mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 witam audi szarpie w czasie jazdy tak jakby gubiła sie iskra albo nie dostawał paliwa odkreciłem świece ale świece są dobre i suche to wiec iskra jest wygląda na paliwo ale nie jestem pewien na wolnych obrotach tez tak sie dzieje na biegu jałowym nierówno chodzi na vagu nie ma błedów
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Masz vaga to logi zrób jakies statycznie 002+033 i dynamcznie 002+033 020+115
mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Masz vaga to logi zrób jakies statycznie 002+033 i dynamcznie 002+033 020+115 Podaje logi dynamiczne bo nie wiem jak sie robi statyczne(czy w tym samym miejscu co dynamiczne). Co z nich wynika bo naprawde nie wiem o co w nich chodzi.
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Logi dynamiczne są ok następnym razem wrzucaj na VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM będzie łątwiej i dynamiczne rób do odcinki, podczas logowania szarpał? Troche turbina słąbo wstaje możliwe że masz gdzies nieszczelność w dolocie trzeba sprawdzic dolot pod cisnieniem, statyczne robisz tak samo jak dynamiczne tylko że na postoju na wolnych obrotach.
mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 dodam jeszcze że wczoraj wyciołem kata ale chodził normalnie dzis jak pojechałem do kolegi chodził normalnie dopiero jak odjeżdżallem od niego to tak mi zaczeło szarpać a wczoraj jeździłem prawie pół nocy i nic sie niedziało dopiero dzis ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ---------- dwumas by szarpał na tym odcinku niechce mi sie troche wieżyć na wolnych obrotach też tak dziwnie chodzi
mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 nie czysta benzyna ---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ---------- dwumas jak by walną to by telepało całą budą a nie szarpał
Dev Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 dwumas odzywa sie przy max momencie obrotowym czyli u Ciebie to pasuje b=na wolnych obrotach powoduje nie wielkie drgania
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Zrób tego statycznego 002+033 zobaczymy jak sonda pracuje i zobacz jakie wartości sa na kanale 032.
mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 dwumas odpada bo mojemu koledze jak pad dwumas to było całkiem inaczej niz u mnie. A u mnie to jest tak na wolnych obrotach chodzi równo i za jakis czas szarpie silnikiem ---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- Zrób tego statycznego 002+033 zobaczymy jak sonda pracuje i zobacz jakie wartości sa na kanale 032. a te wartości 032 jak mam sprawdzić w co mam wejść? I te logi statyczne to mam włączyć log start i poczekać chwile czy dać mu gazu przez jakiś czas jak możesz to opisz mi to ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 18:53 ---------- ide zrobie logi statyczne i sprawdze te wartosci zaraz wstawie
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Normalnie wchodzisz tam gdzie robisz logi wybierasz kanał 032 sa dwa okienka zobacz jakie są zapisane wartosci i tyle, statycznie to normalnie na wolnych obrotach wybierz 002 i 033 i log nagraj kilkadziesiat sekund jak pracuje na wolnych bez przygazówek.
mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Grupy: 032,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wartości w grupie 032 pokazywało na 0. weszedłem jeszcze w silnik i wyskoczyły 4 błedy ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- co to znaczy ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- usunołem te błedey ale nic sie nie polepszyło
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Błędy od czujnika temp. i od przepustnicy, spróbuj zrobic adaptacje przepustnicy na kanale 060, sprawdz jaka temp. pokazuje czujnik na kanale 001 i czy jest prawidłowa, przy demontazu kata było cos odłaczane?
mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 odłanczane były kostki przepływomierza
andrzej24499 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 To przyjeżdżaj to zrobimy te logi i adaptacje
mateusz3421 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Błędy od czujnika temp. i od przepustnicy, spróbuj zrobic adaptacje przepustnicy na kanale 060, sprawdz jaka temp. pokazuje czujnik na kanale 001 i czy jest prawidłowa, przy demontazu kata było cos odłaczane? Temperatura jest prawidłowa zrobiłem adaptacje tej przepustnicy ale na początku wyskakiwało error i sie nie dało rozgrzałem troche silnik i dopiero zrobiła sie ta adaptacja ale mimo tego ze pisało adaptacja ok dalej szarpie i zrobiłem loga statycznego tej przepustnicy Grupy: 060,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się