Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czerwony Przed Lifcik W Avancie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedstawiam Wam mój drugi samochód, pierwszy własny, jest to Audi A4 B5 Przed Lift Avant, nie podobają mi się sedany, chciałem tylko avanta.

Coś o nim:

Rok: 1996

Sprowadzony z Niemiec

Pierwszy właściciel w kraju

Silnik: 1.9 TDI 110KM

Klimatronik

Elektryczne szyby przód

Centralny

Domykanie szyb z centralnego

Tyle co wiem i pamiętam z głowy

Stan samochodu po kupnie, był średni, lakier wyblakły był, ale wszystko się ogarnęło :)

Po pierwszym porządnym myciu, odkurzaniu oraz polerowaniu lakieru, niestety ręcznie, ale na korektę lakieru oraz polerkę i pranie środka jestem umówiony na wiosnę:

S5kLtnq.jpg

SATuayr.jpg

Oraz aktualny stan, między czasie były ciemne lampy z przodu, oraz kierunki USA, to wróci bo bardzo mi się podobało, tylko muszę kupić folię, bo ta była jak to pierwszy raz słabo naklejona:

Środek:

DJGpvWI.jpg

q4ZKxl4.jpg

Pod Maseczką:

SeCFIO9.jpg

Całokształt z zewnątrz :decayed:

9a477ln.jpg

YQJ7VpY.jpg

Q4akmUE.jpg

ensFQgu.jpg

cWvp3EB.jpg

CANuEGT.jpg

Wlepki:

BpljzvO.jpg

IlTMOKU.jpg

Oraz lakier 18 latka:P

PRlBTLo.jpg

z ciemnymi lampkami oraz kierunki USA:

bKigw3Q.jpg

GjlF9Wd.jpg

Oraz mam pytanie odnośnie tylnego węża z kapturem jak go zdjąć, z tego co czytałem wystarczy wysunąć trochę przekręcić i powinien sam wypaść, do mojego haka nie było kluczyka więc rozwierciłem zamek bo i tak napewno mi się on nigdy nie przyda, zamek się przekręca ale hak nie wypada, waliłem młotkiem nawet i nic tak wygląda jak jest wysunięty, nie za dużo się wysuwa?

If5j1sr.jpg

lzBgwoH.jpg

Co do samochodu, wiem, wiem że jak stalówki to bez kołpaków, ale wole kołpaki niż w części zardzewiałe stalówki, odnowie je i wtedy będzie bez kołpaków

Co w samochodzie zostalo zrobione przezemnie w garazu:

- Wymieniony rozrząd

- Wymienione płyny, olej, filtry

- Wymieniony akumulator na Forse

- Dorzucone radio bo nie było, jakieś badziewne na Usb narazie, ale zmieni się

- Pomalowana w czarny mat ramka grilla

- Wymienione z przodu tarcze

- Wymienione z przodu klocki

- Wycieraczki wymienione na płaskie

- Wlepy na szybie z tyłu

- Wymieniony termostat

- Wymieniony główny króciec pompy wody

- Ramki Audi za 16zł :banan:

Co zostało do zrobienia oraz jakie plany są:

- Wymienić tylny zderzak bo jest pęknięty

- Wymienić tylne klocki oraz tarcze

- Kupić roletę bagażnika

- Kupić folię na przód oraz podłączyć USA (aktualnie na jasnych lampach odłączyłem bo brzydko wygląda według mnie)

- Kupić czerwoną folię na tylne lampy

- Wywalić Hak

- Tylne ramie oraz wycieraczka od Polo

- Kupić osłonę silnika, oraz go zabudować jak tam gdzieś na forum się przewalało w poście :)

- Podświetlanie nóg zrobić oraz w drzwiach jak w polifcie jest

- Halogeny wpiepszyc od lifta ;)

W dalszej przyszłości :wink:

- Felgi 17" prawdopodobnie RH

- Gwint / Sprężyny

- Kierownica Polift

- Lampy Przód Polift

- Konsola Polift

- Przyciemnienie szyb

- Możliwe że dach na czarno

Oraz inne duperele, wszystko się okaże, bo jak każdy wie plany się zmienią bo coś fajniejszego się znajdzie czy coś w tym stylu.

