PrzemekSSP Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Przedstawiam Wam mój drugi samochód, pierwszy własny, jest to Audi A4 B5 Przed Lift Avant, nie podobają mi się sedany, chciałem tylko avanta. Coś o nim: Rok: 1996 Sprowadzony z Niemiec Pierwszy właściciel w kraju Silnik: 1.9 TDI 110KM Klimatronik Elektryczne szyby przód Centralny Domykanie szyb z centralnego Tyle co wiem i pamiętam z głowy Stan samochodu po kupnie, był średni, lakier wyblakły był, ale wszystko się ogarnęło Po pierwszym porządnym myciu, odkurzaniu oraz polerowaniu lakieru, niestety ręcznie, ale na korektę lakieru oraz polerkę i pranie środka jestem umówiony na wiosnę: Oraz aktualny stan, między czasie były ciemne lampy z przodu, oraz kierunki USA, to wróci bo bardzo mi się podobało, tylko muszę kupić folię, bo ta była jak to pierwszy raz słabo naklejona: Środek: Pod Maseczką: Całokształt z zewnątrz Wlepki: Oraz lakier 18 latka:P z ciemnymi lampkami oraz kierunki USA: Oraz mam pytanie odnośnie tylnego węża z kapturem jak go zdjąć, z tego co czytałem wystarczy wysunąć trochę przekręcić i powinien sam wypaść, do mojego haka nie było kluczyka więc rozwierciłem zamek bo i tak napewno mi się on nigdy nie przyda, zamek się przekręca ale hak nie wypada, waliłem młotkiem nawet i nic tak wygląda jak jest wysunięty, nie za dużo się wysuwa? Co do samochodu, wiem, wiem że jak stalówki to bez kołpaków, ale wole kołpaki niż w części zardzewiałe stalówki, odnowie je i wtedy będzie bez kołpaków Co w samochodzie zostalo zrobione przezemnie w garazu: - Wymieniony rozrząd - Wymienione płyny, olej, filtry - Wymieniony akumulator na Forse - Dorzucone radio bo nie było, jakieś badziewne na Usb narazie, ale zmieni się - Pomalowana w czarny mat ramka grilla - Wymienione z przodu tarcze - Wymienione z przodu klocki - Wycieraczki wymienione na płaskie - Wlepy na szybie z tyłu - Wymieniony termostat - Wymieniony główny króciec pompy wody - Ramki Audi za 16zł Co zostało do zrobienia oraz jakie plany są: - Wymienić tylny zderzak bo jest pęknięty - Wymienić tylne klocki oraz tarcze - Kupić roletę bagażnika - Kupić folię na przód oraz podłączyć USA (aktualnie na jasnych lampach odłączyłem bo brzydko wygląda według mnie) - Kupić czerwoną folię na tylne lampy - Wywalić Hak - Tylne ramie oraz wycieraczka od Polo - Kupić osłonę silnika, oraz go zabudować jak tam gdzieś na forum się przewalało w poście - Podświetlanie nóg zrobić oraz w drzwiach jak w polifcie jest - Halogeny wpiepszyc od lifta W dalszej przyszłości - Felgi 17" prawdopodobnie RH - Gwint / Sprężyny - Kierownica Polift - Lampy Przód Polift - Konsola Polift - Przyciemnienie szyb - Możliwe że dach na czarno Oraz inne duperele, wszystko się okaże, bo jak każdy wie plany się zmienią bo coś fajniejszego się znajdzie czy coś w tym stylu. Nie jest to żaden szał, ale jak zrealizuję plany myślę że będzie całkiem fajna B5 Zapraszam do krytyki
rysiu2006 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Lakier widać zadbany tylko ten zderzak:wink: Bezawaryjności i powodzenia w modach
PrzemekSSP Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Zderzak będzie zmieniany na pewno bo to największy problem wizualny jak najbardziej , po korekcie i polerce powinno być jeszcze ładniej
Kris691 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Ładny avant gratuluje zakupu. A tak zapytam z ciekawości dużo zapłaciłeś za auto w Niemczech?
