mikael se 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Przepustnica i DPF Witam forumowiczow, mam taki problem ze jakis tydz. temu zapalila sie kontrolka swiec, na vagu pokazalo PRZEPUSTNICA!!!! z dozwiadczen po zeszlym roku wywnioskowalem ze olej zalal sterownik. wiec demontaz przepustnicy i od razu egr do czyszczenia. Po otwarciu przepustnicy ukazal sie obraz nedzy i rozpaczy kola zebate calkiem zjechane. zlozylem i dalej jezdze zamowilem nowa jedzie z niemiec (TANIEJ!!! VDO SIMENS 540 ZL!!!!!! INTER CARS 644!!!!) Dzisiaj zapalila sie kontrolka DPF i stracil moc (podejzewam system awaryjny) moje pytanie. Czy ktos z was spotkal sie z tym problemem lub ma jakis pomysl na ta usterke? pozdrawiam!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0000 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Wymień przepustnice i trzeba wypalic dpf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Podepnij kompa sprawdz jakie bledy sa i wklej je tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio12 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Kolego auto na kołki, wymieniaj przepustnicę a potem pod kompa i wypalaj DPF albo jak jeszcze nie mocno zasyfiony to na jakąś ekspresówkę czy autostradę jedź (chodź jak jest w trybie awaryjnym to pewnie już za późno). Miałem to samo i zlekceważyłem problem (czekałem na swojego mechanika bo wyjechał), dziś jeżdzę wykastrowany (bez DPF'a). Komputer mając błędy z silnika nie uruchamia procedury wypalania i zbierasz ciągle sadzę w filtrze do chwili zupełnego go zabicia. Z perspektywy czasu to mam przynajmniej spokój z filtrem i żadnych problemów z jazdą nie mam, żadnych różnic w jeździe, jedyna zmiana to sadza w rurach wylotowych tłumika, poprzednio się błyszczały, po tym można od razu wyczaić, że auto nie ma FAP'a czy DPF,a Pozdro:a4fan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikael se 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 witam, po skanie pokazalo 3 bledy. zapchany filtr,blad przepustnicy w pozycj otwarta i zbyt duza dawka powietrza przepustnicy przy wypalaniu filtra. czyli jeden blad filtra i dwa przepustnicy. wymienilem przepustnice, wypalilem filtr i wszystko na razie dziala. info przy wypalaniu filtra. musi byc duzo paliwa ok .1/2 baku zadnego bledu na silniku bo nie ruszy program wypalania (uzywalem programu auto com nie musi byc orginalny vag) jak chcecie wiecej info o moim przypadku piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink 0 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Przy awarii przepustnicy sterownik nie przeprowadza regeneracji DPFa bo "uznaje", że zwiększa sie ryzyko poważnego f*ck upu w razie gdy podczas regeneracji coś pójdzie nie tak(np. zassanie oleju przez odmę). Przepustnica uwalona to ja wymień, usuń błędy i wypal filtr. W kółko macieja ktoś pisze o podobnych problemach...najpierw przepustnica potem DPF...to na logikę wiadomo o co biega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolot 1 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Dzisiaj i ja wymieniłem przepustnicę i nareszcie nic się nie świeci,była czyszczona wcześniej ale pomogło na tydzień i znów błąd wywaliło więc trzeba było działać żeby nie zapchać filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 W razie mnie poprawcie mówiąc o przepustnicy mam namyśli kanal dolotowy który miał wadę fabryczną, bo np. u mnie został wymieniony po ok. 70 tys. przebiegu podczas akcji serwisowej, zauważyłem że wielu ma ten problem z tym. Aktualnie mam 193 tys. i żadnych objaw przy gaszeniu ani żadnych kontrolek, tylko egr wilgotny ale to standart jeszcze nie widziałem takiego 2.0 cr który by miał suchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny2002 0 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy przy wyciąganiu EGRa w celu wyczeszczenia trzeba wymieniać wszystkie uszczelki czy mogą zostać stare ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frog125 3 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Czy przy wyciąganiu EGRa w celu wyczeszczenia trzeba wymieniać wszystkie uszczelki czy mogą zostać stare ? Najlepiej wymienić na nowe bo stare są już sklepane i mogą już tak dobrze nie trzymać. ---------- Post dopisany at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- Ja dodam że dziś odkręciłem przepustnice i okazało się że przepustnica jest zasyfiona tzn jest nagar i odrobina oleju,co jest przyczyna turbina już się sypie czy co bo nie wiem,dodam że rura od przepustnicy w środku ta gumowa jest sucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się