cris1503 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam, dopadł mnie problem w ktorym przelacza mi z gazu na beznyne przy gwaltowym dodaniu gazu a co za tym idzie spada cisnienie. Reduktor zostal wymieniony na nowy, wtryski+lista wymieniona niecały rok temu na Valtek czerwony, wymienione filtry. Dodam ze zostal wymionony na ten sam ale wczesniej na tym reduktorze wszystko chodzilo jak nalezy. Gazownik chce wlozyc reduktor do 300km i wtedy zobaczyc bo juz nie wie co jest, wszystko czyscil, rozbieral butle i czyscil tam jakies sitko itd. przedmuchal kompresorem, zmienil program. Niestety dalej to samo:/ Jakies sugestie? Potrafi zrzucic juz przy 3,5 tys obrotow. Czuc wtedy spadek mocy i wtedy przelacza.
Dev Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Jakiej srednicy jest przewod ze zbiornika do reduktora ????
cris1503 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 szczerze to nie mam pojecia, ale wczesniej przewody byly takie same i wszystko bylo wporzadku.
Magicbattle Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 kiepskiego masz gazownika jesli wymysla juz z redukotrem do 300KM przeciez masz tylko nie spełna 150KM wiec po co to i do tego valteki czerwone:facepalm: zmien gazownika na jakiegos dobrego a nie naciagacza. Jakiego masz kompa do gazu wsadzonego? Kme?
sawul Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Przewód fi 8 od zbiornika do reduktora najlepiej jak by był a może jest fi 6. 1
cris1503 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 reduktor chyba KME, ale pewny nie jestem. Zmenial wezyki wszystkie itd. i problem caly czas ten sam. Narazie jade do niego bo reduktor na gwarancji a u niego zakladalem a do Valtekow czerownych to wlasnie sie go pytalem bo mowie mu ze slyszalem ze sa nie za dobre ale powiedzial mi zebym nie sluchaj co inni mowia bo valteki sa calkiem spoko w tym samochodzie i sprawdzaja sie. Podaje do niego, zalozy ten reduktor do 300km i zobaczymy. instalacja stag 300
RAWULI Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 rozbierał butlę a pytanie czy dopompował później....ciekawe co mu programie wyszło. Może tak jak u mnie zamontował króćce pomiarowe przed filtrami i są zawalone. Może mapsensor się skończył a może wężyk pomiaru ciśnienia gdzieś zapchany a może przewód miedziany gdzieś zgnieciony na beczułce a może i tak można cały dzień. Jak gazownik nastawiony na zarobek to za przeproszeniem pier**li to...jak taka instalacja będzie chodziła za 2 lata. Sory za bluzgi ale naciąłem się ma mądrałków 2 razy i za każdym razem przycieli w ch.... jak nie radzili sobie z problemem i byle dalej od siebie.
cris1503 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 No wlasnie ten porobil wszystko i kasy nie chcial nic, mowi tylko ze jak na wiekszym reduktorze bedzie wszystko cacy to jedynie doplace kilkadziesiat zlotych za ten reduktor i wszystko. A za robocizne itd nie bede placic bo to w zakresie gwarancji. Narazie sie go trzymam bo jezeli pojechalbym do innego to musialbym placic za nowy reduktor+robota.
kandrzej Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Miałem podobnie. Winny był reduktor - wtedy był to scorpion GT, regulator ciśnienia gazu /nie można było ustawić ciśnienia gazu/. Nie naprawiałem tylko wymieniłem reduktor na AC R01 250.
cris1503 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Jestem po wymianie reduktora i problem zniknął. Samochód całkiem inaczej chodzi. Tylko ze czasami jak go dość przybutuje to na 3 biegu przy ok. 5000 obrotow na 1-2 sek samochod jakby na chwile zwalnia i znow przyspiesza. Gosciu patrzyl czy rurka nie jest gdzies zagieta itd, ale wszystko jest ok. Mowi tylko ze ten gaz nawet leci z butli, ale szalu nie ma. Czy jest mozliwe zeby rurka co idzie z butli byla w srodku gdzies przytkana albo cos?
kandrzej Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Dużo zależy też od średnicy miedzi /ja mam 8mm/, może gdzieś być baryłka zbyt mocno zaciśnięta i dławić przepływ gazu no i zawór w butli /czy jest zwykły czy ekstra/.
cris1503 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Pojezdze troche i zobacze czy jest caly czas tak samo czy sie cos pogarsza. Dzieki za pomoc.
szybki34 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 A do którego gazownika jeździsz? Z moim też muszę się wybrać, bo na gaz się przełączy jak ma dobry humor.
cris1503 Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Osobiście jezdze do RM auto. Jakbys jechal od strony Katowic do Czewy to na przeciwko skrecasz w lewko jakbys chcial jechac w strone Olsztyna. Moze jakiś 1 km od trasy. /To nie jest wątek o polecanych gazownikach. Trzymajmy się tematu/cwiara/
kosmo.a3 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jestem po wymianie reduktora i problem zniknął. Samochód całkiem inaczej chodzi. Tylko ze czasami jak go dość przybutuje to na 3 biegu przy ok. 5000 obrotow na 1-2 sek samochod jakby na chwile zwalnia i znow przyspiesza. Gosciu patrzyl czy rurka nie jest gdzies zagieta itd, ale wszystko jest ok. Mowi tylko ze ten gaz nawet leci z butli, ale szalu nie ma. Czy jest mozliwe zeby rurka co idzie z butli byla w srodku gdzies przytkana albo cos? oczywiscie jesli auto seria to wystarczy ci miedź 6mm, ale niech twoj gazwonik weźmie wiertło 4mm i tam gdzie zaciśniete są baryłki posprawdza czy jest te 4mm no moze niech chociaz bedzie 3.5mm jak nie ma to niech to rozwierci i powinno pomoc. bo jak mocno baryłka zaciśnieta na miedzi to zmniejsza sie średnica przewodu, przy Faro nie ma tego problemu to tak przy okazji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się