Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jednomas z tarczą 240mm do Audi A4 B5 1.8T


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie bo chyba mi się szykuje wymiana dwumasy. Po wciśnięciu sprzęgła słychać stukanie. Do tego czasem szarpniecie przy wrzucaniu 1 lub R.Nasila się wszystko podczas jazdy w korkach. Jeżdżę paskiem b5 1.8t AWT w serii bez planów podkręcania. Komplet z AWX podejdzie do mojej maszyny czy nie kombinować i wsadzić od AWT? Jest jakaś różnica w kosztach między tymi zestawami? Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, przem8 napisał:

Tyle to bez problemu da radę.

Ale wiesz to bo miałeś czy jak ? 

Dwumasa zostaje z awt czy idzie z awx ? 

Wie ktoś? 

I czy lepiej brać sachsa czy luka ?

Pytam bo jak robiłem jednomas w TDI ASV to żeby pasowało to trzeba było brać sachsa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Carol1976 napisał:

Dwumasa zostaje z awt czy idzie z awx ? 

Tu są różne wersje. Jednym pasuje, drugim nie. Ktoś wymieniał w bfb to pasuje do fabrycznego dwumasu, a w avj już nie i chyba podobnie jest w awt. Jeśli kupisz komplet z dwumasą to będzie pasować na 100%.

AWX wytrzymuje pod 400niuta. Sachs czy luk to bez różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie gdyby moja dwumasa okazała się sprawna , to wolałbym ją zostawić i dać tylko nowy docisk i tarczę z awx , bo zestaw z dwumasą 1700 ((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć  

Ogarnąłem ten temat co do jednomasu do 1.8t i mam pytanie.

Moje auto A4 B6 1.8t quattro BEX, skrzynia wrzucona 6b GVE z 2.0tfsi B7 razem z wybierakiem.

Do tej pory był ori dwumas z BEXa (320tys nalotu ma auto) + tarcza i docisk z AWX LUKa, tarcza obita kevlarem w Makland.

Niestety dwumasa padła - pęknięta sprężynka.

Szukam co mógłbym w tą skrzynię przy moim silniku wrzucić by te +/- 450Nm spokojnie przeniosło.

Macie może jakiś sprawdzony zestaw do tego połączenia?

Póki co opcje mam takie:

1) Cały zestaw z dwumasą z BRD 240mm + rozrusznik i dystans skrzyni.

2) Opisywany tutaj zestaw 240mm (o ile uda się części dostać) pasowany i wyważany u Otoczaka, w miejsce tego co jest.

    Wtedy chyba nie potrzeba rozrusznika, nie wiem jak z dystansem i wysprzęglikiem przy skrzyni GVE. 

 

Czy znacie może jakieś sprawdzone opcje do takiego połączenia jak u mnie?

Najlepiej nie za miliony monet :)

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Norakus może przedzwoń do tej osoby? xd

image;s=732x488
WWW.OTOMOTO.PL

Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Czarny, Metalik, Nie Perłowy, Benzyna+LPG, 150 KM, 1 781 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,

Też BEX z GVE i pisze, że ma sprzegło od AWX'a więc może coś podpowie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie może ktoś podać numer jakie  idzie łożysko oporowe do tego zestawu 1z 240mm z tarczą 2.5tdi i docisk LT ? na pierwszej stronie jest info ,że seryjne łozysko oporowe ale seryjne od czego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Dev napisał(a):

Od 1.8T

dzięki serdecznie. A sama tarcza sprzęgła może iść z audi s6 c5 059141031 czy tylko z tdi o numerze 059141031 J ? obie są ze sprężynkami 6szt tylko ta z esy ma okładzinę litą bez tych nacięć. nie jestem pewien czy wysokość jest ta sama.

PS : tuleja prowadząca AUDI 012141181B zostaje też seria ?

Edytowane przez Carol1976
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...