PrzemekSSP Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dokłądnie ponad 7 Witajcie Dawno mnie tutaj nie było a w A4 się troszeczkę pozmieniało np.: - Zmieniony zderzak pęknięty tylny - Zmienione tarcze tył z klockami Bosch oraz zregenerowane zaciski tylne - Wywalona tylna wycieraczka - Wywalona antena zewnętrzna, jest wewnętrzna - Podświetlenie tablicy led - Zmienione koło alternatora - Zmieniony napinacz paska wielorowkowego - Wyczyszczony EGR - Fele 16" [narazie] - Dokupiona roleta bagażnika - Zmienione Radio - Pionner - Przyciemnione lampy przód - USA wrociło - Zmieniony prawy przegub - Wymieniony filtr paliwa - Wymieniony filtr powietrza - Wymienione uszczelki pod klawiaturą - Wymienione kolanko od pompy wody Koniec gadania czas na fotki: Jakiś wypadzik: Wymiana tarcz, która raczej była już mu potrzebna, rost style power turbo brake nie wyrabiało xD Wpadły nowe boszki: Przegub trykający przy każdym skręcaniu zaczął coraz bardziej działać mi na nerwy więc także został on wymieniony, zdjęć z prac nie mam: Czyszczenie EGR, wymiena paska wielorowkowego, klimy, filtra paliwa, powietrza, koła alternatora, napinacza paska wielorowkowego a na koniec prysznic: Podświetlenie tablicy led: Pęknięty, porysowany zderzak wymieniony w końcu, na ładny, piękny Przy okazji wyleciało kilka wlep, zaślepiłem antenę zewnętrzną oraz tylną wycieraczkę: Więcej zdjęć już niedługo jak pocykam Z rzeczy, które udało mi się zrobić ostatnim czasem to chyba wszystko, jeszcze poszukuję podsufitki do avanta przedliftowej jasnej, jak ktoś ma chętnie kupię. Co chciał bym jeszcze zrobić ( i zrobię ) - Przód lampy polift - Tylne lampy czerwoną folią ( folia pół roku już leży, brak czasu) - Dach na czarno - Szyby przycie - 17" / 18" / 19" (zależy od okazji) - Założnie springów i amortyzatorów chyba MTS ( żółte) - Kierownica poliftowa - Halogeniki wszczepić Oraz jakoś niedługo bądź na dniach: - Korekta oraz polerka lakieru - Pranie Środka Zapraszam do komentowania Pozdro PrzemekSSP
Warson Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Gdzie Dorwałeś Taką Zaślepkę Anteny? i Co zrobiłeś ze stają? Jak i gdzie masz zamontowaną nową?
PrzemekSSP Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Zaślepka jest z allegro idealnie pasuje w otwór po antenie, kupiłem od niego zaślepki dwie, zaślepiłem wycieraczkę i właśnie antenę link: http://allegro.pl/zaslepka-otworu-tylnej-wycieraczki-maskownica-tyl-i4519877358.html Żadnych sylikonów, nic nie cieknie, za***ista sprawa. Stara antena wywalona, nowa kupiona antena wewnętrzna przyklejana na przednią szybę, pasek taki cienki jak nitka, nie podobalo mi się to więc przykleiłem to do dachu, zdjąłem podsufitkę i przykleiłem. Wyrzuciłem zewnętrzną bo raz, nie podoba mi się, dwa i tak słabo mi ściągała bo wzmacniacz padał. Małe zainteresowanie ale będę sobie pisał dalej, a co mi tam Spory czas mnie ni było i trochę rzeczy się zmieniło (chyba) Zakupiłem felgi RH AG Cup 17" 4x8j całkiem fajna fela rany wypolerowałem a środek, zoabczymy Polerka, słaba jakość ;/ Środek do piaskowania i w kolorek (jaki już wiem ale nie zdradzam narazie ) Po jakimś czasie jazdy, przyglądałem się środkowi bo miałem zamiar brać się za pranie ale coś mi nie pasowało ;o miałem dwa różne fotele, kupiłem oczywiście dwa jak nóweczki bez przetarć (kolor ten jasny bo taki mam tył) zdjęć nie mam :/ i zrobiłem sobie taki bajer, podświetlenie zapalniczki (mała rzecz a cieszy) i przelutowałem płytkę klimy bo mi przyciski nie działały i mrygało. Z przyjemnych rzeczy to tyle. Na liczniku wybiło 300.000 km i zaczęły się problemy, zapewne to już 2gi raz te 300.000 wybiło albo oby, ale nie ważne... jadąc samochodem w pewnym momencie zmieniła się charakterystyka pracy oraz rzucało cholernie silnikiem. Hmm? Wtryski? zawiozłem wtryski, sprawdzone idealne. Żeby nie kopcił na biało to bym myślał że to poducha czy łapa silnika, ale to nie to, zwalamy głowice... no i trafiłem, więcej dowiecie się niżej... 