Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z pompą paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej dzis zaobserwowalem ze pompa paliwa mi sie nie nie odzywa po przekreceniu kluczyka ... jak odpale to dziala , nie mam problemow z odpalaniem i na vagu nic ... co to moze byc ? Co sprawdzic ?

Opublikowano

A uruchomiała się wcześniej? W ADR startowała mi dopiero przy rozruchu. W APU mam tak że po przekręceniu kluczyka włączy się na 1sek aby dopompować ciśnienie i milknie - potem załącza się dopiero przy starcie. Jak przekręcę kluczyk, cofnę i ponownie przekręcę to drugi raz już nie "dopompuje", dopiero po jakimś czasie.

Opublikowano
A uruchomiała się wcześniej? W ADR startowała mi dopiero przy rozruchu. W APU mam tak że po przekręceniu kluczyka włączy się na 1sek aby dopompować ciśnienie i milknie - potem załącza się dopiero przy starcie. Jak przekręcę kluczyk, cofnę i ponownie przekręcę to drugi raz już nie "dopompuje", dopiero po jakimś czasie.

I tak pewnie ma być. Nie dopompuje za drugim razem bo w układzie jest jeszcze ciśnienie. Jak spadnie to wtedy dopompuje.

Opublikowano

Wsio jest oki

Popmpa rusza gdy kreci rozrusznik

Opublikowano

tak też Ci napisałem na PW jak ma ciśnienie to nie będzie pompowała :decayed:

Opublikowano

Dzieki :)

Opublikowano

Witam mam problem z pompą po przekreceniu kluczyka stuka jakby przekaznik i ciezko pali moze ktos mial podobny problem???

Opublikowano

Stuka cały czas?

Opublikowano

Nie wiem jak w tym roczniku, ale może być tak że nie włącza "dopompowania", stąd ciężkie odpalanie.

Opublikowano

Pierwsze co do sprawdzenia to przekaźnik. Elektrykiem nie jestem, ale skoro odpala i chodzi to pompa chyba raczej ok, to ECU i przekaźnik odpowiada za jej uruchomianie.

Opublikowano

Witam podepnę się pod ten temat bo mam to samo i nie widzę jaka była przyczyna. Otóż chodzi o to że po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa

sprawdzałem przekaznik i nawet opornik w nim ,oporność jest dobra ale zauważyłem że jak przekręcę kluczyk to przekaznik tak jak by chciał a nie mógł się załączyć.

Moje pytanie brzmi ,czy coś jeszcze steruje tym przekaznikiem że nie może się załączyć, czy może cewka w nim walnięta (po odpaleniu działa normalnie).

Auto to A4 b5 1.8t AEB 96r.

Opublikowano

w AEB pompa zaczyna pracowac w momencie odpalania silnika

w AJLu chodzi po przekreceniu kluczyka

Opublikowano (edytowane)

No dobrze a mój kumpel ma też AEB i normalnie mu działa po przekręceniu kluczyka ,u mnie też jak by chciała tylko przekaznik cyknie jak by ,

nie miał siły

Edytowane przez sandt
Opublikowano

hmm mi kiedyś na starym kompie pompa działała po przekręceniu a teraz jak mam inny komp to nic nie słychać

Opublikowano

Witam!

Mam podobny problem z odpalaniem. Nie wazne czy silnik cieply czy zimny. Przekrecam kluczyk rozrusznik kreci, kreci i nic - tak jakby silnik nie dostawal paliwa. Innym razem przekrece kluczyk i odpala jakby nigdy nic. Jak raz dluzej krecilem (okolo 5s) prawie odpalil (nie do konca wszedl na obroty) i od razu zgasl. Jak jest uruchomiony to jezdzi normalnie. Zadnych utraty mocy, nierownej pracy itp. Podejrzewam pompe paliwa w baku. Czy mozna to jakos sprawdzic we wlasnym garazu? Moj silnik to BRD.

Opublikowano

Zdejmij przewód paliwowy, ten który wchodzi do vacuumpompy, załóż manometr i zobacz jakie jest cisnienie. Powinno byc 0.5 bara.

Opublikowano

Jednak to nie pompa. Po podlaczeniu komputera okazalo sie ze zapisal sie blad "czujnik polozenia walka rozrzadu". Niestety trzeba zdjac rozrzad zeby go wymienic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...