Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


misza_miszka

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli masz ori ajl, to zakładasz tylko to co tutaj Ci napisze:

Zwrotnice s4 b5 / a6c5 allroad

Zaciski pod 321/345 z a6 c6 (te 345 wychodziły w 3.0tdi S-line)

osłony

tarcze

klocki

i po temacie, w razie czego uderzaj do do mnie na pw

Edytowane przez davidlive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne te zaciski od A6 a powiedz jak radzi sobie z tymi zaciskania pompa hamulcowa nie ma problemów... a co z wahaczami

Edytowane przez michcio88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli założysz zwrotki te które wymieniłem nie ruszasz nic z wahaczami, a mopa spokojnie ogarnia, u mnie w b5 AJL ogarniała 345 i 300 bez kłopotu, tam masz dajej po jednym tłoczku, większym ale nie nie na tyle żeby wymagało to wymiany pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałęm sie nadwymiana hamulcy od s4 b5 lecz do wymiany bym miał:

-zwrotnice s4

-pułosie s4

-skrzynia pod gruby przegub

-i hamulce cale

wiec przemyslalem ze to nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry.

Prosiłbym o potwierdzenie. Mam ori AJL Q Avant i chciałbym dać duży hamulec, potrzebuje:

Zwrotnice s4 b5 / a6c5 allroad

Zaciski pod 321/345 z a6 c6 (te 345 wychodziły w 3.0tdi S-line)

osłony

tarcze

klocki

Półosi oraz przegubów ruszać nie muszę tak?

Pompa wyda spokojnie na taki zestaw, a jak sprawa z czujnikami ? Jak dolny wahacz ?

Czy po wymianie w/w elementów wszystko jest P&P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmniej inwazyjny zestaw to tak jak twierdzi Tomek jest ten ze zwrotkami or s4b5.

Nie wiem jak jest w przypadku tych z all ale chyba dolny wahacz masz do wymiany.

Do tego podobnie zestaw z all tak samo jak ten z b6 nie pozostawia kola w tej samej pozycji.

W Twoim przypadku potrzeba zwrotek i hamulcow wraz z tarczami.oski zostawiasz swoje..Czujniki jak ich nie uwalisz to przekladasz.

Pompa wydali przeciez 2 posty wyzej jest o tym napisane.proponuje poczytac raz jeszcze temat i wtedy pytac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie mam,

do a4 b5 1998 w Q , zaciski TYŁ od s4 b5 polift tj wentyl 256 mm pasują p&p ?

pozdrawiam

m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten sam, czy to passek w8 czy s6 c5 jarzmo i zacisk jest to samo, tarcza sie rozni, najlepsza jest od a8 d2 polifta 269 (przedliftowe byly ciensze 2mm)

tarcze oryginalne, srednie ale posmigac jeszcze mozna smialo, klocki jako nowe w tamtym roku kupione mastersporta - od biedy mozna tarcze na tokarke zapodac i klocki na papier, spokojnie jeszcze polataja

zacisk prawy regenerowany malowany proszkowo, lewy tez tylko malowany sprayem z podkladem - nic nie odpada juz prawie 3 rok, reczny dziala ideal nic nie ma prawa się zapiec, do zaciskow doloze tez adaptery na przewod bo w zacisku jest m12 a w a4 przewod m10, jarzma obydwa malowane proszkowo

komplet 550zł plus kw

za dodatkowo oplata 150zł moge oddac tez 2 przewody w stalowym oplocie typowo do a4 b5 q (po jednym przewodzie na strone zamiast 3 - 2 sztywnych i 1 elastycznego jak w oryginale było)


http://s15.postimg.org/y3pnikt3e/IMG_20160103_131042.jpg
http://s15.postimg.org/6iwtrbbka/IMG_20160103_131057.jpg


Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski S6 C5 to to samo co S4 B5? przód mam na myśli

Edytowane przez karol24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jo.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm
szykuje na zmianę hamulcy na 320 lub 345 a6 c6 a widzialem wygladajace podobnie zaciski z A8 d3 z dwoma tloczkami czy warto kombinowac czy zostac przy zestawie a6 c6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...