adadur Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Chyba skupil bym sie na wtryskach.... Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
aronex Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 3 wtryski wymienili mi w serwisie bo były z literka M , a jeden nie podlegał wymianie bo miał literke T . Ten czwarty podmieniłem z jezdzacego auta dwa razy i caly czas bez zmian..
Karol89 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 jej Arek msakra co czytam że zrobiłeś żeby się pozbyć tego wszystkiego :facepalm: ale autko problemu Ci przysporzyło:kwasny: ja w swojej b6 mam te same objawy a w dodatku wymieniłem na serwisową ERG pompę Vacum i zaczynasz mnie martwić na youtube koleś ma przedstawiony ten dźwięk i napisał że gruszka zmiennej geometrii zaraz poszukam i wrzucę Ci ten film ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- zobacz ten filmik ja mam taki problem koleś pisze że problem rozwiązał i gruszka o zmiennej geometrii---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- zobacz ten filmik ja mam taki problem koleś pisze że problem rozwiązał i gruszka o zmiennej geometrii
SotoM Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 dokładnie taki dzwiek gdy jest uszkodzony regulator podcisnieniowy sterujacy vnt turbosprężarki... Arek a jak pracuja klapy kolektora ssącego? odlacz podcisnienie zaslep i przetestuj...
aronex Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Dzięx za filmik , turbo i zaworki 3 razy wymienialem ale moze faktycznie tak jak pisza w komentarzach dziura w intercoolerze . Jutro wyciagne oby dwa kulery i poogladam dokladnie razem z przewodami. ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- Klapy kolektora ssącego wyczyszczone na igiełke razem z calym kolektorem . Probowalem odłączyc klapy i to samo , gruszka sprawna od sterowania klapami.
SotoM Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 nieszczelne kulery raczej bys widzial jak miales tyle czasu pysk zdjety... kurde może przepustnica pow.doładowanego fisiuje ta przed egrem...
Karol89 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 mówisz że tą gruszkę zmiennej geometrii sprawdzałeś i to samo nic nie pomogło kurcze lipa konkretna wtedy przecież już wszystko prawie co możliwe wymieniłeś może faktycznie jakaś nieszczelność ale mój mechanik mi mówi że według niego mam szczelne wszystko ic też dobre szczelne . myślałem że sztanga od turbo miała winę i została spr i co dalej mi robi jak na filmiku :facepalm: mam nadzieje że znajdziesz przyczynę ale pamiętam że o tym dzwięku kiedyś na forum pisali gdzieś to było jak znajdę czas jutro to Ci podrzucę link . Czekam na kolejne info mam nadzieje że juz bedzie pozytywne rozwiązanie
aronex Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Kumpel sklada taka a4 z BRD narazie sie maluje jak wyjedzie , moze za jakis tydzien to popodmieniam erg , przepustnice i moze jeszcze raz pewny zaworek od turbo.. Sonda chyba nie ma nic do sterowania turbem tak? ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/b7-brd-wymiana-ecu-silnika-116792/ Tu tez ta sama przyczyna i tez pozmieniał wszystko i nic to nie pomogło... Co jest grane
Karol89 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/ zobacz to kurcze wydaje mi się że opisuje podobny problem nie miałem czasu przeczytać całego wątku z braku czasu pozdrawiam a erg wymieniłem na nowy i nic nie pomogło a dwumas ze sprzęgłem wymieniłeś ? kurcze dam samochód swojemu mechanikowi za jakieś dwa miesiące i wtedy niech z tym walczy pozdrawiam
SotoM Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 łukasz ty masz 1.9 8v a tu jest problem w 2.0 16v.to sa inne silniki. u ciebie grucha przy turbo klekla. jesli podcisnienie jest prawidlowe,układ szczelny,elektrozawory prawidlowo pracuja to problem tkwi w turbo -zapieczone vnt lub uszkodzna grucha. u arka to jest kopalnia mega przyczyna. - arek a walki wyrownoważające...? wytwarzanie drgań.
Karol89 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 oki dziękuje przepraszam jeśli zaśmiecałem wątek myślałem że podobny problem, to z tym samym zmartwieniem się bujamy i to że mamy różne motory w swoich autkach to nie ma znaczenia nie wiedziałem że tak nie jest myślałem że to tkwi problem dwumas lub turbo i to wszystko co może być potrzebne do ich działania czyli ic dolot egr sprzęgło docisk itp. widzę że się myliłem trzymam kciuki mam nadzieje że rozwiążesz problem pozdrawiam Sorki
zrywka Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 mi w ajm'ie zrobilo sie to samo po wymianie kpl. sprzegla z dwumasem (nowe Luk). mam program pod 160 km i 344 Nm. 3 czy 4 czy 5 to samo sie dzieje przy max bucie od niskich obrotow. takie male drgania trwajace ok. 3s
aronex Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Wałki wyrzuciłem przy okazji jak rozebrałem silnik , zrobiłem przeróbkę na zwykłą pompę . Wiec tez wałki odpadają . Wsobote bede miał od kumpla z jego auta pewne turbo.Wsadze do siebie i zobaczymy jaki efekt będzie.
Karol89 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 i jak Arek coś się rozwiązało z problemem ?
aronex Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Problem rozwiązany , przyczyna - glowica uszkodzona , wymienilem na inna i autko jezdzi jak trzeba.
piotrsob1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Tak z czystej ciekawości, co było nie tak ze starą głowicą ?
aronex Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 pekniecia miedzy swieca a gniazdem i nie szczelne zawory. Wolałem nie ryzykowac , kupiłem inna głowice bez pęknięć i auto jezdzi normalnie..
piotrsob1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Dziwna sprawa , na wolnych obrotach ze starą głowicą chodził równo ? Jak wyglądały korekcje na tym cylindrze ?
Ccartmanek Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Czytam wątek, jestem w szoku.. - i jak teraz Twoje BRD ciągnie od dołu? czy nadal od 1900?
SotoM Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Arek to ma duzy plus za dostep do czesci tak to mozna szukac przyczyn.... Kurde jak ja bym chcial sie przejechc zdrowym brd dla porownania....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się