Skocz do zawartości
IGNOROWANY

słaby dół i drgania podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba skupil bym sie na wtryskach....

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

3 wtryski wymienili mi w serwisie bo były z literka M , a jeden nie podlegał wymianie bo miał literke T . Ten czwarty podmieniłem z jezdzacego auta dwa razy i caly czas bez zmian..

Opublikowano

jej Arek msakra co czytam że zrobiłeś żeby się pozbyć tego wszystkiego :facepalm::facepalm::facepalm: ale autko problemu Ci przysporzyło:kwasny: ja w swojej b6 mam te same objawy a w dodatku wymieniłem na serwisową ERG pompę Vacum i zaczynasz mnie martwić na youtube koleś ma przedstawiony ten dźwięk i napisał że gruszka zmiennej geometrii zaraz poszukam i wrzucę Ci ten film

:wink:

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ----------

zobacz ten filmik ja mam taki problem koleś pisze że problem rozwiązał i gruszka o zmiennej geometrii

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

zobacz ten filmik ja mam taki problem koleś pisze że problem rozwiązał i gruszka o zmiennej geometrii
Opublikowano

dokładnie taki dzwiek gdy jest uszkodzony regulator podcisnieniowy sterujacy vnt turbosprężarki...

Arek a jak pracuja klapy kolektora ssącego? odlacz podcisnienie zaslep i przetestuj...

Opublikowano

Dzięx za filmik , turbo i zaworki 3 razy wymienialem ale moze faktycznie tak jak pisza w komentarzach dziura w intercoolerze . Jutro wyciagne oby dwa kulery i poogladam dokladnie razem z przewodami.

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

Klapy kolektora ssącego wyczyszczone na igiełke razem z calym kolektorem . Probowalem odłączyc klapy i to samo , gruszka sprawna od sterowania klapami.

Opublikowano

nieszczelne kulery raczej bys widzial jak miales tyle czasu pysk zdjety... kurde może przepustnica pow.doładowanego fisiuje ta przed egrem...

Opublikowano

mówisz że tą gruszkę zmiennej geometrii sprawdzałeś i to samo nic nie pomogło :eusathink: kurcze lipa konkretna wtedy przecież już wszystko prawie co możliwe wymieniłeś może faktycznie jakaś nieszczelność ale mój mechanik mi mówi że według niego mam szczelne wszystko ic też dobre szczelne . myślałem że sztanga od turbo miała winę i została spr i co dalej mi robi jak na filmiku :facepalm::facepalm: mam nadzieje że znajdziesz przyczynę :wink: ale pamiętam że o tym dzwięku kiedyś na forum pisali gdzieś to było jak znajdę czas jutro to Ci podrzucę link . Czekam na kolejne info mam nadzieje że juz bedzie pozytywne rozwiązanie :D

Opublikowano

Kumpel sklada taka a4 z BRD narazie sie maluje jak wyjedzie , moze za jakis tydzien to popodmieniam erg , przepustnice i moze jeszcze raz pewny zaworek od turbo.. Sonda chyba nie ma nic do sterowania turbem tak?

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ----------

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/b7-brd-wymiana-ecu-silnika-116792/

Tu tez ta sama przyczyna i tez pozmieniał wszystko i nic to nie pomogło...

Co jest grane

Opublikowano

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/

zobacz to kurcze wydaje mi się że opisuje podobny problem nie miałem czasu przeczytać całego wątku z braku czasu pozdrawiam a erg wymieniłem na nowy i nic nie pomogło a dwumas ze sprzęgłem wymieniłeś ? kurcze dam samochód swojemu mechanikowi za jakieś dwa miesiące i wtedy niech z tym walczy pozdrawiam

Opublikowano

łukasz ty masz 1.9 8v a tu jest problem w 2.0 16v.to sa inne silniki. u ciebie grucha przy turbo klekla. jesli podcisnienie jest prawidlowe,układ szczelny,elektrozawory prawidlowo pracuja to problem tkwi w turbo -zapieczone vnt lub uszkodzna grucha.

u arka to jest kopalnia mega przyczyna. - arek a walki wyrownoważające...? wytwarzanie drgań.

Opublikowano

oki dziękuje :) przepraszam jeśli zaśmiecałem wątek myślałem że podobny problem, to z tym samym zmartwieniem się bujamy i to że mamy różne motory w swoich autkach to nie ma znaczenia nie wiedziałem że tak nie jest myślałem że to tkwi problem dwumas lub turbo i to wszystko co może być potrzebne do ich działania czyli ic dolot egr sprzęgło docisk itp. widzę że się myliłem trzymam kciuki mam nadzieje że rozwiążesz problem pozdrawiam

Sorki :kwasny:

Opublikowano

mi w ajm'ie zrobilo sie to samo po wymianie kpl. sprzegla z dwumasem (nowe Luk). mam program pod 160 km i 344 Nm. 3 czy 4 czy 5 to samo sie dzieje przy max bucie od niskich obrotow. takie male drgania trwajace ok. 3s

Opublikowano

Wałki wyrzuciłem przy okazji jak rozebrałem silnik , zrobiłem przeróbkę na zwykłą pompę . Wiec tez wałki odpadają . Wsobote bede miał od kumpla z jego auta pewne turbo.Wsadze do siebie i zobaczymy jaki efekt będzie.

Opublikowano

i jak Arek coś się rozwiązało z problemem ? :co:

Opublikowano

Tak z czystej ciekawości, co było nie tak ze starą głowicą ?

Opublikowano

pekniecia miedzy swieca a gniazdem i nie szczelne zawory. Wolałem nie ryzykowac , kupiłem inna głowice bez pęknięć i auto jezdzi normalnie..

Opublikowano

Dziwna sprawa :decayed:, na wolnych obrotach ze starą głowicą chodził równo ?

Jak wyglądały korekcje na tym cylindrze ?:eusathink:

Opublikowano

Arek to ma duzy plus za dostep do czesci tak to mozna szukac przyczyn.... Kurde jak ja bym chcial sie przejechc zdrowym brd dla porownania....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...