Robo_A4 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam, Pierwszy raz loguje więc proszę kolegów o wyrozumiałość Log (0 - 002,031,033) Log (1 - 002,115,118) Log (2 - 003,020,032) Auto po programie, gaz BRC Sequent24. Przez pół roku wszystko ok, na gazie i na benzynie.Obecnie wydaje mi się że że jakoś gorzej przyspiesza, wskazania na dodatkowym zegarze doładowania max do 0,7bar, wcześniej do 1 bar. Wymienione na nowe DV i N75, brak błedów. Prośba o ocenę bo już nie wiem czy zasugerowałem się wskazaniami doładowania na zegarze czy faktycznie coś jest nie tak ?
Łukasz13 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Ogólnie jest dobrze poza doładowaniem, jesli wszystko szczelne to trzeba zajrzeć do turbiny bo juz nie ładuje jak trzeba, luz na wirniku i klapka wg czy się szczelnie zamyka.
Robo_A4 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 Turbo ciche, brak luzu i wycieków, chyba że klapa wg, jak ja sprawdzić ? Co do szczelności to sprawdzę jeszcze raz, pamiętam że po wymianie DV nie było żadnej różnicy ale jak wymontowywałem N75 do sprawdzenia i ponownym założeniu raz ładowało do 1 bar a raz do 0,7 (wskazanie zegara) po wymianie na nowy z ASO cały czas 0,7-0,8.
Robo_A4 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 Do tej pory opierałem się na wskazaniu z dodatkowego zegara ale wiadomo że może przekłamywać (zwykły analogowy auto gauge). Jednak fakt jest taki że teraz pokazuje mniej i czuć tą różnicę podczas przyspieszania.
Łukasz13 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Po logu widac że nie osiąga zadanego cisnienia więc albo cos nie tak ze sterowniem turbiny albo z nia samą.
Robo_A4 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Dzięki Łukasz, zacznę od tego bardziej optymistycznego wariantu i poszukam w sterowaniu. Sprawdzę jeszcze raz szczelność i podmienię jeszcze raz na stary N75. ---------- Post dopisany 13-02-2014 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2014 at 22:43 ---------- Wcześniej nie miałem czasu, teraz dopiero powróciłem do tematu. Rozumiem że problem leży albo w samej turbinie albo w nieszczelności pomiędzy turbo a przepustnicą ? Reszta jest ok? sterowanie jest do max 0.9 bara jak pisał gregor10 natomiast ciśnienie za turbiną nie osiąga tej wartości ? Skąd jest brana wartość ciśnienia, z czujnika na intercoolerze czy gdzieś z kolektora ssącego ?
Robo_A4 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Problem rozwiązany, nieszczelny ezektor, po wymianie znowu jest moc W wolnej chwili zrobię logi do ponownej oceny. Dziękuję za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się