afroo. Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Pany, przy wrzucaniu nowego gwintu AP pakować na tył amory AP, czy zostawić dwu-letnie Bilki B8?
Lorence Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 AP nie chwalą ostatnio, podobno sporo reklamacji, ok bez problemu reklamują ale masz auto unieruchomione na 1-2tygodnie ... jak masz nowy zestaw wrzucaj wszystko nowe, tym bardziej tak jak pisałem, sporo jest reklamacji. słyszałem że najbardziej komfortowy jest gwint H&R, a zaraz po nim KW v2. Kupiłem H&R, dam znać w porównaniu do 1BV czyli sline jak to jest naprawdę, będę zakładał w przeciągu miesiąca.
Frimuś Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Chlopaki.szukam gwintu do b6 quattro http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5438656895 cos takiego warto? Moge nawet używke ale pewnych rąk Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Trewor87 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 słyszałem że najbardziej komfortowy jest gwint H&R, a zaraz po nim KW v2. To polecam jeszcze przejechać się na Bilsteinie...
H4mm3R Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Chlopaki.szukam gwintu do b6 quattro http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5438656895 cos takiego warto? Moge nawet używke ale pewnych rąk Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Daj sobie spokój z FK i TA... Już chyba lepiej kupić MTSa
Frimuś Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Chlopaki.szukam gwintu do b6 quattro http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5438656895 cos takiego warto? Moge nawet używke ale pewnych rąk Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Daj sobie spokój z FK i TA... Już chyba lepiej kupić MTSa Dzieki i tyle w temacie[emoji1] Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
kris_91 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Mam KW v2. W ktora strone trzeba krecic regulacja zeby bylo twardziej?
Cra5her Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie. To mój debiut na tym forum. Aktualnie poszukuję gwintu do B6. Zależy mi na komforcie. ładnych kilka lat jeździłem golfem na Supersport'cie, skręconym praktycznie na zero i mam już dość poruszania się taczką Ma być wygodnie, ale chcę też zgrać trochę koło z nadkolem. Nie mówimy tu o jakiejś super glebie, ale myślę, że rozumiecie. Celowałem w AP, ale widać coś się z nim porobiło i ostatnio dostaje słabe komentarze. Na TA i MTS chyba nie ma co patrzeć, racja? A co myślicie o tym? - http://allegro.pl/audi-s4-b6-zawieszenie-gwintowane-lowtec-hilow-1-i6043851306.html Wydaje się się jest szansa na zachowanie komfortu, bo twardość można wyregulować napięciem sprężyny, a później regulować wysokość całym amorkiem. Pozdrawiam Edytowane 25 Marca 2016 przez Cra5her
kris_91 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Lowtec to tez takie bez szalu. Na wielowachaczu z gwintem jest calkiem inaczej jak na mcpersonie. Nie ma pingponga. Poszukaj jakiegos uzywanego KW lub HR
Cra5her Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 No dobra, powiedzmy KW ver. 1. Nie będzie to mega beton? Nie chcę się czuć jak na pontonie, ale nie chcę też uczucia jazdy bez amortyzatorów
KoJ@K Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 No ale musisz się też wiązac z tym, że nie będzie to tak miękkie jak seria itd, z resztą podejrzewam, że wpadnie też profil 40/35, a to też ma wpływa na twardośc, ping ponga itd.
Trewor87 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Mam KW V1 w B6. Wcześniej jeździłem zagwintowaną Borą. Tak jak wspomina kristof91, gwint w wielowachaczu to zupełnie inna bajka. Z MTSa niestety jeszcze nie mamy gwintów do B6/B7. AP trochę już sprzedaliśmy i do tej pory nie dotarło do mnie żadne słowo niezadowolenia ze strony kupujących.
Cra5her Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Doskonale zdaje sobie sprawę, że nie będzie to tak miękkie jak seria. Tak jak mówiłem, nie oczekuję, że będzie mięciutko jak w pontonie. Nie chcę po prostu jeździć taboretem. Na wielowahaczu nie jeździłem z gwintem, więc pojęcia nie mam. Trewor87, masz coś takiego, to jak możesz to opisz to proszę w jakiejś skali twardości. Pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Dlatego wszyscy tutaj mówią że gwint na wielowahaczu to inna bajka a Ty dalej nie rozumiesz i najlepiej to chciałbyś jakieś wykresy zobaczyć... Co byś nie kupił to będzie dobrze, chyba że zapodasz profil opony 35-30. Krystian nie dramatyzuj - będzie dobrze.
Cra5her Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Dobra, dobra.. KW var 1 zakupione. Zobaczymy z czym to się je. Zdam relację z moich odczuć. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
cult84 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Jaka cena ? Jeśli mogę spytać i gdzie kupione. Bo też jest na etapie szukania gwintu.
Cra5her Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Udało mi się trafić fajną używkę. 1600 Przyszło zawieszenie, w weekend biorę się za montaż. Jedno pytanie. Z przodu jest śrubeczka, którą blokuję możliwość kręcenia nakrętką pod sprężyną. Z tyłu takiej blokady nie ma. Nie będzie się to w żaden sposób odkręcało, luzowało?
Grz3si3k Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Udało mi się trafić fajną używkę. 1600 Przyszło zawieszenie, w weekend biorę się za montaż. Jedno pytanie. Z przodu jest śrubeczka, którą blokuję możliwość kręcenia nakrętką pod sprężyną. Z tyłu takiej blokady nie ma. Nie będzie się to w żaden sposób odkręcało, luzowało? No i ekstra Ja też już dostałem swój gwint AP i jutro stawiam autko na montaż. Również ciekawi mnie brak "blokady" z tyłu.. Ktoś coś się wypowie?!
H4mm3R Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Nie, ta z przodu też w zasadzie jest zbędna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się