tommylee Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 witajcie, czy ktoś ma info na temat jakie paski w silnika 3,0 (ASN) są do wymiany i ile ich jest. Nie mówię tu o rozrządzie tylko o pozostałych typu klima, wspomaganie itp. Czy macie może jakiegoś linka do strony gdzie to jest uszeregowane? Tom
lukaszr Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 witajcie, czy ktoś ma info na temat jakie paski w silnika 3,0 (ASN) są do wymiany i ile ich jest. Nie mówię tu o rozrządzie tylko o pozostałych typu klima, wspomaganie itp. Czy macie może jakiegoś linka do strony gdzie to jest uszeregowane? Tom W ASN jest tylko jeden pasek wielorowkowy, który napędza alternator, pompę wspomagania i sprężarkę klimatyzacji. Ma numer 078 903 137 BJ, a jego odpowiednik CONTITECHA to 6 PK 1880 (w Inter Cars kosztuje około 60 zł).
tommylee Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2008 a możecie mi podać numery i cenę napinacza z rolką paska alternatora? I czy występuje zamiennik dobrej jakości. Pozdrawiam Tomek
lukaszr Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 a możecie mi podać numery i cenę napinacza z rolką paska alternatora? I czy występuje zamiennik dobrej jakości. Napinacz paska wielorowkowego 06C 903 133 B w ASO kosztuje około 250 zł (w Inter Cars nie ma zamiennika). Kół pasowych alternatora jest za dużo żeby określić, które będzie u Ciebie. Musiałbyś mi podać VIN lub numer alternatora, który masz u siebie (nawet po VINie w tym przypaadku jest problem to rozpoznać). Najlepiej jeszcze to jakbyś zdjął taką plastikową osłonę tego koła alternatora, wziął lusterko i odczytał jego numer.
tommylee Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 lukaszr czyli muszę wymienić pasek klinowy (jeden jedyny jaki jest) oraz ten napinacz za 250 (ASO), a pisząc o kołach pasowych alternatora masz na myśli rolkę napinacza?
lukaszr Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 lukaszr czyli muszę wymienić pasek klinowy (jeden jedyny jaki jest) oraz ten napinacz za 250 (ASO), a pisząc o kołach pasowych alternatora masz na myśli rolkę napinacza? U Ciebie jest pasek wielorowkowy, a nie klinowy. Pisząc o kole pasowym alternatora mam na myśli koło pasowe alternatora czyli rolkę (sprzęgło jednokierunkowe), która jest w alternatorze, a którą napędza pasek wielorowkowy.
tommylee Opublikowano 22 Września 2008 Autor Opublikowano 22 Września 2008 czyli podsumowując, chcę wymienić poza rozrządem resztę bajerów, które napędzają osprzęt, czyli: pasek wielorowkowy, rolkę z napinaczem, koło pasowe alternatora. Czy coś tam jeszcze jest do wymiany tak żeby zrobić to od razu jak wszystko będzie rozebrane??
Mariooo Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 orientuje się ktoś przy jakim przebiegu powinno się zrobić rozrząd w 3.0 v6 220ps?? , oraz po jakim przebiegu wymienić w/w pasek.
toratore Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 W książce serwisowej jest wskazanie 120.000/8 lat. Pewnie doświadczeni użytkownicy podpowiedzą kiedy w praktyce lepiej jest zrobić. Osobiście myślę, że w tych okolicach raczej trzeba zmienić.
wiissnia Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Producent zaleca wymianę co 120tkm. Na mój gust lepiej wymienić po ok 100tkm (licho nie śpi)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się