pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 uprzedze tomika u nas jest na płaskoco do tarczy ze sprezynkami, ja mam od RS4 b5 tarcze i miala sprezynki, mozesz poszukac tarczy od S4ki i tez bedzie miala sprezynkico do jeszcze tej powierzchni, no wlasnie, jakby byl taki rant na ktorym montowany bylby docisk, zwiekszyla by sie grubosc calego zestawu, bylo by blizej jak na ori dwumasie, ale zastanawiam sie czy nie oslabilo by to calego sprzegla, bo jak jest na plasko sprzeglo bierze jak gdyby natychmiast, a tak jego reakcja mogla by sie opoznic?
ak47apofis Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 dzięki za odp. akurat że płasko to oki(rozwiało to moje wątpliwości). Ale tu znowu problem bo samą tarczę od s4/rs4 według strony ic też nie idzie kupić a cały zestaw mi nie potrzebny. Poza tym sama tarcza od 2,5 v6 tdi z pewnością jest tańsza, chyba trzeba używaną kupić obić i całość do radomska...
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Kup uzywke z 2.5tdi i obij kewlarem. moje audi na tym sprzegle pociągnęło pełnego TIRa :polew: Nawet smrodu nie było.
ak47apofis Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) chyba tak zrobię, tylko to czasu zajmie.....czekać na używkę, obić używkę....potem wysłać do radomska. Wszystko czas....powiem tak nawet docisk Luk który masz ciężko był zdobyć i jak jutro zamówię to dopiero na środę będzie 360 zł. Napisz mi jeszcze czy miałeś jakieś problemy z wysprzęglikiem?? bo mi po założeniu kompletu od 1Z płyn wyleciał gdyż bardziej się wysuwał, ale nowy oring i jest ok(przed programem sprzęgło z 1Z ogarniało ale jak pojechałem na strojenie to się poddało i od 5000 tysi już uciekało, próbowaliśmy parę razy z nadzieją że sklei ale niestety, a co mam zrobione to wydech przelot 2,75-->2,5 na końcówce remusa komorowej,wkładka pipercross,TIP ,IC , turbo hybryda z kołem kompresji od k04/wydechowe k03s, dv hybryda properfekt,wtryski 380) Tak czy siak widzę że gra warta świeczki z tym sprzęgłem skoro takie numery można robić. Tak jak patrzę po zdjęciach to na necie z kompletami docisk,sprzęgło do Lt 2,8 to widać jakby cześć dociskowa była głębiej niż ta która przylega to zamachu....może tak to tylko wygląda? a np LT 2,5 już na zdjęciach na równo wychodzi....pozdroi dzięki za info Edytowane 14 Grudnia 2014 przez ak47apofis
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 u mnie plastikowy wysprzeglik sie rozlecial po kilku wcisnieciach zaraz po montazu :kox:zastapilem go starszym aluminiowym, musialem tylko koncowke zarobic na aucie tak jak przewody hamulcowe sie zarabia, minus taki ze pompka sprzegla zostala tez jeszcze plastikowa ale pol roku juz jezdzi i jeszcze sie nie rozleciala
ak47apofis Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 tarczę będę miał na jutro i docisk również, tarcza na miejscu obita będzie okładziną organiczną w lublinie 1 dzień a docisk plus koło do radomska. Mr. z radomska che żebym mu podał średnicę sprzęgła....to mu mówię 240mm a on mi pytanie jeszcze jakąś drugą średnicę ażeby wiedzieć gdzie zebrać koło... o co be?? Jak wszystko dobrze pójdzie to w przyszły poniedziałek opcjonalnie wtorek hamownia i zobaczymy ile hybryda od turbo bogdana pociągnie....?
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Musisz mu wyslac tarcze, docisk i koło. wówczas ogarnie Ci to bez problemu
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 chodzi mu o podtoczenie na kole na sprezyny tarczy zeby te nie rysowaly powierzchni zamachu inaczej mozna powiedziec ze bedzie to podtoczenie o srednicy takiej jak srednica wewnetrna powierzchni ciernej tarczy, na glebokosci okolo 3mm
ak47apofis Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 czaje bazę panowie...czyli wewnętrzna, tam gdzie się zaczyna początek tarczy ciernej tarczy sprzęgłowej patrząc o środka. Co 3 głowy to nie jedna...
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 tak, moze byc powiedzmy 1-2mm mniejsza niz faktyczna srednica wewnetrzna okladziny zeby nie bylo na rowno z tarcza
cinkers Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Panowie a jak wygląda kwestia komfortu użytkowania przy przesiadce na tarczę + docisk z AWXa ? Samo sprzęgło będzie chodziło lekko/ciężko? Jeżdżę sporo po mieście i jak to jest dosyć sztywne sprzęgło to będzie ciężko się przestawić. Pytam tylko przy zmianie tarczy i docisku bez dwumasy.
ak47apofis Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Dobry , tarcza obita i wszystko wysłane do radomska...Dev pytanie do Ciebie,czy wymieniałeś wysprzęglik na metalowy?
Fenrir Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Panowie a jak wygląda kwestia komfortu użytkowania przy przesiadce na tarczę + docisk z AWXa ? Samo sprzęgło będzie chodziło lekko/ciężko? Jeżdżę sporo po mieście i jak to jest dosyć sztywne sprzęgło to będzie ciężko się przestawić. Pytam tylko przy zmianie tarczy i docisku bez dwumasy. Powiem Ci że ja przejechałem na zwykłym dość dobitym sprzęgle jakieś 60kkm, ostatnio się rozsypało. Założyłem z AWXa, dwumas ten co miałem, i o dziwo chodzi dużo lżej niż stare. Może po prostu było już na tyle zużyte że od dawna chodziło ciężej, ale tak czy siak to z AWXa jest cacy
ak47apofis Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Mi wysprzęglik walną w czasie próby odpowietrzenia, odpowietrznik wystrzelił....jest metalowy. Sprzęgło łapie masakrycznie z dołu i klei nie miłosiernie....jedyne co, słuchać łożysko po puszczeniu pedału.
pioteros Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 No to jest jak u mnie mniej więcej [emoji14]
ak47apofis Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Moje doświadczenia z zestawem o którym tu mowa....wysprzęglik plastikowy ustąpił...wywaliło odpowietrznik przy próbie odpowietrzenia, wymiana na metalowy stała się koniecznością, sprzęgło bierze z dołu i bardzo mocno klei(strzały ze świateł),pedał twardszy. Biegi zapina się zacnie w porównaniu ze zmęczonym dwumasem. Ale dłuższej jeździe albo po strzelaniu z kapcia słychać łożysko wyciskowe po puszczeniu pedału sprzęgła... Ciekawe jak to wpłynie na żywotność takowego łożyska...? Jakieś sugestię. pozdrawiam Sry za dwa podobne wpisy, nie odświeżyło mi strony i sądziłem że poprzedni się nie dodał. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez ak47apofis
pioteros Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 o lozysko sie nie martw, ma delikatnie wiekszy luz i po puszczeniu sprzegla po prostu calkowicie wisi na łapie i dlatego drga/rezonuje - tak mysleja zrobilem juz pewnie z 6000km i jest cały czas ok
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 U mnie jest cisza, ale będę musiał rozebrać tylny dyfer z Torsenem w srodku. jak strzele ze sprzegła to słyszę uderzenie w tylnym moście. Przy normalnej jezdzie tego nie ma, no chyba ze podpora wału sie odzywa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się