lukkas11 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam! Dystans do tankowania pokazuje cały czas 2000km... Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać... Przeszukałem całe forum i nie ma nic w tym temacie powiem więcej że przesiedziałem kilka godzin przed internetem żeby znaleźć jakiekolwiek informacje w tym temacie i też nic się nie doszukałem... Odłączenie akumulatora powoduje tylko że dystans pokazuje ok i zaczyna naliczać do przodu zamiast do tyłu i zatrzymuje się na 2000 km i zostaje tak... Na vagu zero błędów... Pomóżcie bo to przydatna funkcja... Pozdrawiam
szeryf Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 A wskaźnik paliwa działa normalnie? Spalanie na FISie pokazuje dobrze?
lukkas11 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Wskaźnik działa normalnie prawidłowo. Reszta wskazań na fisie tez ok. Tylko ten dystans do tankowania nie liczy poprawnie :-( ---------- Post dopisany 08-02-2014 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 05-02-2014 at 20:33 ---------- Panowie poradzccie cos... Tyle mądrych głów jest na tym forum...
Duch^ Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Musiałbyś podmienić zegary z innej a4 i wyjdzie na jaw czy nie pojawiły się NP: jakieś zimne luty na płycie lub inne uszkodzenie:wink:
lukkas11 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Sprawa sie zaczęła w momencie zmiany aku na nowy. Przed wymiana było wszystko ok. Takze na zimne luty bym nie obstawiał. A co do zegarów to nie wiem czy to tak prosta sprawa zeby zamienić zegary od innego a4 i wszystko bedzie grało.
letallec Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Podmiana aku mogla spowodowac awarie wskaznika. Odlacz aku jeszcze raz na kilka minut.
Marcino87 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 najlepiej zrób reset zegarów wyjmij bezpiecznik
lukkas11 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Aku rozłączałem i nic nie pomaga. Tzn pokazuje sie właściwy dystans do tankowania i zaczyna naliczać tyle ze do gory az do momentu 2000 km i tak zostaje.
treczKu Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 moj kumpel miał taki sam problem, tylko potem juz sam nie wiedział co pomogło: zalanie paliwa pod sam korek czy odlączenie aku na całą noc. W każdym bądż razie naprawiło sie:)
zychu1992 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Nie pamiętam gdzie tak robiłem ale wiele lodź nie radzi zamienić + z - tylko tak by iskry poszły tzn tak sunąć po klemach taki reset tylko nie wiem czy to w audi było cy merolu ale pomogło na reset kompa i wszystko grało:) UWAGA robisz to na własną odpowiedzialność
lukkas11 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Z tankowaniem pod korek praktykowałem nie raz i nic nie pomaga! A z kombinacją małego iskrzenia przy aku to chyba lekko ryzykowna opreracja bo mozna raczej większej biedy narobic niż tylko wskazania fis...
pox Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Co do iskrzenia to bym odradzał. Sprawdź kodowanie licznika, może coś się poprzestawiało. Jeszcze reset licznika z poziomu VAG-COMa - Adaptacja kanał 0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się