slimi1 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam wszystkich Nie wiem czy to jest dobre miejsce na ten temat ale mimo to umieszczę go tutaj. Mam takie problem. Na postoju przy zapalonym silniku czuć zapach spalin we wnętrzu. Wydobywają się z nawiewu. Czuć to tylko podczas postoju. I tu moje spytanie gdzie szukać przyczyny?? Dodam ze ubywa mi płynu chłodniczego ale nie wiem czy ma to z tym coś wspólnego. Zauważyłem też ze stojąc wieczorem z włączonymi światłami widać tak jakby dym wydobywające się z grila z lewej strony ale nie potrafię znaleźć tego miejsca.
musznik Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Do sprawdzenia, kolektor wydechowy i wszystkie uszczelki po drodze do złącza elastycznego, które tez należy sprawdzic. Silnik suchy? może kapie gdzieś olej na tłumik bądź smaży się na gorącym silniku stąd ten smród. Poza tym fajnie by było wiedzieć co za auto i jaki silnik.
slimi1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 Audi a4 b6 sedan 2004 rok 1.8T BFB 163km. Silnik suchy, nic nie kapie. Sprawdzę i napisze czy coś znalazłem.
cocoo24 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 sprawdź łączenie wydechu pośrodku podwozia
dymekn Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Moze poprostu na postoju wentylacja wciaga spaliny podwiane przez wiatr z tylu samochodu do przodu gdzie powietrze zasysane jest do klimy. Ja czje spaliny jak zapale auto i wycofuje z parkingu wiezdzajac w oblok z wydechu. po ruszeniu do przodu wszystko ustaje. Ja sobie to tak tlumacze
djzak Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 SKORO ubywa plynu chlodniczego to i nie widac gdzie i wali gryzacymi oparami do srodka to nagrzewnica ? a masz mokro w srodku pod deska ? znaczy tam gdzie sie dywaniki koncza przy panelu srodkowym ?tylko tam glebiej ..
slimi1 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Ubytek płyny chłodniczego zrobiony, króciec przy głowicy był temu winny. Podobno bardzo częsta usterka. Jutro będę miał trochę czasu wiec pogrzebie i napisze co i jak.
zibione Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Jak mialem problem ze smrodem spalin w komorze winowajca była rurka odpowietrzajaca wal korbowy. Patrza. Na silnik znajduje sie pod kolektorem o jedno zeberko wyzej niz bagnet oleju. Wychodzi z bloku i idzie do trojnika i wlasnie na wejściu do tego trojnika mialem pekniety.
slimi1 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 A jednak kapie:/ . Wiec wygląda to tak jakby z tyłu uszczelka pokrywy zaworów delikatnie przepuszczała olej i kapało na tą rurę odchodzącą od kolektora i się smażyło. Nie widać tego na zdjęciu ale mniej więcej o to miejsce chodzi, kapie sobie tam olej i się smaży. mam nadzieje ze wymiana uszczelki wystarczy.
tito76 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 U nie w tym samym silniku winna byla zupelnie zniszczona rura odmy. Po wymianie problem zniknal a silnik zaczal rowniej pracowac(i mniej palic). Pozdro.
hidden22 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 witam. u mnie po 2 latach szczailem i poszukalem co jest przyczyna smrodu spalon i kurzu w srodku. ramka-klapa plastikowa za tylnim zderzakiem byla rozwalona i wszystko wchodzilo do auta. jest to klapa podczas zamykania drzwi odprowadza cisnienie. sa tam taki klapki gumowe i one podskakuja podczas zamykania drzwi a u mnie 2 nie bylo a reszta wisiala. jeszcze to ta ktora jest 20cm nad wydechem...
kaj82 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 U mnie była winna uszczelka pokrywy zaworów, stwardniała ze starości ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się