Pan-Paluch Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam wszystkich:hi:zwracam się z prośbą o pomoc w ustawieniu mojej instalacji:decayed: Auto kupiłem już z LPG, ostatnio podłączyłem się do sterownika i mapy gazu trochę się rozjeżdżają. Auto to B6 z silnikiem BFB jak w opisie a graty jakie mam założone to: Reduktor KME Silver - nie wiem tylko jak sprawdzić do ilu koni Wtryski VALTEK czerwone Sterownik STAG 4+ Czy ta instalacja w ogóle nadaje się do takiego auta? Z góry dzięki za informacje.
mateogda Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Wtryski nie dają rady..........., za mała dysza albo nisko skalibrowana listwa.
Pan-Paluch Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 To co proponujesz? Jestem w stanie coś zrobić sam? Na listwie jest napisana średnica 4mm. To jest średnica wtrysku?
mateogda Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Jeżeli chcesz wogóle próbować wystroic to na tej listwie to wykręcić jedną dysze i zobacz jaka jest średnica. Ja bym zaczął od 3 mm przy tej mocy, wtedy będzie można zjechać z ciśnieniem.
Pan-Paluch Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 A jeśli chciałbym wymienić wtryski to jakie polecisz?
mateogda Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Sprawne valteki nie są złe ale zaraz tu zaczną krzyczeć, że masz wymienić na hany....
Pan-Paluch Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 No dobra postaram się jutro sprawdzić średnice i wtedy będę męczył dalej:wink: Dzięki za informacje. Jak coś inne opinie też mile widziane:wink:
Łukasz13 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Silver powinien dawac rade z cisnieniem, zobacz jak butla zamontowana tzn. od której strony jest wielozawór od zderzaka czy z drugiej strony, ile przejechane na tej instalacji?
Pan-Paluch Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 Na instalacji zrobione 50tyś. zawór od strony kabiny skierowany w stronę bagażnika. A to ma jakieś znaczenie? Jeśli chodzi o dyszę to chodzi o to co zaznaczyłem na zdjęciu? Zdjąć wąż i zmierzyć średnice zewnętrzną?
mateogda Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zdjąć wąż i zmierzyć średnice zewnętrzną? Wykręcić dyszę i zmierzyć wew. (klucz 13)
Łukasz13 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Na instalacji zrobione 50tyś. zawór od strony kabiny skierowany w stronę bagażnika. A to ma jakieś znaczenie? Jeśli chodzi o dyszę to chodzi o to co zaznaczyłem na zdjęciu?http://s30.postimg.org/kn1e23en1/zdjcie0002c.jpg Zdjąć wąż i zmierzyć średnice zewnętrzną? Czyli bład typowy bład montażowy przy małej ilości gazu w butli ciekły gaz przelewa się na druga strone butli przy ostrym przyspieszaniu i pada cisnienie na reduktorze.
gacek585 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Masz tu fajnie opisane co i jak może się przyda --> Forum Audi A6 Klub :: Zobacz temat - [ ALL] Podstawy montażu i strojenia LPG.,
PitekA4 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 waldemary out i co najmniej reg fasty na warsztat, jaki to dokładnie KME silver ? RED ? btw. masz 150 KM pod maską czy 190 ?
Pan-Paluch Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 Mam 163KM, a reduktor jak mogę sprawdzić dokładnie? W papierach mam tylko Silver, będzie gdzieś opisany na obudowie? Średnic dzisiaj nie zdążyłem zmierzyć postaram się jutro:kwasny:
PitekA4 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 tak, na obudowie powinien być oznaczony reduktor, a jak nie, to po samym wyglądzie KME - Producent nowoczesnej elektroniki samochodowej - projektowanie, półsekwencyjny, lpg, autogaz, g3, diego di, ngv, ppo, cng, sekwencja, elektronika, wtrysk gazu, diego, sekwencja, nevo, diagnostyk, auto, produkcja, sekwencyjny, gpl, diegog3, di,k
Pan-Paluch Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Na budowie jest opisany KME RED CLASS1, dochodzi do niego rurka 6 mm więc nie wiem czy to nie będzie ten: SILVER FZ 6 ale pewności nie mam, na pewno nie GOLD:wink: Co do dyszy to ma średnice 2,5mm +- 0,1 mm
PitekA4 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 wtryski do zmiany i od tego zacznijmy jeszcze jakby to były waldki z bfc, to jeszcze, ale najzwyklejsze i najtańsze czerwone, to nie nadają się do niczego (no chyba, że ma się niskie wymagania, a auto ma tylko "jakoś jeździć" na gazie) reduktor styka (sam mam), zapodaj sobie listwę od AC albo reg fasty (sam mam) i zaczynasz zabawę...czyli autokalibracja, regulacja na trasie i patrzysz co i jak, potem ewentualnie zmieniasz średnicę dysz lub regulujesz ciśnienie na reduktorze, wszytko zależy od tego jak będzie to wyglądało po regulacji...
kamilb5 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 PitekA4 Ja mam takie same valteki i słowa złego nie moge powiedzieć,wydoliły ponad 200km więc co ich czepiasz? Wg Ciebie autokalibracja zastąpi porządne strojenie na AFR-ce? To że ty masz tam jakieś reg chwasty to od razu są one najlepsze i lepszych już nie ma.
Łukasz13 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ciekawe co im pomoże strojenie na afr jak się rozkalibrują po kilku tysiącach, regi tez szału nie robią.
kamilb5 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Łukasz13 AFR zapięty cały czas i jakoś ciągle bez zmian,miałem AC i poszły do kosza po miesiącu więc valteki dla dużo lepsze jak dla mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się