szpakuziom Opublikowano 11 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2023 Potrzebuje jeszcze informacji, jaki mam nacisk na osie. Nie mam możliwości aby sprawdzić pod maska, bo jestem w Niemczech a auto mam w PL a chciałbym już zamówić. Czy ktoś mógłby sprawdzić? Mój VIN WAUZZZ8E02A221996 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majten8 Opublikowano 3 Listopada Udostępnij Opublikowano 3 Listopada Trochę ożywię temat. Założyłem 500km temu gwint DTS Line - budżetówka która wychodzi z tej samej fabryki co AP, KW i ST. Za 1458zł u mapetów z wysyłką (tydzień około oczekiwania) jest gwint w ocynku, z helperem (dodatkowa sprężyna), w cholerę dużym zakresem regulacji i z jak na tą cenę, zajebistą jakością wykonania (TUV trzeba przejść). Razem z gwintem wymieniłem górne wachacze (Meyle HD), łącznik stabilizatora (Lem), przedni stabilizator na sztywniejszy od S4, i dołożyłem poliuretany na obu stabilizatorach o twardości 75sha (jak ori ale wieczne). Przed gwintem były amory Bilstein B4 (zamienniki pod 1BE), z przodu sprężyny obniżające Eibach -30mm do benzyn (mam 1.9 więc siadło z 60mm), a z tyłu sprężyny SLine 11 klasa wagowa (siadło koło 30mm), i na tym zestawie było wygodnie mega, przód był bardzo mięciutki, tył też był elegancki. Jak się to zmieniło przy gwincie i całym dosztywnieniem przodu? Jest wygodnie, mimo mojego zdziwienia jest za***iście wygodnie. Przód zrobił się wiadomo twardszy bo sprężyny są twardsze, ale zawieszenie chodzi za***iście, nie ma ani miękko ani twardo, jest za***iście po środku. Koła mam 17 cali, opony Nokian Powerproof 225/45, dodatkowo dołożona rozpórka kielichów dla usztywnienia auta (była przed gwintem, tak było czuć różnicę). Na tych kołach, przód mam aktualnie ustawiony na 62.6cm a tył na 64.1cm (celowo). Auto po zakrętach za***rdala jak po szynach, jedynie przy większym deszczu tył ucieka (mam ośkę). Także ten gwint jak najbardziej na tak, nie żałuje wydanych pieniędzy, bo jak na niecałe 1500zł, wszystko jest tak jak tego chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszSoldier Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada W dniu 3.11.2024 o 19:47, majten8 napisał(a): Trochę ożywię temat. Założyłem 500km temu gwint DTS Line - budżetówka która wychodzi z tej samej fabryki co AP, KW i ST. Za 1458zł u mapetów z wysyłką (tydzień około oczekiwania) jest gwint w ocynku, z helperem (dodatkowa sprężyna), w cholerę dużym zakresem regulacji i z jak na tą cenę, zajebistą jakością wykonania (TUV trzeba przejść). Razem z gwintem wymieniłem górne wachacze (Meyle HD), łącznik stabilizatora (Lem), przedni stabilizator na sztywniejszy od S4, i dołożyłem poliuretany na obu stabilizatorach o twardości 75sha (jak ori ale wieczne). Przed gwintem były amory Bilstein B4 (zamienniki pod 1BE), z przodu sprężyny obniżające Eibach -30mm do benzyn (mam 1.9 więc siadło z 60mm), a z tyłu sprężyny SLine 11 klasa wagowa (siadło koło 30mm), i na tym zestawie było wygodnie mega, przód był bardzo mięciutki, tył też był elegancki. Jak się to zmieniło przy gwincie i całym dosztywnieniem przodu? Jest wygodnie, mimo mojego zdziwienia jest za***iście wygodnie. Przód zrobił się wiadomo twardszy bo sprężyny są twardsze, ale zawieszenie chodzi za***iście, nie ma ani miękko ani twardo, jest za***iście po środku. Koła mam 17 cali, opony Nokian Powerproof 225/45, dodatkowo dołożona rozpórka kielichów dla usztywnienia auta (była przed gwintem, tak było czuć różnicę). Na tych kołach, przód mam aktualnie ustawiony na 62.6cm a tył na 64.1cm (celowo). Auto po zakrętach za***rdala jak po szynach, jedynie przy większym deszczu tył ucieka (mam ośkę). Także ten gwint jak najbardziej na tak, nie żałuje wydanych pieniędzy, bo jak na niecałe 1500zł, wszystko jest tak jak tego chciałem. Zgadzam się, również poszedłem tą drogą tylko u mnie cały zawias w poliuretanach i również ten gwint, mega mega komfortowo. Polecam! 👌 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majten8 Opublikowano 20 godzin temu Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu W dniu 7.11.2024 o 21:57, BartoszSoldier napisał(a): Zgadzam się, również poszedłem tą drogą tylko u mnie cały zawias w poliuretanach i również ten gwint, mega mega komfortowo. Polecam! 👌 Poliuretan wszędzie? Wachacze itd? Jaka twardość i jakiej firmy? Na przedni wózek też udało ci się jakieś tuleje Poli z "fasolkami" znaleźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się