Maciek1588 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Witam, miał ktoś z was problem z ciężko wchodzacymi biegami szczegulnie 2 i 3 po zamianie na jednomas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Witam. Panowie bo chyba mi się szykuje wymiana dwumasy. Po wciśnięciu sprzęgła słychać stukanie. Do tego czasem szarpniecie przy wrzucaniu 1 lub R.Nasila się wszystko podczas jazdy w korkach. Jeżdżę paskiem b5 1.8t AWT w serii bez planów podkręcania. Komplet z AWX podejdzie do mojej maszyny czy nie kombinować i wsadzić od AWT? Jest jakaś różnica w kosztach między tymi zestawami? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 koszty te same, wrzuc se awxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carol1976 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 czy to sprzęgło z awx ma mocniejszy docisk ? ile ono przeniesie w awt a4 b5 ? da radę te 350 Nm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Tyle to bez problemu da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carol1976 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 6 godzin temu, przem8 napisał: Tyle to bez problemu da radę. Ale wiesz to bo miałeś czy jak ? Dwumasa zostaje z awt czy idzie z awx ? Wie ktoś? I czy lepiej brać sachsa czy luka ? Pytam bo jak robiłem jednomas w TDI ASV to żeby pasowało to trzeba było brać sachsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 7 minut temu, Carol1976 napisał: Dwumasa zostaje z awt czy idzie z awx ? Tu są różne wersje. Jednym pasuje, drugim nie. Ktoś wymieniał w bfb to pasuje do fabrycznego dwumasu, a w avj już nie i chyba podobnie jest w awt. Jeśli kupisz komplet z dwumasą to będzie pasować na 100%. AWX wytrzymuje pod 400niuta. Sachs czy luk to bez różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carol1976 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Właśnie gdyby moja dwumasa okazała się sprawna , to wolałbym ją zostawić i dać tylko nowy docisk i tarczę z awx , bo zestaw z dwumasą 1700 (( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norakus Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Cześć Ogarnąłem ten temat co do jednomasu do 1.8t i mam pytanie. Moje auto A4 B6 1.8t quattro BEX, skrzynia wrzucona 6b GVE z 2.0tfsi B7 razem z wybierakiem. Do tej pory był ori dwumas z BEXa (320tys nalotu ma auto) + tarcza i docisk z AWX LUKa, tarcza obita kevlarem w Makland. Niestety dwumasa padła - pęknięta sprężynka. Szukam co mógłbym w tą skrzynię przy moim silniku wrzucić by te +/- 450Nm spokojnie przeniosło. Macie może jakiś sprawdzony zestaw do tego połączenia? Póki co opcje mam takie: 1) Cały zestaw z dwumasą z BRD 240mm + rozrusznik i dystans skrzyni. 2) Opisywany tutaj zestaw 240mm (o ile uda się części dostać) pasowany i wyważany u Otoczaka, w miejsce tego co jest. Wtedy chyba nie potrzeba rozrusznika, nie wiem jak z dystansem i wysprzęglikiem przy skrzyni GVE. Czy znacie może jakieś sprawdzone opcje do takiego połączenia jak u mnie? Najlepiej nie za miliony monet Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebool12 Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 @Norakus może przedzwoń do tej osoby? xd Używane Audi A4 - 18 500 PLN, 252 000 km, 2001 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Czarny, Metalik, Nie Perłowy, Benzyna+LPG, 150 KM, 1 781 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS, Też BEX z GVE i pisze, że ma sprzegło od AWX'a więc może coś podpowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manfred19 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Panowie a czy zestaw Valeo 835026 podejdzie p&p do 1.8t ajl? Ktoś przerabiał temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carol1976 Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada Panowie mam pytanie może ktoś podać numer jakie idzie łożysko oporowe do tego zestawu 1z 240mm z tarczą 2.5tdi i docisk LT ? na pierwszej stronie jest info ,że seryjne łozysko oporowe ale seryjne od czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 5 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada Od 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carol1976 Opublikowano 6 Listopada Udostępnij Opublikowano 6 Listopada (edytowane) 20 godzin temu, Dev napisał(a): Od 1.8T dzięki serdecznie. A sama tarcza sprzęgła może iść z audi s6 c5 059141031 czy tylko z tdi o numerze 059141031 J ? obie są ze sprężynkami 6szt tylko ta z esy ma okładzinę litą bez tych nacięć. nie jestem pewien czy wysokość jest ta sama. PS : tuleja prowadząca AUDI 012141181B zostaje też seria ? Edytowane 6 Listopada przez Carol1976 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carol1976 Opublikowano 6 Listopada Udostępnij Opublikowano 6 Listopada dla porównania tarcza z 2,5 tdi oraz s4 b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się