cupek97 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Witam! Planuję zakupić sprężyny obniżające H&R. Mam oryginalne zawieszenie 1BV w avancie. Jakie sprężyny mogę kupić, aby nic nie tarło, a siadło najniżej jak to możliwe?
Trewor87 Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Do Twojego auta, z Twoim silnikiem są 2 komplety, różniące się naciskami na przednią oś: 29369-1 (nacisk do 1050kg) 29369-2 (nacisk od 1051kg) Zalecenia nakazują po prostu odczytać naciski z tabliczki znamionowej auta i dobrać właściwy set.
dawids22 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) Witam, w sumie nie mam a4 tylko Exeo lecz mam pytanko odnośnie springów H&R Auto w wersji Sport wiec ma amor 1BE, silnik to 2.0tdi 143. Są do wziecia springi 29369-2. Usiądzie to fajnie (przód) na tym czy szukać raczej z końcówką -1 ? Trzeba przyciąć odboje przy wymianie springów na krótsze ? Edytowane 12 Października 2018 przez dawids22
Trewor87 Opublikowano 19 Października 2018 Opublikowano 19 Października 2018 W dniu 12.10.2018 o 18:52, dawids22 napisał: Witam, w sumie nie mam a4 tylko Exeo lecz mam pytanko odnośnie springów H&R Auto w wersji Sport wiec ma amor 1BE, silnik to 2.0tdi 143. Są do wziecia springi 29369-2. Usiądzie to fajnie (przód) na tym czy szukać raczej z końcówką -1 ? Trzeba przyciąć odboje przy wymianie springów na krótsze ? Porównaj naciski sprężyn H&R z naciskami na tabliczce znamionowej auta. W Exeo jest pewnie tak samo jak w B7, przy prawym kielichu. Pozycja "1-" to oś przednia, "2-" to oś tylna. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się