wesz82 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Tutaj trza by pewnie uderzyc do majstra od sprzegla czy posiada on odp okladzine.
DaveDaveDave Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Nie tak hop z tym dobieraniem tarczy sprzęgła. Kit spoko, jeżeli mowa twardości pedała to nieco ciężej od zmęczonego docisku. Nie ma tragedii, spodziewałem się gorszego sprzęgła. Edytowane 22 Lipca 2017 przez DaveDaveDave
Ogryzek Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Przeczytałem cały ten temat i nadal nie wywnioskowalem czy komplet od 1z podejdzie pod 1.8t q czy trzeba robić tego customa o którego się tutaj głównie rozchodzi. Mam 180 w Serii, planuje jakiegoś chipa i na tym chyba zakończę Ktoś może rozwiać wątpliwości?
wesz82 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Skoro sztywne z 1z podejdzis to 1,8t 5 gang to i caly komplet podejdzie bo roznica w wysokosci obu zestawow jest ok 1mm
Ogryzek Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 W dniu 22.10.2017 o 18:51, wesz82 napisał: Skoro sztywne z 1z podejdzis to 1,8t 5 gang to i caly komplet podejdzie bo roznica w wysokosci obu zestawow jest ok 1mm A orientuje się ktoś jaką moc i moment da rade to przenieść?
wesz82 Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 W on spokojnie jak uklad sprawny przeniesie ok 230/430nm.
Ogryzek Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Wsumie to jednak zdecydowałem się na sztywne koło od abk i sprzęgło od rs4 (taki zestaw był tu wcześniej wspomniany). Pytanie tylko czy to będzie pasować skoro ja mam skrzynie 5 a w rs4 była 6?
wesz82 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Kolego ale po co zapytam??? Jak nie masz co z kapusta robic oddaj dla ludzi co jej nie maja..Wszystko co jest z rsa kosztuje ujj poeniedzy. Sluchaj zestaw ktory ja podalem smiga spokojnie uciagnie to co chcesz do siebie.. Niut w benie nie jest duzy tak jak to dzieje sie w klekocie. Tak daja tarcze 240 mm(wszystkie 6 gang maja taki rozmiar).ale sztywne musi zostac przerobione pod new docisk czy to z ltka czy z czego tam co jest opisywane. Cos ostatnio Tomek wspominal ze dal tarcze 240 do bexa na dm bez przerabiania i jest ok.Ale to on by musial to dokladnie opisac.
Ogryzek Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 (edytowane) No właśnie kpl. od rs-a kosztuje całe 150zl więcej niż seryjny od AJL-a więc nie jest to wielka różnica. Ze będę musiał przerobić zamach to wiem, chodziło mi tylko o to czy nie będzie problemu żeby to ze skrzynia połączyć. Rozumiem że od klekota da radę z chipem, ale wolę już trochę dopłacić i zrobić mocniejsze jakby mnie jednak wena poniosła i modyfikowalbym dalej. To będzie to wkoncu współgrać z tym sprzęgłem od rs-a i zamachem od ABK czy nie? Edytowane 30 Października 2017 przez Ogryzek
wesz82 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Nie odpowiem Ci bo nie mam tego wsadzonego
Ogryzek Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Jest ktoś wstanie napisać ile waży ten jednomas od Audi 80? Bo kupiłem od 1z i waży jakieś 8.4kg więc w porównaniu z 12kg dwumasem trochę mało
wesz82 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 No na tym to polega sztywne jest lzejsze od dm...
Ogryzek Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Próbowałem zebrać zalecane tu cześć i powiem Panowie że jest problem. Szczególnie jeżeli chodzi o docisk od s2 bo podobno nie jest już produkowany. Znalzlem na stronie: http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/ taka propozycje: jednomas z audi 80 i docisk tarczą z r5 240mm Tylko czy orientuje się ktoś co autor miał na myśli pisząc r5? Chodzi o 2.5 tdi z Audi 100, 2.2t w Benz, 2.5 tdi od a6 c4 lub ltka czy moze jeszcze coś innego lub obojętnie co? Myślałem też nad całym zestawem od starego 4.2 v8; Sachs 3000 951 053 co sądzicie? Edytowane 30 Listopada 2017 przez Ogryzek
jecenty0303 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Witam Panów, trochę odgrzebuję, ale z ciekawości: jak ma się sprawa z Vkami z naszej grupy? Jest sens konwersji (Valeo) bez obaw o skrzynie/półosie (ponoć dosyć mocne i cherlawym 2.4 nie do zniszczenia) czy rozsądniej zostać przy serii? Czeka mnie wymiana w tym roku i sobie szukam powoli możliwości, na Valeo dostałem dobrą cenę (na dwumasę zresztą też do przełknięcia). Jeśli pójdę w kit Valeo to nie skończy się to próbami samobójczymi po miesiącu użytkowania? Pozdrawiam, Jacek.
kamczatka131 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 a jak zaloze cale sprzeglo od 2.5tdi do 1.8t i dodam ten dystans to to wydoli?
krzysiekml Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 a jak to przykręcisz do wału w 1.8?
STANIV Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Heja, skąd zamawialiście sam docisk z LT 2.8TDi ? dość ciężko teraz oddzielnie dostać :[
Kondzio097 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Panowie, do jednomasy z Audi 80 2.0 ABK podejdzie mi bez przeróbek tarcza z dociskiem od 1.9tdi AWX 228mm? Jeżeli nie to co w miarę mocnego można wrzucić na ten jednomas bez modzenia go?
hopek03 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Witam założyłem sprzęgło na jedno masie na bazie koła z audi 80 i mam problem z działaniem rozrusznika po zapaleniu gdy wraca bendiks to czeszczy jak by był suchy nie smarowany na dwu masie tego nie był , moje pytanie czy muszę do tego inny będiks zastosować pacjent silnik BEX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się