lukaszooo Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 W EGR nie bardzo ma sie co zepsuć, problem jest z jego szczelnością ale to tez w więkoszości przypadków mozna ogarnąc. Jesli egr nie pracował wogóle to albo był porządnie zabrudzony albo pekła membrana w gruszce niby nie da sie jej wymienić ale forumowi kombinatorzy już to przerabiali.
przemo0000 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 U mnie stalo sie to po czyszczeniu egru i kolektora nagle wyskoczyl blad p0401 i caly czas wracal okazalo sie ze wogole cisnienia nie pompowal
gregor2850 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 W dniu 15.02.2015 o 11:30, przemo0000 napisał: U mnie stalo sie to po czyszczeniu egru i kolektora nagle wyskoczyl blad p0401 i caly czas wracal okazalo sie ze wogole cisnienia nie pompowal mam to samo p0401 czyli co mam zrobić w tym przypadku?
kamil-vag Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Najpierw uzupełnij profil, żeby było wiadomo o jakie auto chodzi. Tu masz możliwe przyczyny błędu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16785/P0401/001025
pezet202 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Panowie u mnie pokazal sie błąd 19586 EGR System P3130-35-10 Regulation Range Exceeded - Intermittent Egr i pokrywa zaworów nowe z aso bo mialem z nimi problem bo ciekly i odma zapchana. Błąd byl zarowno przed wymiana na nowe czesci, jak i teraz po wymienie. Sprawdzilem w vcds logi 003 i niby parametry sa poprawne, i egr dziala.
kamil-vag Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zrób test BS grupy 003 i pokaż loga.
pezet202 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 W dniu 3.06.2018 o 18:29, kamil-vag napisał: Zrób test BS grupy 003 i pokaż loga. Dzieki za odpowiedz. Zaraz jade do kumpla na komputer wiec podesle logi.
pezet202 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 W dniu 2018-06-03 o 18:29, kamil-vag napisał: Zrób test BS grupy 003 i pokaż loga.
kamil-vag Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Można by się pokusić o przeczyszczenie zaworka N18 i sprawdzenie/wymiana wężyków od niego... tym bardziej, że jak pisałeś zawór nowy...
pezet202 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 1 minutę temu, kamil-vag napisał: Można by się pokusić o przeczyszczenie zaworka N18 i sprawdzenie/wymiana wężyków od niego... tym bardziej, że jak pisałeś zawór nowy... Dzieki za odpowiedz ? a powiedz mi jak mam ten zaworek przeczyscic? Wedlug powyzszego schematu wnioskuje ze jak jest grzybek na gorze egr to mam isc po tym wezyku i dojde do N18?
pezet202 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Czyli moge ten wezyk odpiac od grzybka egr i dac w vcds w grupie 003 BS i sprawdzac czy przy zmiane on/off zasysa powietrze?
kamil-vag Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Raczej zasysa, bo widać zmianę wartości zasysanego powietrza w trybie On/Off - może się zaworek przycinać, lub niedomagać układ podciśnienia...
pezet202 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 W trybie on 350-370, a w trybie off 410-430. Może być ze zaworek sie przycina bo kontrolka żółta check engine czasem zgasnie, ale za jakis czas sie znowu pojawia na liczniku. Niema reguly kiedy i jak. Ale Pomimo ze sie nie swieci to błąd i tak vcds pokazuje. Mam tylko ten zaworek wyciagnac i styki przeczyscic? Czy jakos go sie rozbiera i tam mam go wyczyscic?
pezet202 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 A czy te wartosci/ roznica pomiedzy on a off nie powinny byc duzo wieksze? Bo wcale takiej duzej roznicy niema
kamil-vag Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Da się go rozebrać i wyczyścić. http://www.samnaprawiam.com/poradniki-2463-elektrozawor-vgt-overboost-alfa-romeo-156.html https://www.youtube.com/watch?v=0HPo8gHp4YA Zobacz czy nie masz z takim filterkiem: https://www.youtube.com/watch?v=rG80Nqqox6k
pezet202 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Dzieki za wszystko ? Najpierw wezme sie za wymiane wężyków podniesienia. Wyczytalem ze najlepiej gumowe zbrojone wewnatrz 3,2 mm i 4mm firmy gates. I przy okazji jak bede wymienial wezyki to sprawdze czy N18 nie ma filterka. Dam znac w przyszlym tygodniu czy wymiana wężyków cos pomogla
pezet202 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Od razu wymienie wszystkie wezyki podcisnienia, nie tylko te od N18. Jak robic to raz a porzadnie ? Tylko teraz nie wiem jakie bo widze czesc osob poleca silikonowe, a czesci gumowe zbrojone w srodku. I teraz zglupialem jakie kupic jakie beda lepsze ? Tak samo widze po schematach co umiesciles w innym watku ze maja byc srednicy 3,5 i 5 mm. A widze ze montuja 3,2 oraz 4 mm. To wtedy lepiej dla podcisnienia?
pezet202 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 A powiedz mi jaki ma byc nr tego zaworka N18 dla 1.9Tdi avf 130km
kamil-vag Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) 8E0906628B od 8E-3-000 001 Edytowane 12 Czerwca 2018 przez kamil-vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się