maniekaudia4 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 napisałem górną granice 130ps będzie miał -10ps mniej też będzie dobrze, głównie zależy na lepszym przyspieszeniu podczas wyprzedzania przy obecnych 90 ps trzeba się dobrze zastanowić czy wyprzedzać redukcja do 4 biegu i but w podłoge żeby się jakoś odpychał
Goldeq Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Panowie a co można jeszcze przed pompa turbem i wtryskami zrobić żeby podnieść moc ?
Mozgu Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jesli nie chcesz sie pchac w koszta to sam program. To chyba najlepszy stosunek ceny do przyrostu mocy. Jednak jesli chcesz osiagnac cos wiecej to przed programem kompletuj graty, aby zestroic auto pod set jaki zakladasz. Jesli chcesz pompe turbo wtryski i program to fmic by sie przydal tez. Zdaje sie ze walek od SDI? Tez chyba cos daje. Tak samo jak wymiana kolektora ssacego lub chociaz wyskrobanie syfu ze starego. I oczywiscie kat out Jednak jesli chcesz mocniejszy dół i moc okolo 120 to sam program
Goldeq Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Program już mam tak z ciekawosci pytam czy da sie cos jeszcze zrobić przed wtryskami itp
maniekaudia4 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 ostatnio wyczytałem, że dzięki nadkolu od s4 intercooler (simc) lepiej schładza powietrze,ale nie wiem czy jest jakaś odczuwalna różnica
ciahciah Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) przed samą wymianą zrób loga na 4 albo 5 biegu 001+007 dynamicznego, wymień nadkole i zrób loga ponownie, i porównaj max temp w dolocoie z S4 i bez, sam ocenisz czy jest rożnica możesz też ponacinac nadkole i na gorąco ukształtować żaluzje ale co ori to ori Edytowane 17 Czerwca 2015 przez ciahciah
Majkeltaker Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Chciałbym kiedyś podkręcić swoje autko. Pomyślałem, że założę mu kiedyś większe wtryski. Ale mam kilka pytań: czym różnią się te za 1250 WTRYSKI BOSCH 1.9TDI passat sharan ORYGINAĹ 0.216 (5600321592) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. od tych za 690 0.216 sportowe WTRYSKI TDi 216stki POZYTYWNE 100% (5598838487) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. dalej ile około kosztuje wymiana wtrysków u mechanika czy polega to po prostu na wymianie czy trzeba coś dodatkowo zmieniać?
ciahciah Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 różnią się i ceną i jakością, na tych drogich spokojnie zrobisz 300tys km, a na tych tańszych 100tys a może i nie jeżeli planujesz jeździć autem kolejne 300tys km kupuj te drogie, jeżeli 100tys km kupuj np. wzm 216, albo pewne używki od 110km albo 216, za długo się nie zastanawiaj bo twoje ori pewnie już nie domagają i przynajmniej do podregulowania ciśnień się kwalifikują sama wymiana wtrysków to niewielki koszt, najlepiej pompiarz który składa wtryski niech je montuje wtedy masz w cenie montaż, robota prosta i sam też to byś wykonał, jedynie może być problem z wyjęciem starego zapieczonego wtrysku, potem czyścisz gniazdo, dajesz nową podkładkę i z odpowiednim Nm dokręcasz jarzmo trzymające wtrysk, także klucz dynamometryczny i problem z wyjęcie tyle złego
Majkeltaker Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) nie wiem czy są oryginalne bo są popisane na nich numery od 1 do 4, możliwe, że ktoś majstrował przy nich(może wymieniał na używki) a jak z żywotnością silnika po takiej wymianie? i czy spalanie wzrośnie dużo? powinno się chyba utrzymać jeśli te już są rozstrojone,a tamte będą okej? bo spalanie mam bardzo dobre, na klimie 5,6 litra, bez na zwykłej ropie 5,45 a na vervie 5,2 i przy wymianie pasowałoby wymienić filtr paliwa? Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Majkeltaker
ciahciah Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 jeżeli są podpisane to już były kiedyś wymieniane i pewnie są ok i szkoda je ruszać żywotność silnika 700-900tys km spalanie bez zmian lub mniejsze jeżeli okaże się że obecne lały lub obecnie coś nie domaga w aucie i zostanie to teraz ogarnięte, spalanie w skrajnych przypadkach może i wzrosnąć jeżeli wymienisz na wadliwe wtryski lejące lub z kompletnie nie wyregulowanymi ciśnieniami ale objawów wtedy będzie więcej, nie tylko większe spalanie filtr paliwa zmieniasz gdy jest na niego kolej czyli co 20-30tys km wedle upodobań
Matiasa1989 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Witam, chciałbym odkopać temat, może ktoś mi pomoże. Tak jak w temacie też posiadam audiczke z silnikiem AHU i według zaleceń chciałem podnieść moc za pomocą tunera, gdyż wydawało mi się że już mało mocy było i zastanawiałem się czy wybrzydzać. Pojechałem do tunera i powiedział że te silniki w serii mają ok 100HP, zdziwienie na mojej twarzy . Stwierdził, że spróbuje uzyskać z tego ok 20HP i 40Nm więcej. No to hamowania, przed pokazywało 88HP i 189Nm :/ czyli coś słabo. Po zabiegu 102HP i 243Nm, no cóż efekt jest i czuć to podczas przyspieszania, zwłaszcza że moment poszedł mocno do góry. Tuner powiedział że turbo nie wyrabia już i można by było spróbować ją dać do regeneracji i powinno wskoczyć te 120HP. I tu nasuwa mi się pytanie, przed regeneracją turbo chciałbym sprawdzić z waszą pomocą, których grup bym musiał zrobić logi dynamiczne i statyczne? Może coś innego jest nie tak, bo podobno te turbiny bardzo trwałe są. Dodam, że przebieg też nie jest niski bo 400k i może faktycznie turbo już nie daje rade. Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ciahciah Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 dynamiczne na 3 biegu od 1000obr do 4200obr: 001 003 004 008 010 011 kazdy osobno, jak masz gdzie to możęsz też na 4 biegu 011 statyczne 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019 basic seting 000 003 004 kup turbo np. GT1549S z Citroena Xantia a swoje sprzedaj, bez sensu jest cokolwiek robić z obecną turbiną, jak by się tuner bardziej przyłożyć 110km i 270Nm było by napewno, samo doprowadzenie auta do max zdrowia na ile można przy znikomych kosztów dało by taki sam przyrost jak ten czip
Matiasa1989 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 dynamiczne na 3 biegu od 1000obr do 4200obr: 001 003 004 008 010 011 kazdy osobno, jak masz gdzie to możęsz też na 4 biegu 011 statyczne 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019 basic seting 000 003 004 kup turbo np. GT1549S z Citroena Xantia a swoje sprzedaj, bez sensu jest cokolwiek robić z obecną turbiną, jak by się tuner bardziej przyłożyć 110km i 270Nm było by napewno, samo doprowadzenie auta do max zdrowia na ile można przy znikomych kosztów dało by taki sam przyrost jak ten czipDzięki za info ale temat już poszedł jak nowy. PzdrWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się