Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobór gwintu, klasy wagowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

moze ktos z Was spotkal sie z problemem podobnym do mojego.

Obecnie mam gwint Weiteca dedykowany do sedana FWD. Z tabeli wynika, ze klasa wagowa sedana fwd to 1080kg (przod) i 1100kg (tył).

Gwinty dedykowane do avantow quattro mają klasę wagową przód 1080-1250kg (przod) i 1165kg (tyl) !

Czyli roznica z tylu jest jakas komiczna... bo sedan fwd jest duzo lzejszy z tylu od avanta quattro.

W tym momencie mając gwint od sedana fwd tył mimo regulacji podkreconej max do gory (nakretka juz w polowie zeszla ponizej gwintu) - stoi nisko i przy kazdym zaladunku / dodatkowych osobach na pokladzie jest mega nisko.

Moj dylemat polega na tym, ze kupujac gwint dedykowany np. do 3.0TDI quattro avant (czyli 1080-1250 przod i 1165 tyl) - faktycznie poprawi to sytuacje, czy roznica bedzie max 1cm w gore?

Ktos mial doswiadczenia w podobnym temacie?

Czy ktos wie czym roznia sie zawieszenia dla roznych klas wagowych (sprezyny / amortyzatory) ?

Bede wdzieczny za porady! :hi:

Opublikowano

To ja sie podepne z szybkim pytankiem, czy gwint z b6 1,8 t quattro sedan podejdzie do avanta 1,8 t z napedem na przod? Prosze o szybka pomoc

Opublikowano

Spotkałem się z czymś takim że gość założył do 1.9TDI FWD gwint z 3.0TDI Q i mimo że tył był skręcony na maxa, był bardzo wysoko. Więc coś w tym jest...

Opublikowano

Nie ma czegoś takiego , wszystko zależy jaki mamy gwin wszystko zależy od marki . Miałem gwint H&R i i samochód mogłem polożyć na ziemi , ten sam samochód tylko gwint KW samochodu już nie mogłem położyć na ziemi , a na końcu miałem gwint weitec i niestety juz pod auto mogłem wsadzić głowe gwint weitec ma bardzo mały zakres regulacji wysokości . Michał tu widze tylko jedno rozwiązanie po prostu idź to tokarza i dorób tylne wysokie gwinty pod sprężyny

Opublikowano

Wszystkie te gwinty miałeś nowe?

Opublikowano
Spotkałem się z czymś takim że gość założył do 1.9TDI FWD gwint z 3.0TDI Q i mimo że tył był skręcony na maxa, był bardzo wysoko. Więc coś w tym jest...

to ja przerabiałem ten temat:wink:

Opublikowano

jesli chodzi o klasy wagowe w seryjnych sprezynach, te od ciezszych aut nawet wizualnie sa inne, maja grubsze zwoje, w gwincie skoro sa wyszczegolnione klasy na pewno sa tez podobne roznice, ja bym na twoim miejscu poszedl w tego 3.0tdi, quattro w kombi niezaleznie juz od silnika to najciezsza opcja wyposazenia jesli chodzi o klase wagową samej tylnej osi

Opublikowano
Wszystkie te gwinty miałeś nowe?

oprócz KW ale w bardzo dobrym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...