Nie jest to żaden szał, ale jak zrealizuję plany myślę że będzie całkiem fajna B5

Zapraszam do krytyki :decayed:

Opublikowano

bezawaryjności :hi:

ładny kolorek :wink:

Opublikowano

Lakier widać zadbany tylko ten zderzak:wink:

Bezawaryjności i powodzenia w modach :naughty:

Opublikowano

Zderzak będzie zmieniany na pewno bo to największy problem wizualny jak najbardziej :), po korekcie i polerce powinno być jeszcze ładniej :)

Opublikowano

Dokłądnie ponad 7

Witajcie :)

Dawno mnie tutaj nie było a w A4 się troszeczkę pozmieniało np.:

- Zmieniony zderzak pęknięty tylny

- Zmienione tarcze tył z klockami Bosch oraz zregenerowane zaciski tylne

- Wywalona tylna wycieraczka

- Wywalona antena zewnętrzna, jest wewnętrzna ;)

- Podświetlenie tablicy led

- Zmienione koło alternatora

- Zmieniony napinacz paska wielorowkowego

- Wyczyszczony EGR

- Fele 16" [narazie]

- Dokupiona roleta bagażnika

- Zmienione Radio - Pionner

- Przyciemnione lampy przód

- USA wrociło

- Zmieniony prawy przegub

- Wymieniony filtr paliwa

- Wymieniony filtr powietrza

- Wymienione uszczelki pod klawiaturą

- Wymienione kolanko od pompy wody

Koniec gadania czas na fotki:

Jakiś wypadzik:

5z6N60P.jpg

Wm0Ob4Q.jpgkQtaawT.jpgtzY6obh.jpg

Wymiana tarcz, która raczej była już mu potrzebna, rost style power turbo brake nie wyrabiało xD

Wpadły nowe boszki:

pYhlKjI.jpg

kALzNPC.jpg

CkS8LbR.jpg

Przegub trykający przy każdym skręcaniu zaczął coraz bardziej działać mi na nerwy więc także został on wymieniony, zdjęć z prac nie mam:

fzE6q82.jpg

Czyszczenie EGR, wymiena paska wielorowkowego, klimy, filtra paliwa, powietrza, koła alternatora, napinacza paska wielorowkowego a na koniec prysznic:

N1B4uEa.jpg

PojUUeE.jpg

HcDhk52.jpg

7goVuWc.jpg

E2A68cI.jpg

1RMHhcv.jpg

Podświetlenie tablicy led:

qDEriP2.jpg

Pęknięty, porysowany zderzak wymieniony w końcu, na ładny, piękny ;)

JU9mVtV.jpgRwvUfRQ.jpgQnUye2h.jpgo0VZVwD.jpg4WoeJfL.jpg99nN50n.jpg

Przy okazji wyleciało kilka wlep, zaślepiłem antenę zewnętrzną oraz tylną wycieraczkę:

DJ6cJ0k.jpg

Więcej zdjęć już niedługo jak pocykam ;)

Z rzeczy, które udało mi się zrobić ostatnim czasem to chyba wszystko, jeszcze poszukuję podsufitki do avanta przedliftowej jasnej, jak ktoś ma chętnie kupię.