300.000 Tyś, robimy remont generalny, w garażu, u żadnych mechaniorów odkręcamy lampy, zderzak, spuszczamy płyn i zdejmujemy pas wraz z chłodnicą: Zdejmujemy pokrywę rozrządu blokuje go na wale oraz robię znaki, blokuję na pompie, koła wałka rozrządu nie blokuję ani nie znaczę bo i tak będzie ustawiane od nowa, zwalamy węże, wtryski, turbo, pokrywę klawiatury Odkręcamy koło wałka, zakładamy ściągacz, zdejmujemy kolo, odkręcamy wałek rozrządu, demontujemy go, odkręcamy napinacz rozrządu, odkręcamy głowicę i ją ściągamy: zabezpieczam cylindry i czyszczę odrazu gniazdo gdzie będzie siedziała nowa uszczelka za pamięci, oraz szlifuję delikatnie papierkiem 2000 w miejscach gdzie jest większy brud... Między czasie telefon, głowiczka z planowania i regeneracji zaworów do odbioru, to jedziemy: Głowica na bok, kontynuujemy pracę) Do kanału, demontuję łącznik stabilizatora, całą belkę luzuję gdzie się da prócz dolnych wachaczy bo nie trzeba, opuszczam ją pod nią wkładam coś aby mi się nie podnosiła, wcześniej silnik podwieszając na czymś i dobrze jest sobie zaprzeć go belką czy czymś na skrzyni, spuszczamy olej, demontujemy michę oleju ii odkręcamy tłoczki: Tłoki już na stole, oglądamy, czyścimy, przyglądamy się i mamy przyczynę ;]: Pękł tłok, nic z cylindrami się nie stało sprawdzane dokładnie, udajemy się do sklepu tloki takie i taki - 1800zł, okej dziękuję, szukam na allegro znalazlem w swojej okolicy z nowszego rocznika w stanie idealnym no to jedziemy po nie.. tłoki idealne jak marzenie, pierscienie zwalam i do śmieci, nawet jak ładne są Między czasie kolektor ssący odebrałem z piaskowania bo był zasyfiony, brak słów: z tej też okazji: zaślepki egru z uszczelkami: zakupy w biedronce: - Uszczelka pod głowicę Erling - Uszczelka kolektora ssącego Erling - Uszczelki pod kolektor wydechowy Erling - Uszczelka pod miskę olejową Erling - Śruby głowicy Erling - Klej do uszczelki pod michę Erling - Pasek rozrządu Continental Contitech - Napinacz paska Ruville - Rolka rozrządu Ruville - Pierscienie Komplet Goetze - Filtr Oleju Bosch Zostało mi kupić uszczelkę pod turbo nową, olej, płyn chłodniczy Panewek nie wyminiam bo są w stanie bardzo dobrym. jutro składam CDN.....
matteusz Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 No no ładna robota Program w planach ?
PrzemekSSP Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Jakiś wirusik napwno, w następnym roku jak wrzucę gwincik, kupię oponki i pomaluje fele, to jakieś większe mody w silniku, ale to zobaczymymy, narazie kończę remoncik
mojeA4 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Fajnie, gratuluje. Chociaż wiesz czym jeździsz Niech służy jak najdłużej, szerokości
PrzemekSSP Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Głównie o to chodziło, podjąłem się tego sam bo wiedziałem, że jestem w stanie to zrobić i wiem co siedzi w środku jak poskładane i w jakim stanie
konus Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 najszybszy kolor prawie identyczny jak mój jakie miałeś oznaki padającego wzmacniacza antenowego bo też się borykam ze słabym sygnałem i został mi właśnie wzmacniacz do sprawdzenia.
PrzemekSSP Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Ja nie miałem oznak padającego wzmacniacza antenowego, po prostu nic mi nie ściągało wyjąłem ori antene, kupiłem zaślepkę, kupilem natene wewnętrzną blaupunkt na szybę ja nakleiłem ją na dach pod podsufitką bo nie lubię mieć takich "gadgetów" na wierzchu i ściąga mi nawet radio maryja z bombaju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się