Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany, przy wrzucaniu nowego gwintu AP pakować na tył amory AP, czy zostawić dwu-letnie Bilki B8?

Opublikowano

AP nie chwalą ostatnio, podobno sporo reklamacji, ok bez problemu reklamują ale masz auto unieruchomione na 1-2tygodnie ...

jak masz nowy zestaw wrzucaj wszystko nowe, tym bardziej tak jak pisałem, sporo jest reklamacji.

słyszałem że najbardziej komfortowy jest gwint H&R, a zaraz po nim KW v2.

Kupiłem H&R, dam znać w porównaniu do 1BV czyli sline jak to jest naprawdę, będę zakładał w przeciągu miesiąca.

Opublikowano

słyszałem że najbardziej komfortowy jest gwint H&R, a zaraz po nim KW v2.

To polecam jeszcze przejechać się na Bilsteinie... :wink:

Opublikowano

Chlopaki.szukam gwintu do b6 quattro

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5438656895 cos takiego warto?

Moge nawet używke ale pewnych rąk

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Daj sobie spokój z FK i TA... Już chyba lepiej kupić MTSa

Opublikowano

Chlopaki.szukam gwintu do b6 quattro

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5438656895 cos takiego warto?

Moge nawet używke ale pewnych rąk

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Daj sobie spokój z FK i TA... Już chyba lepiej kupić MTSa

Dzieki i tyle w temacie[emoji1]

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

podobno DTS dobry

Opublikowano

Mam KW v2. W ktora strone trzeba krecic regulacja zeby bylo twardziej?

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich serdecznie.

To mój debiut na tym forum.

Aktualnie poszukuję gwintu do B6. Zależy mi na komforcie. ładnych kilka lat jeździłem golfem na Supersport'cie, skręconym praktycznie na zero i mam już dość poruszania się taczką :)

Ma być wygodnie, ale chcę też zgrać trochę koło z nadkolem. Nie mówimy tu o jakiejś super glebie, ale myślę, że rozumiecie.

Celowałem w AP, ale widać coś się z nim porobiło i ostatnio dostaje słabe komentarze. Na TA i MTS chyba nie ma co patrzeć, racja?

A co myślicie o tym? - http://allegro.pl/audi-s4-b6-zawieszenie-gwintowane-lowtec-hilow-1-i6043851306.html

Wydaje się się jest szansa na zachowanie komfortu, bo twardość można wyregulować napięciem sprężyny, a później regulować wysokość całym amorkiem.

Pozdrawiam

Edytowane przez Cra5her
Opublikowano

Lowtec to tez takie bez szalu. Na wielowachaczu z gwintem jest calkiem inaczej jak na mcpersonie. Nie ma pingponga. Poszukaj jakiegos uzywanego KW lub HR

Opublikowano

No dobra, powiedzmy KW ver. 1. Nie będzie to mega beton? Nie chcę się czuć jak na pontonie, ale nie chcę też uczucia jazdy bez amortyzatorów :)

Opublikowano

No ale musisz się też wiązac z tym, że nie będzie to tak miękkie jak seria itd, z resztą podejrzewam, że wpadnie też profil 40/35, a to też ma wpływa na twardośc, ping ponga itd. :hi:

Opublikowano

Mam KW V1 w B6. Wcześniej jeździłem zagwintowaną Borą. Tak jak wspomina kristof91, gwint w wielowachaczu to zupełnie inna bajka. Z MTSa niestety jeszcze nie mamy gwintów do B6/B7. AP trochę już sprzedaliśmy i do tej pory nie dotarło do mnie żadne słowo niezadowolenia ze strony kupujących.

Opublikowano

Doskonale zdaje sobie sprawę, że nie będzie to tak miękkie jak seria. Tak jak mówiłem, nie oczekuję, że będzie mięciutko jak w pontonie. Nie chcę po prostu jeździć taboretem.

Na wielowahaczu nie jeździłem z gwintem, więc pojęcia nie mam. Trewor87, masz coś takiego, to jak możesz to opisz to proszę w jakiejś skali twardości.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dlatego wszyscy tutaj mówią że gwint na wielowahaczu to inna bajka a Ty dalej nie rozumiesz i najlepiej to chciałbyś jakieś wykresy zobaczyć... Co byś nie kupił to będzie dobrze, chyba że zapodasz profil opony 35-30. Krystian nie dramatyzuj - będzie dobrze.

Opublikowano

Dobra, dobra.. :)

KW var 1 zakupione. Zobaczymy z czym to się je. Zdam relację z moich odczuć. Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jaka cena ? Jeśli mogę spytać i gdzie kupione. Bo też jest na etapie szukania gwintu.

Opublikowano

Udało mi się trafić fajną używkę. 1600


Przyszło zawieszenie, w weekend biorę się za montaż.

20160323_125537.jpg

Jedno pytanie. Z przodu jest śrubeczka, którą blokuję możliwość kręcenia nakrętką pod sprężyną. Z tyłu takiej blokady nie ma. Nie będzie się to w żaden sposób odkręcało, luzowało?

Opublikowano

Udało mi się trafić fajną używkę. 1600

Przyszło zawieszenie, w weekend biorę się za montaż.

20160323_125537.jpg

Jedno pytanie. Z przodu jest śrubeczka, którą blokuję możliwość kręcenia nakrętką pod sprężyną. Z tyłu takiej blokady nie ma. Nie będzie się to w żaden sposób odkręcało, luzowało?

No i ekstra :D

Ja też już dostałem swój gwint AP i jutro stawiam autko na montaż.

Również ciekawi mnie brak "blokady" z tyłu.. Ktoś coś się wypowie?! ;)

Opublikowano

Nie, ta z przodu też w zasadzie jest zbędna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...