pesieka Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam, Kilka dni temu auto straciło moc i przy tym strasznie zaczęło gwizdać. Dodam że w maju wymieniałem turbinę na nową (regenerowaną),czyszczony kolektor, zawór ERG i N75 więc raczej nic się nie powinno dziać. Od wymiany przejechałem ok. 10 000 tys. km. Po podłączeniu VAG okazało się że jest błąd 00575. Wyczytałem że to błąd ciśnienia w kolektorze ssącym Dodatkowo porobiłem logi. Proszę zerknijcie. Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam Piotrek
pesieka Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Ok, dzisiaj zrobiłem pomiary dynamiczne bloku 003 i 011. Blok 003 był robiony na III i IV biegu ponieważ nie mogłem auta rozbujać nawet do 4000 obr. Na III wyciągnąłem max 3717 obr. a na IV 3276 obr. Przy tym brak mocy i jakby ktoś gwizdek założył na wydech. Massakra. Oto pomiary dynamiczne: Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę o pomoc. Pozdrawiam Piotrek
koziol1172 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Zobacz czy Ci nie zsadziło węża od turbiny , zero doładowania cały układ dolotowy do sprawdzenia
pesieka Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Dodatkowo wrzucam film z efektem gwizdu. Co jest grane? O co caman?
german81 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 sprawdz turbo bo taki odgłos wydaje rozwalone turbo .
pesieka Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 jak by co to jeszcze jest na gwarancji ale nie wydaje mi się że to turbo
Lolek Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 posprawdzaj grube węże od dolotu, ja miałem tak ostatnio jak czyściłem turbo, słabo zakręciłem opaskę i zsunęło wąż. Też gwizdało i pierdziało
MeloSeb Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam, ja też miałem identyczną sytuację, byłem u mechanika i okazało się że to pęknięty wężyk od turbo taki średnicy 15mm, wcale nie gruby. Wymiana wężyka 20zł robota 40zł, problemu nie ma.
pesieka Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 Witam, Sprawa rozwiązana. Okazało się że turbinę szlak trafił. Coś się dostało do układu smarowania turbiny. Przytarło łożysko i przez to były gwizdy. Moje plany: - płukanie silnika - zlanie oleju - demontaż miski olejowej i kontrola czy coś nie zostało (opiłki metalu)w misce - jeszcze raz czyszczenie ERG, kolektora i intercoolera Mam do rozwiązania zagadkę. Co spowodowało uszkodzenie turbiny? Jeżeli macie jakieś podpowiedzi lub pytania to proszę pisać. Pozdrawiam Piotrek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się