adamesik Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Witam, od tygodnia mam Audi a4 b5 1.9 TDI 115 AJM. Kupiłem go z połową baku. Gdy paliwa miałem gdzieś na 1/4 baku - powyżej pierwszej białej kreski zapaliła się żółta kontrolka z dystrybutorem. Szukałem wszędzie, znalazłem tylko poradę, żeby odłączyć aku na 5 min, wyciągnąć bezpiecznik z licznika. Nic to nie dało. Zatankowałem 10 litrów, kontrolka zgasła. Gdzie leży przyczyna? Podejrzewam, że odkręcenie korka wlewu, ani odkręcenie masy pod deską nie ma nic do rzeczy:decayed:. Pozdrawiam. czyli teraz znów mam połowę baku. ---------- Post dopisany 09-03-2014 at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2014 at 20:17 ---------- Sprawa wygląda tak: gdy odepnę kostkę od pływaka wskazówka powinna znajdować się poniżej R, a jest w połowie rezerwy. Po wyłączeniu auta zatrzymuje się przed R a po 5 sekundach spada na pozycję taką samą jak temp. cieczy, czyli pod skalę. Gdy na wyłączonym zapłonie mrugnę długimi lub włączę św. pozycyjne wskazówka poziomu paliwa podskoczy do połowy rezerwy. Czy na liczniku robi się jakieś zwarcie?
MatUSh Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 prawdopodobnie masz uszkodzony licznik weź jakiś inny podepnij na próbę zobacz czy problem sie powtarza
s27 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Moja propozycja, przyzwyczaj się do uszkodzonego wskażnika paliwa i tak będzie najlepiej, tankuj do pełna, kasuj licznik dzienny i nie lekceważ kontrolki rezerwy bo ona działa poprawnie, drugie rozwiązanie to wymienić silniczek wskażnika paliwa a ewentualnie cały licznik tylko to są koszty około 400 - 500 zł Jak byś miał bliżej to mam taki silniczek za 150 zł. z wymianą
Gwerty Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 1.zacznij od testu licznika, sprawdź czy wskazówki ustawiają się poprawnie. 3. rozbierz licznik, możliwe ze masz zimne luty 3. padnięty wskaźnik, szukaj uszkodzonego licznika np z wypalonym fisem. musisz wiedzieć tylko jaki masz licznik vdo, jaeger,magneti marelli i wymiana, ewentualnie cały licznik.
adamesik Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 No właśnie tak myślałem, ze kontrolka dobrze pokazuje. Test zrobiłem taki,http://http://www.youtube.com/watch?v=IMdwCy-8htI&feature=youtu.be jak na filmie, nie VAGiem, myślę, ze wystarczy. A rozbierałem licznik, a nie popatrzyłem na zimne luty:kwasny: A w liczniku jest immo, nie? Dużo zabawy z tym potem? Mam Jaegera.
adrian998998 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Standard dla Jagera. Licznik do wymiany
s27 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Patrząc na filmik jeszcze mogę obstawić że ktoś go rozbierał i żle założył wskazówkę ale podczas testu idzie to ocenić, na tym filmiku nie widać dobrze testu wskażników
maq Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 adamesik to nie jest test zegarów. Test robi się vagiem i patrzy czy wskazówki stoją w pionie wszystkie ( taka jest procedura testowa ) Natomiast zachowanie licznika jest identyczne jak mojego starego JAGERA. Po przekręceniu kluczyka wskażnik momentalnie wskakuje na 3-4 mm do góry ( u mnie było tak chyba nawet na wyłączonym zapłonie w momencie jak włączało się postojówki ). Na 95% masz uj***ny ten liczniki. Opcje masz dwie 1. Przyzwyczaić się ja tak ponad 3 lata jeździłem 2. Wymienić licznik ( raczej nie opłaca się go naprawiać bo za te pieniądze kupisz pełny FIS vdo)
adamesik Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 No, ja pisałem, że to nie VAGiem, ale myślę, ze po filmiku można coś stwierdzić. Na filmie tez zobaczysz jak wskazówka wstaje jak włączam postojówki. Ok, za jakiś czas zapytam eletromechanika ile chce za takie coś, a jak nie to będe tak jeździł.. Byle jest żółta kontrolka:naughty:
adrian998998 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Ja np mialem tak ze ta zolta to zapalala sie jak chciala wiec km liczylem sobie.... Jak jakis kumaty to to dopasowanie plus immo ewentualnie dokupic pestki do kluczykow oscyluje sie w kosztach 100-200zl no chyba ze sie trafi kolo taki co zaspiewa 400zl za montaz manetki tempomatu z kodowaniem w b6..........
jamrolly Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Tez mam taki problem z tym licznikiem...troche irytujaca sprawa
maq Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 I jak już zmieniać to polecam na pełny fis. I tak trzeba kodować immo więc praktycznie tyle samo roboty. Szczególnie że w poliftach gdzie zegary były z pół fisem wszystko praktycznie pasuje P&P Tylko trzeba manetkę dorobić i z licznikiem dorwać szarą wtyczkę
adamesik Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 Fakt, irytujące. Myślałem nad pełnym Fisem i chciałem też napięcie + temp. oleju. Co to za wtyczka? A w kompie trzeba grzebać?
adrian998998 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Napiecie i temp oleju bedzie jesli masz AJM bez rezania.
maq Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Czytaj temat o fis w dziale układ elektryczny. Jak masz rocznik albo model 2000 (po zegarach wnioskuje że tak jest) to wszytko o czym piszesz będzie Ci działać bez przeróbek ( u mnie działało) . W kompie musisz tylko zakodować immo ale to zawsze jak byś wymieniał zegary musisz to robić. Szarą wtyczkę to dodatkowa w zegarkach bo u siebie masz dwie ( niebieska i zielona) i one do nowych zegarów pasują normalnie. W zegarze z pełnym fis jest dodatkowo szara do podłączenia manetki i w niej jeszcze kilka pubów musisz podać na masę bo będzie się wyświetlać błąd spalonych żarówek i jeszcze dwa inne których nie pamiętam. Oczywiście szukać musisz zegarów z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem czyli poliftowyvh
adamesik Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 aa no to rozumiem. tak tylko z cyfrowym i białym podświetleniem, bo inne mi się nie podobają. Mam rok 2001. Na razie tak zostawię. Na razie zrobię hamulce i turbo niestety, bo to ważniejsze. A i przy okazji.. co załącza się (jakaś pompka) jak hamuję albo wciskam sprzęgło.. przeważnie chyba jak zmniejszam prędkość lub dojeżdżam, np. do świateł. Na postoju aż światła lekko przygasną, tak samo jak otwieram el. szyby? ---------- Post dopisany 13-03-2014 at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany 10-03-2014 at 21:12 ---------- a co to jest za czarna puszka przykręcona z tyłu do licznika? Ma kostkę na 3 piny, żółty czerwony, czarny i podłączona jest na dole licznika.
adrian998998 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Ta puszka jest do zegarka radiowego
adamesik Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 a gdzie znajduję się stabilizator napięcia, w liczniku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się