Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje jeszcze informacji, jaki mam nacisk na osie. Nie mam możliwości aby sprawdzić pod maska, bo jestem w Niemczech a auto mam w PL a chciałbym już zamówić. Czy ktoś mógłby sprawdzić? Mój VIN WAUZZZ8E02A221996

Opublikowano

Trochę ożywię temat. Założyłem 500km temu gwint DTS Line - budżetówka która wychodzi z tej samej fabryki co AP, KW i ST.

Za 1458zł u mapetów z wysyłką (tydzień około oczekiwania) jest gwint w ocynku, z helperem (dodatkowa sprężyna), w cholerę dużym zakresem regulacji i z jak na tą cenę, zajebistą jakością wykonania (TUV trzeba przejść).

Razem z gwintem wymieniłem górne wachacze (Meyle HD), łącznik stabilizatora (Lem), przedni stabilizator na sztywniejszy od S4, i dołożyłem poliuretany na obu stabilizatorach o twardości 75sha (jak ori ale wieczne).

Przed gwintem były amory Bilstein B4 (zamienniki pod 1BE), z przodu sprężyny obniżające Eibach -30mm do benzyn (mam 1.9 więc siadło z 60mm), a z tyłu sprężyny SLine 11 klasa wagowa (siadło koło 30mm), i na tym zestawie było wygodnie mega, przód był bardzo mięciutki, tył też był elegancki. Jak się to zmieniło przy gwincie i całym dosztywnieniem przodu?

Jest wygodnie, mimo mojego zdziwienia jest za***iście wygodnie. Przód zrobił się wiadomo twardszy bo sprężyny są twardsze, ale zawieszenie chodzi za***iście, nie ma ani miękko ani twardo, jest za***iście po środku.

Koła mam 17 cali, opony Nokian Powerproof 225/45, dodatkowo dołożona rozpórka kielichów dla usztywnienia auta (była przed gwintem, tak było czuć różnicę). Na tych kołach, przód mam aktualnie ustawiony na 62.6cm a tył na 64.1cm (celowo). Auto po zakrętach za***rdala jak po szynach, jedynie przy większym deszczu tył ucieka (mam ośkę). 

Także ten gwint jak najbardziej na tak, nie żałuje wydanych pieniędzy, bo jak na niecałe 1500zł, wszystko jest tak jak tego chciałem.

 

Opublikowano
W dniu 3.11.2024 o 19:47, majten8 napisał(a):

Trochę ożywię temat. Założyłem 500km temu gwint DTS Line - budżetówka która wychodzi z tej samej fabryki co AP, KW i ST.

Za 1458zł u mapetów z wysyłką (tydzień około oczekiwania) jest gwint w ocynku, z helperem (dodatkowa sprężyna), w cholerę dużym zakresem regulacji i z jak na tą cenę, zajebistą jakością wykonania (TUV trzeba przejść).

Razem z gwintem wymieniłem górne wachacze (Meyle HD), łącznik stabilizatora (Lem), przedni stabilizator na sztywniejszy od S4, i dołożyłem poliuretany na obu stabilizatorach o twardości 75sha (jak ori ale wieczne).

Przed gwintem były amory Bilstein B4 (zamienniki pod 1BE), z przodu sprężyny obniżające Eibach -30mm do benzyn (mam 1.9 więc siadło z 60mm), a z tyłu sprężyny SLine 11 klasa wagowa (siadło koło 30mm), i na tym zestawie było wygodnie mega, przód był bardzo mięciutki, tył też był elegancki. Jak się to zmieniło przy gwincie i całym dosztywnieniem przodu?

Jest wygodnie, mimo mojego zdziwienia jest za***iście wygodnie. Przód zrobił się wiadomo twardszy bo sprężyny są twardsze, ale zawieszenie chodzi za***iście, nie ma ani miękko ani twardo, jest za***iście po środku.

Koła mam 17 cali, opony Nokian Powerproof 225/45, dodatkowo dołożona rozpórka kielichów dla usztywnienia auta (była przed gwintem, tak było czuć różnicę). Na tych kołach, przód mam aktualnie ustawiony na 62.6cm a tył na 64.1cm (celowo). Auto po zakrętach za***rdala jak po szynach, jedynie przy większym deszczu tył ucieka (mam ośkę). 

Także ten gwint jak najbardziej na tak, nie żałuje wydanych pieniędzy, bo jak na niecałe 1500zł, wszystko jest tak jak tego chciałem.

 

Zgadzam się, również poszedłem tą drogą tylko u mnie cały zawias w poliuretanach i również ten gwint, mega mega komfortowo. Polecam! 👌

Opublikowano
W dniu 7.11.2024 o 21:57, BartoszSoldier napisał(a):

Zgadzam się, również poszedłem tą drogą tylko u mnie cały zawias w poliuretanach i również ten gwint, mega mega komfortowo. Polecam! 👌

Poliuretan wszędzie? Wachacze itd? Jaka twardość i jakiej firmy? 

Na przedni wózek też udało ci się jakieś tuleje Poli z "fasolkami" znaleźć?

Opublikowano
W dniu 14.11.2024 o 02:42, majten8 napisał(a):

Poliuretan wszędzie? Wachacze itd? Jaka twardość i jakiej firmy? 

Na przedni wózek też udało ci się jakieś tuleje Poli z "fasolkami" znaleźć?

Z czasem zawieszenie było do zrobienia, więc powoli element po elemencie wymieniałem na poliuretany. Twardość 80-90 w zależności od elementu bo każdy miał swoje wartości. Olkusz i strongflex. Tak strongflex ma w ofercie z fasolkami Tuleje przedniego wózka

Opublikowano
W dniu 19.11.2024 o 20:12, BartoszSoldier napisał(a):

Z czasem zawieszenie było do zrobienia, więc powoli element po elemencie wymieniałem na poliuretany. Twardość 80-90 w zależności od elementu bo każdy miał swoje wartości. Olkusz i strongflex. Tak strongflex ma w ofercie z fasolkami Tuleje przedniego wózka

Cały komplet wachaczy z przodu masz 80tki? 

A na zdjęciach jest pokazane z okrągłymi tulejami, dlatego pytam

Opublikowano
W dniu 23.11.2024 o 23:42, majten8 napisał(a):

Cały komplet wachaczy z przodu masz 80tki? 

A na zdjęciach jest pokazane z okrągłymi tulejami, dlatego pytam

Tak, jedynie tuleje na bananach chyba twardsze. 
Dokładnie ale pamiętam była regulacja. 

Opublikowano

Standardowe zawieszenie wielowahacz przód i tył belka na Febi co sądzicie wytrzyma coś? Byłem na diagnostyce mam do wymiany kilka elementów górne wahacze i z tyłu belki drążki stabilizatora. Mają mi to ogarnąć na warsztacie całych kompletów nie, tylko te elementy które są zużyte..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...