Wydałem kupę kasy i problem jak był tak jest, problem wygląda następująco po staniu auta przez całą noc zapalam auto normalnie a po naciśnięciu pedału gazu obroty auto zaczynają przebierać i tak jest za każdym razem, ale jak zapale po całej nocy niepaleniu i nie nacisnę pedału gazu to obroty normalnie się zachowują w sensie trzymają tam przykładowe 850,900 obrotów na minute. Jeśli potraficie mi cokolwiek pomóc proszę o odpowiedzi, jak komuś będzie potrzebne nagranie to mogę dołączyć. Opis auta: Audi A4 Avant 1,9TDI 81KW 110KM motor AFN rok pro. 1996 W Aucie zostało do tej pory wymienione: Przepływomierz powietrza, sprzęgło dwumasowe nie nowy ale w dobrej kondycji z małym luzem , Nowe Turbo , Świece Żarowe, Czujnik Temperatury oraz końcówki wtrysków Proszę o serdeczną pomoc . Jeszcze raz serdecznie dziękuje i pozdrawiam Piotr.
Piasek94 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Pierwsze co zjejmij pokrywke z pompy paliwa (nastawnik) i zobacz czy nie jest brudny sterownik jak tak to do czyszczenia. Przejedz palcem po tej calej plytce nastawnika i sprawdz czy jest zabrudzony. Jesli tak do rozebrania wyczyszczenia i zlorzenia. Nie rob tego sam jak nie masz sprzetu bo trzeba ustawiac tzw. pozycje stop steronika. Albo sam w sobie sterownik popsuty to do wymiany.
Piotrm1991 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Super odpowiedz konkretnie opisałeś , sprawdzę i dam odpowiedz a jeśli nie to to gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny . Wielkie dzięki.
Bartollo Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 A jak tam ustawienie pompy wygląda ?? napięcie RSW dawka kąt wtrysku ?
Piotrm1991 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Podpinany miałem kabel VAG'a kat się zgadza,pompa jest ustawiona według znaków dawki nie sprawdzałem oraz napięcie RSW
trepek Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Co rozumiesz pod pojeciem przebierania? Wachaja sie? Szarpie? Nie dziala na wszystkie cylindry?
Piotrm1991 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Problem polega na wahaniu się obrotów na niskich jak i na wysokich
tarq Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Wyczyscic wpalic kolektor ssacy, zaslepic egr, ew moze przyjrzec sie zaworom ;P czy sie nie wieszaja
SkOs Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 ja jeszcze przyjzal bym sie olejowi mialem taka raz sytuacje i okazalo sie ze za duzo bylo nalanego i zalezalo jak stal dziwne ale po spuszczeniu zdeka go wszystko ustalo
Piotrm1991 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Dodaje filmik proszę zwrócić uwagę na obroty jak się zachowują po dodaniu gazu.
Bartollo Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Po silniku tez slychac ze obroty skaczą? Bo przez ta muzykę nic nie słychać. Podłącz vaga i posprawdzaj bledy napięcie rsw dawkę itd. Wysłane z telefonu stacjonarnego.
maq Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 może potencjometr od gazu wali w ciula. Choć pewnie przy takich skokach łapał by zaraz tryb awaryjny i nie wchodził by na obroty w ogóle. Jak masz vaga to zrób tak W grupie 000, w kolumnie nr 3 powinieneś zobaczyć wartość "0" - zacznij powoli naciskać pedał gazu aż do oporu - powinno się pojawić "255". "Odpuszczając" pedał wartość "255" powinna płynnie "powracać" w stronę "0"
vp-tdi Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 watpie ze to gaz to zadko sie psuje a z tego filmiku widać ze to brudny nastawnik ,ale nastawnik sam z siebie sie nie ubrudził....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się