Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - słabo przyspiesza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem z niuńką - od jakiegoś czasu zauważyłem, że auto słabo się zbiera :(

Poniżej wklejam logi, bardzo proszę o interpretację - czyżby jakaś nieszczelność? Proszę zerknijcie.

Statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Z logów wynika ze fura ciągnie jak przeciąg. W czym problem ?

Opublikowano

No właśnie kiepsko się zbiera :-/ nic nie zauważyłeś w gr 03 bo mi się wydaje ze za duże wartości

Opublikowano

sprawdz egr ( za mała różnica pomiędzy otwarciem a zamknieciem w grupie 3bs)

Opublikowano

Generalnie nie za bardzo wiem jak sprawdzić :-\ sprawdzałem gumowe rury i nie zauważyłem pęknięć

Opublikowano

włóż srubke w przewód podcisnienia dochodzący do egr`a. Przejedz sie i zobacz czy jest różnica

Opublikowano

rozuiem, że włożyć mam w ten przewód który zaznaczyłęm na czerwono?

egr1.jpg

Opublikowano

tak

Opublikowano

Jest jakby lepiej, tzn lepiej sie wkreca na obroty - w Piatek zrobie trasę 200km to sprawdzę dokładniej. Jeżdzić z tą śrubką, czy kupić dwie zaślepki do EGR, zaślepić i normalnie wpiąć węzyk podciśnienia? Dzięki wielkie kolego :) mam nadzieję, że to bylo przyczyną. Dam znać w sobotę ;)

Opublikowano

Możesz jeździć z śrubka.

Opublikowano

Sprawdzę w piątek i dam znać ;-)

---------- Post dopisany 07-03-2014 at 01:18 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2014 at 18:35 ----------

Właśnie zrobiłem 200km i kurde spalanie wyszło 6,5l wcześniej miałem 5,8l na tym dystansie. Czy to od śrubki? Mam jeszcze jedną teorię bo podczas jazdy na wyłączonym nawiewie leci z kratek powietrze. Ostatnio nabijalem klime. Czy takie zachowanie jest normalne? Bo coś mi się wydaje ze klapy się nie domykają i wieje. Postaram się zrobić ta sama trasę bez śrubki i porównam spalanie. Proszę o rady.

Opublikowano

Jak miałem zaslepiny ten wezyk to się cyrki działy, na VAGu pokazywało za duże ciśnienie doladowania na wolnych obrotach,podmienialem przeplywke to samo, czujnik ciśnienia to samo aż wykrecilem śrubke z wezyka od egr i się uspokoiło, także nie wiem czy zaslepienie to taki dobry pomysł... Ale błędów żadnych nie wywołało.

Opublikowano

Po wyjęciu śrubki i założeniu wężyka podciśnienia, spalanie 6,2l. Ale mam porównanie, jeśli chodzi o Vmax, na zaślepionym wężyku max prędkość na zegarach 210km/h, natomiast po podłączeniu wężyka max 200km/h i o wiele gorzej do tej prędkości dobijał :/ W obydwu trasach śr prędkośc to 90km/h z komputera. Także nie wiem, na pewno lepiej się zbiera auto na zaślepionym wężyku, ale też ma większy apetyt...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...