Co chciał bym jeszcze zrobić ( i zrobię ;) )

- Przód lampy polift

- Tylne lampy czerwoną folią ( folia pół roku już leży, brak czasu)

- Dach na czarno

- Szyby przycie

- 17" / 18" / 19" (zależy od okazji)

- Założnie springów i amortyzatorów chyba MTS ( żółte)

- Kierownica poliftowa

- Halogeniki wszczepić

Oraz jakoś niedługo bądź na dniach:

- Korekta oraz polerka lakieru

- Pranie Środka

Zapraszam do komentowania

Pozdro

PrzemekSSP

Opublikowano

poczatek dobry powodzenia :hi:

Opublikowano

Gdzie Dorwałeś Taką Zaślepkę Anteny? i Co zrobiłeś ze stają? Jak i gdzie masz zamontowaną nową?

Opublikowano

Zaślepka jest z allegro idealnie pasuje w otwór po antenie, kupiłem od niego zaślepki dwie, zaślepiłem wycieraczkę i właśnie antenę link:

http://allegro.pl/zaslepka-otworu-tylnej-wycieraczki-maskownica-tyl-i4519877358.html

Żadnych sylikonów, nic nie cieknie, za***ista sprawa.

Stara antena wywalona, nowa kupiona antena wewnętrzna przyklejana na przednią szybę, pasek taki cienki jak nitka, nie podobalo mi się to więc przykleiłem to do dachu, zdjąłem podsufitkę i przykleiłem. Wyrzuciłem zewnętrzną bo raz, nie podoba mi się, dwa i tak słabo mi ściągała bo wzmacniacz padał.


Małe zainteresowanie ale będę sobie pisał dalej, a co mi tam :D

Spory czas mnie ni było i trochę rzeczy się zmieniło (chyba)

Zakupiłem felgi RH AG Cup 17" 4x8j całkiem fajna fela rany wypolerowałem a środek, zoabczymy ;)

MY37xLS.jpg

woCT7ro.jpg

X4P301i.jpg

Polerka, słaba jakość ;/

z6xtuhE.jpg

U5oIQZC.jpg

z3ymQnE.jpg

i2jsoaU.jpg

Środek do piaskowania i w kolorek (jaki już wiem ale nie zdradzam narazie ;))

Po jakimś czasie jazdy, przyglądałem się środkowi bo miałem zamiar brać się za pranie ale coś mi nie pasowało ;o

QDKTxvF.jpg

miałem dwa różne fotele, kupiłem oczywiście dwa jak nóweczki bez przetarć (kolor ten jasny bo taki mam tył)

zdjęć nie mam :/

i zrobiłem sobie taki bajer, podświetlenie zapalniczki (mała rzecz a cieszy)

rUobtuX.jpg

i przelutowałem płytkę klimy bo mi przyciski nie działały i mrygało.

Z przyjemnych rzeczy to tyle.

Na liczniku wybiło 300.000 km i zaczęły się problemy, zapewne to już 2gi raz te 300.000 wybiło albo oby, ale nie ważne...

jadąc samochodem w pewnym momencie zmieniła się charakterystyka pracy oraz rzucało cholernie silnikiem.

Hmm? Wtryski? zawiozłem wtryski, sprawdzone idealne.

Żeby nie kopcił na biało to bym myślał że to poducha czy łapa silnika, ale to nie to, zwalamy głowice... no i trafiłem, więcej dowiecie się niżej...

300.000 Tyś, robimy remont generalny, w garażu, u żadnych mechaniorów ;)

odkręcamy lampy, zderzak, spuszczamy płyn i zdejmujemy pas wraz z chłodnicą:

10612902_414557548694200_302726807828102

Zdejmujemy pokrywę rozrządu blokuje go na wale oraz robię znaki, blokuję na pompie, koła wałka rozrządu nie blokuję ani nie znaczę bo i tak będzie ustawiane od nowa, zwalamy węże, wtryski, turbo, pokrywę klawiatury

1920520_414557608694194_5211705226796551

10599504_414557645360857_380287357336507

Odkręcamy koło wałka, zakładamy ściągacz, zdejmujemy kolo, odkręcamy wałek rozrządu, demontujemy go, odkręcamy napinacz rozrządu, odkręcamy głowicę i ją ściągamy:

14010_414557968694158_384716316624697119

10433236_414558002027488_172962366762805

zabezpieczam cylindry i czyszczę odrazu gniazdo gdzie będzie siedziała nowa uszczelka za pamięci, oraz szlifuję delikatnie papierkiem 2000 w miejscach gdzie jest większy brud...

