Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


misza_miszka

Rekomendowane odpowiedzi

Hehehe no to masz mega szczęście, i chyba też nie czytałeś tego co napisałem, w b5 z tego co wiem były tylko dwa rodzaje przegubów (chodzi mi o frez) i jesli masz ten duży a skoro masz skrzynie od v6 tdi to masz taki to po kłopocie, wsio podchodzi p&p.

I po temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a ja mam takie pytanko odnosnie zaciskow tj jak skoluje zeliwne zwrotki z allroada czy zaciski z niego nadadza sie czy jest cos lepszego na swapa??

U mnie w miescinie lepek rozpierdzielil ese ale za komplet tj zwrotki zaciski tarcze klocki wola ponad tysiaka w sumie bralbym gdyby nie dwu tloki wrrrr.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem ze zacisk nie podejdzie???

Chodzi tykko i wylacznie o zwrotki???

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli mowisz o zaciskach z esy to jak najbardziej nie chce tego zacisku.

Caly czas chodzi mi o zwrotki z allroad tj;

1-Czy do swapu potrzebuje tylko i wylacznie samych zwrotnic z allroada?

2-Czy zaciski z ww allroada przydadza mi sie takze do swapu i czy sa one 2 tloczkowe???

3-Co najepiej jest dac pod te zwrotnice tj jaki zacisk z jakiego auta??

Thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. niestety do swapu na 321 albo 345 potrzebujesz: zwrotnic np z teo allroada, osłon tarcz, półosi z przegubami na duży frez, flansz do skrzyni do tych półosi, zacisków najlepiej takich http://allegro.pl/audi-a6-c6-3-0-tdi-zacisk-hamulcowy-przod-lewy-i5633454949.html, do tego pasowało by dac nowe przewody choć stare podejdą bez kłopotu(mprzewody oczywiście ori do twojego auta).

2. nie szukaj koniecznie 2 czy 4 tłok, wiadomo jest to fajna sprawa ale droga, moim zdaniem kosztowna w serwisie, i np same klocki tez juz kosztują swoje.

3 zaciski podchodzą z a6 c6, 2.7tdi, 3.0tdi, a4 b7 i inne tego typu zaciski jakie zobaczysz od audi. no i od s4 b6/7


http://allegro.pl/zaciski-przednie-komplet-audi-a6-c6-3-0-tdi-i5042351043.html

te masz w miare dobrej kasie, pognęb gościa, popytaj o osłony i może za 300 kupisz całość, jak bym był w domu to bym Ci je nawet odnowił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ttrs rs3 - klocki sa takie same jak w wielu innych podobnych, lancer evo, alfa 166 3.0, touareg, i jeszcze kilka o ktoreych nie pameitam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ttrs raczej ni były udana konstrukcją, poza tym tu tez chodzi o koszt utrzymania takich hamulców, jednak jak juz masz to s4 b6/7 albo chociaż te 320/288 to koszta sa stosunkowo niskie a hamowanie jednak dość przyjemne,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu nieudane? takei same praktycznie jak kazde inne brembo montowane pare lat wczesniej ferrari, porsche, lambo itp itd... sam mam podobne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. niestety do swapu na 321 albo 345 potrzebujesz: zwrotnic np z teo allroada, osłon tarcz, półosi z przegubami na duży frez, flansz do skrzyni do tych półosi, zacisków najlepiej takich http://allegro.pl/audi-a6-c6-3-0-tdi-zacisk-hamulcowy-przod-lewy-i5633454949.html, do tego pasowało by dac nowe przewody choć stare podejdą bez kłopotu(mprzewody oczywiście ori do twojego auta).

2. nie szukaj koniecznie 2 czy 4 tłok, wiadomo jest to fajna sprawa ale droga, moim zdaniem kosztowna w serwisie, i np same klocki tez juz kosztują swoje.

3 zaciski podchodzą z a6 c6, 2.7tdi, 3.0tdi, a4 b7 i inne tego typu zaciski jakie zobaczysz od audi. no i od s4 b6/7

http://allegro.pl/zaciski-przednie-komplet-audi-a6-c6-3-0-tdi-i5042351043.html

te masz w miare dobrej kasie, pognęb gościa, popytaj o osłony i może za 300 kupisz całość, jak bym był w domu to bym Ci je nawet odnowił

Thx David własnie o taką odp mi chodziło.

Nic najpierw muszę dostać zwrotki potem będziemy myśleć dalej.

Spoko mi w zupełności styknie jedno-tłok bo z tyłem nie wiem czy będę działał i bez sensu przód dowalić dużymi tarczami,jeszcze mi fikołka zrobi :grin::grin:

Powiedz mi jeszcze pod jaką tarcze są owe zaciski tj jaka średnica???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te na aukcji masz pod 321mm zaciski pod 345 maja z tyłu oznaczenia 981 982 ( Dev podpowiedział nie raz :kox: )

A tył jak cos daj od s4 b5 polift, podchodzi p&p a w ogóle najlepiej jak bys dał od paska W8 masz już 269mm na tarcze wentylowanej i to juz coś hamuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te na aukcji masz pod 321mm zaciski pod 345 maja z tyłu oznaczenia 981 982 ( Dev podpowiedział nie raz :kox: )

A tył jak cos daj od s4 b5 polift, podchodzi p&p a w ogóle najlepiej jak bys dał od paska W8 masz już 269mm na tarcze wentylowanej i to juz coś hamuje

Ok ale pamietaj ze mowimy o osce nie Q.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czytania tego wszystkiego mam mętlik w głowie co dokładka musze kupić żeby założyć zaciski od S4 B5 mam Audi A4 B5 1.8t 180km AJL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie zaciski z s4 b5 to są jak to ktoś powiedziłą prehistoryczne zaciski.

Potrzebujesz zwrotek z osłonami najlepiej z s4 b5(możesz dac z b6 lub allroada ale one mieszają z wysokosciami i nie tylko) do tego zacisków i teraz pytanie co potrzebujesz,na jakie koła i jaki masz budżet.Nie musisz wymieniać przegubów.

Przeleć sobie temat uprgate hamulców w naszych a4 i tam wsio ładnie Dev napisał.

Wiem ze jest tego sporo ale spokojnie mozna w tym odczytać sens.

Najprostszy zestaw to zestaw pod 320 tarcze pasuje na nie które 16 alu i stalówke ale nie każdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...