DJ_SEBAS_ Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam, proszę o sprawdzenie logów, gdyż ostanio moje autko staciło moc. Podejrzewam turbo które ma 4 lata ale wolę zasięgnąć porady kogoś kto się zna. Samochód to Audi A4 B5 1.9 TDI 110 KM. Mało tego dojrzałem jeden błąd (wiem, że to ten sam) - Vag-Com: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent - Polski Vag: 575 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY Statyczne: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne - robione na 3 biegu: Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne - robione na 4 biegu: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pomoże ktoś? Z góry dzięki za pomoc.
german81 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 turbo jest ok .wymien przepływke i termostat i poraw dawke na ok 4 mg.
DJ_SEBAS_ Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 poraw dawke na ok 4 mg. czyli jak to zrobić bo nie bardzo się orientuję?
Tobike Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Przepływka jest do czyszczenia nie wymiany, delikatnie zaniża dawkę paliwa, logi robiłeś z pedałem w podłogę? przeczyść też czujnik ciśnienia doładowania.
bigu888 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Dawka jest ok, nie ma potrzeby ruszac nastawnika. (samym VAGiem w ostateczności można ją zwiększyć ciut, ale nie ma potrzeby). Turbinka ok. Przepływka kiepska stąd zaniżanie wartości masy powietrza a co za tym idzie cięcie dawki paliwa. Możesz spróbować przeczyścić przepływkę, ale pamiętaj, że się to może skończyć jej śmiercią. (czyściłem kilkanascię przed chipowaniem i 1/4 z nich po czyszczeniu padła całkowicie)
DJ_SEBAS_ Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 Przepływka jest do czyszczenia nie wymiany, delikatnie zaniża dawkę paliwa, logi robiłeś z pedałem w podłogę? tak oczywiście pedał w podłogę.---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:12 ---------- Chciałbym dodać, że auto oprócz standardowego klekotu silnika podczas przyśpieszania wydaje dźwięk jakby jeździło na benzynie albo gazie taki dziwni świst. Mało tego ma czasem problemy z odpalaniem, przekręcam kluczyk rozrusznik ze 4-5 się przekręci i auto wtedy zapala.
vauxhall95 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Dawke ustaw na 2.8 6 mg to sie ustawia jak sa wieksze wtryski albo inne mody teraz masz przez sama dawke pare km uciete a spalanie nie jest mniejsze napewno po zmianie bd lepiej odpalal
DJ_SEBAS_ Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, a auto zaczeło jeździć jak należy. Nie padło żadne turbo, ani żadna przepływka, wszystkie czujniki i węże też są okej. Temat zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się