10552452_414558028694152_147103838642263

Między czasie telefon, głowiczka z planowania i regeneracji zaworów do odbioru, to jedziemy:

10429292_414558085360813_467234224340665

10259774_414558668694088_783974173429474

Głowica na bok, kontynuujemy pracę:))

Do kanału, demontuję łącznik stabilizatora, całą belkę luzuję gdzie się da prócz dolnych wachaczy bo nie trzeba, opuszczam ją pod nią wkładam coś aby mi się nie podnosiła, wcześniej silnik podwieszając na czymś i dobrze jest sobie zaprzeć go belką czy czymś na skrzyni, spuszczamy olej, demontujemy michę oleju ii odkręcamy tłoczki:

10395197_414558148694140_277987348211836

10612839_414558405360781_632765941954412

Tłoki już na stole, oglądamy, czyścimy, przyglądamy się i mamy przyczynę ;]:

1506877_414558388694116_4181771820352363

10001285_414558502027438_533062211590355

Pękł tłok, nic z cylindrami się nie stało sprawdzane dokładnie, udajemy się do sklepu tloki takie i taki - 1800zł, okej dziękuję, szukam na allegro znalazlem w swojej okolicy z nowszego rocznika w stanie idealnym no to jedziemy po nie..

10398661_414720312011257_769857987761951

tłoki idealne jak marzenie, pierscienie zwalam i do śmieci, nawet jak ładne są

Między czasie kolektor ssący odebrałem z piaskowania bo był zasyfiony, brak słów:

1484574_414558562027432_8140419744500032

z tej też okazji: zaślepki egru z uszczelkami:

10805681_414558628694092_388773996351473

zakupy w biedronce:

- Uszczelka pod głowicę Erling

- Uszczelka kolektora ssącego Erling

- Uszczelki pod kolektor wydechowy Erling

- Uszczelka pod miskę olejową Erling

- Śruby głowicy Erling

- Klej do uszczelki pod michę Erling

- Pasek rozrządu Continental Contitech

- Napinacz paska Ruville

- Rolka rozrządu Ruville

- Pierscienie Komplet Goetze

- Filtr Oleju Bosch

Zostało mi kupić uszczelkę pod turbo nową, olej, płyn chłodniczy

Panewek nie wyminiam bo są w stanie bardzo dobrym.

jutro składam

CDN.....

Opublikowano

No no ładna robota :) Program w planach ? :D

Opublikowano

Jakiś wirusik napwno, w następnym roku jak wrzucę gwincik, kupię oponki i pomaluje fele, to jakieś większe mody w silniku, ale to zobaczymymy, narazie kończę remoncik

Opublikowano

Fajnie, gratuluje. Chociaż wiesz czym jeździsz

Niech służy jak najdłużej, szerokości

Opublikowano

Głównie o to chodziło, podjąłem się tego sam bo wiedziałem, że jestem w stanie to zrobić i wiem co siedzi w środku jak poskładane i w jakim stanie :)

Opublikowano

najszybszy kolor :wink: prawie identyczny jak mój :grin: jakie miałeś oznaki padającego wzmacniacza antenowego bo też się borykam ze słabym sygnałem i został mi właśnie wzmacniacz do sprawdzenia.

Opublikowano

Ja nie miałem oznak padającego wzmacniacza antenowego, po prostu nic mi nie ściągało wyjąłem ori antene, kupiłem zaślepkę, kupilem natene wewnętrzną blaupunkt na szybę ja nakleiłem ją na dach pod podsufitką bo nie lubię mieć takich "gadgetów" na wierzchu i ściąga mi nawet radio maryja z bombaju :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...