michalm320 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Kilka dni temu byłem u gościa który zajmuje się modyfikacjami aut grupy VW/Audi. Ku mojemu zaskoczeniu powiedział że moje AVJ ma 163KM a nie 150KM. Upierałem się przy swoim ale on twierdzi że na samym początku produkcji B6 właśnie AVJ miał 163KM a później 150KM. Spytałem po czym poznaje różnice a on że turbo jest większe i obudowa jakiegoś chyba czujnika jest dokładnie taka jak ma silnik BFB 163KM. Trochę nie dowierzam ale kłócić się nie chciałem. W ASO po VIN podają 150KM. Pytanie krótkie... czy ktoś z Was słyszał o czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 ja mam z 2001 czyli poczatek produkcji.motor avj i w dowodzie mam 150 kucy .wiec niech sie klient douczy .albo cos audi mieszalo w softach i osprzecie przy produkcji w co watpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Kilka dni temu byłem u gościa który zajmuje się modyfikacjami aut grupy VW/Audi. Ku mojemu zaskoczeniu powiedział że moje AVJ ma 163KM a nie 150KM. Upierałem się przy swoim ale on twierdzi że na samym początku produkcji B6 właśnie AVJ miał 163KM a później 150KM. Spytałem po czym poznaje różnice a on że turbo jest większe i obudowa jakiegoś chyba czujnika jest dokładnie taka jak ma silnik BFB 163KM. Trochę nie dowierzam ale kłócić się nie chciałem. W ASO po VIN podają 150KM. Pytanie krótkie... czy ktoś z Was słyszał o czymś takim? zmysla, gdyby była jakaś zmiana to silnik miałby inne oznaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Kilka dni temu byłem u gościa który zajmuje się modyfikacjami aut grupy VW/Audi. Ku mojemu zaskoczeniu powiedział że moje AVJ ma 163KM a nie 150KM. Upierałem się przy swoim ale on twierdzi że na samym początku produkcji B6 właśnie AVJ miał 163KM a później 150KM. Spytałem po czym poznaje różnice a on że turbo jest większe i obudowa jakiegoś chyba czujnika jest dokładnie taka jak ma silnik BFB 163KM. Trochę nie dowierzam ale kłócić się nie chciałem. W ASO po VIN podają 150KM. Pytanie krótkie... czy ktoś z Was słyszał o czymś takim? zmysla, gdyby była jakaś zmiana to silnik miałby inne oznaczenie zgadzam sie przeciesz inne parametry i fanty na pokladzie zakoncz wspolprace z takim mechanikiem bo albo sie nie zna albo ci walka cisnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malich92 0 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Chyba, że ma wymieniony silnik z osprzętem albo sam osprzęt. Słupek przy 150km i 163km jest ten sam.Oba silniki różnią się turbiną i softem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Nic nie ma zmienione. Mechanik pajac i tele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Nic nie ma zmienione. Mechanik pajac i tele. +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas_D 2 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Dokładnie tak jak któryś z kolegów napisał wyżej. Silniki wychodziły 163KM ale o innym oznaczeniu (BEX lub inny, nie pamiętam dokładnie). AVJ wydaje mi się że to są tylko 150KM, wychodziły w modelach ze zwykłą ośką lub Quattro. Po numerze VIN powinno sprawdzić się dokładne oznaczenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 ja mam wlasnie avj Q i seria 150 kunia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Zmień mechanika bo cie wydyma AVJ => 150 BFB => 163 AMB => 170 wersja USA BEX => 190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Zmień mechanika bo cie wydyma AVJ => 150 BFB => 163 AMB => 170 wersja USA BEX => 190 wydyma niekoniecznie. ale sie nie zna. a to moze slono kosztowac jak dalej bedzie sie mylil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Zmień mechanika bo cie wydyma AVJ => 150 BFB => 163 AMB => 170 wersja USA BEX => 190 I tyle w temacie B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dracus6662 2 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 nie wiem czy prawda czy nie ja słyszałem tez coś takiego o poczatku serii ...... nie wiem moze prawda, ktoś kumaty bylby pewnie w chwile ocenic, ale ten twój mechanik nie jest pierwszy co mówi cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Ja mam poczatek seri 2001r i jest 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Sprawdź na hamowni i będziesz wiedział ile masz realnie, a nie katalogowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dracus6662 2 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 ha ha na hamowni to od 2001 r pewnie pake kuni ze stajni zwiało:grin::grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 ha ha na hamowni to od 2001 r pewnie pake kuni ze stajni zwiało:grin::grin: mimo wszystko problem będziesz miał rozwiązany:wink: moje ma katalogowo 200ps, na hamowni 228ps, czyli generalnie tyle ile wersja dtm katalogowo, za którą trzeba słono dopłacić, lecz która z kolei może mieć więcej w serii. Sprawdź, przynajmniej będziesz wiedział czy masz zdrowy motor, przy okazji zrób program i powinno przebić tez 163ps:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Kiedys sprawdze ile mam .i pewnie sie przeraze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm320 2 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Temat rozwikłany... a raczej koleś jednak dał kiepski popis wiedzy. A najlepsze jest to że to jest koleś który ma firmę która zajmuje się modyfikacjami, swapami grupy VAG, głównie Audi. Generalnie wyszło że pomylił silniki które były montowane w B5 i B6. Tak więc u mnie jest skreślony i nigdy do niego już nie pojadę. Całe szczęście że jeszcze nic nie dłubał mi w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się