l_krupinski Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witam Wiem że temtat słabego palenia A4 na rozgrzanym silnku był już wielokrotnie poruszany na forum i wiele już się naczytałem na ten temat, ale wiadomo każda A4 jest inna i nie ma jednej przyczyny tego zachowania. Dlatego zrobiłem logi i proszę o poradę co może być przyczyną i co można zrobić w pierwszej kolejności. Jak samochód jest rozgrzany i go zapalam to mam taki objaw jakby nie mógł wejść na obroty przy zapalaniu, muszę go kręcić dobre kilka seksund. Na zimnym pali bez zażutu. Na dwójce i trujce przy szybszym przyśpieszeniu zostawia obfitą chumrę czarnego dymu. Ostatnio wymieniłem czujnik tempeatury cieczy chłodzącej (ORI), ale nic nie pomogło. Pozdrawiam i proszę o cenne wskazówki. Dynamiczne: GRUPA BS: GRUPA NORMALNA:
l_krupinski Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2008 A na którym logu są wyniki z przepływomierza?? I jakie wartości powinna wskazywać?? A czy przepływka ma znaczenie dla zapalania A4 na ciepło??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2008, 13:10 _________________________________________________A te duże korekcje dawki paliwa na cylindrach czym mogą być spowodowane?? I jak mozna się ich pozbyć??
mcm Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 A na którym logu są wyniki z przepływomierza?? I jakie wartości powinna wskazywać?? A czy przepływka ma znaczenie dla zapalania A4 na ciepło??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2008, 13:10 _________________________________________________A te duże korekcje dawki paliwa na cylindrach czym mogą być spowodowane?? I jak mozna się ich pozbyć?? log grupy 003 MAF specified powinno być 850 , a MAF actual 847,9 co do korekcji możliwa siadająca pompa i dlatego słabo pali na ciepłym , albo lejące wtryski
l_krupinski Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Poczekam może jeszcze ktoś się wypowie na ten temat, i zaczne coś z tym robić bo zapalanie robi się już uciązliwe i wstydliwe. Obawiam się tego stwierdzenia że to może pompa siada
mcm Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Poczekam może jeszcze ktoś się wypowie na ten temat, i zaczne coś z tym robić bo zapalanie robi się już uciązliwe i wstydliwe. Obawiam się tego stwierdzenia że to może pompa siada Spanky'ego sie zapytaj on kumaty gość w tych sprawach
l_krupinski Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Po cichu licze kolega Spanky sam natknie się na moj post i zechce zerknąć swoim fachowym okiem na logi i powie co leży mojej A4 na sercu
Jarol Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Przepływka tnie dawke paliwa auto jest przez to słabsze, możesz spróbować ją wyczyścić jak nie pomoże to do wymiany.
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Temperatura - OK statyczny kat wtrysku - OK mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK dawka paliwa - OK turbina - OK- chociaz ospale sie zbiera - prawdopodobnie kat zapchany EGR - pracuje prawidlowo LMM - log 003 zrobiony jakby odwrotnie - dobrze by bylo powtorzyc i wstawic ponownie - z tego co jest widac ze jest uszkodzony - tnie dawki paliwa w calym zakresie obrotow korekcje - poza dopuszczalną normą - moze to byc wynikiem - zanieczyszczonego nastawnika lub uszkodzonego wtrysku sterujacego Dodatkowo sprawdz czy nie ma pecherzykow powietrza w paliwie.. Pozdrawiam serdecznie
l_krupinski Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 turbina - OK- chociaz ospale sie zbiera - prawdopodobnie kat zapchany Jak można jeszcze poznać że to akurat katalizator jest zapchany? [br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 12:35 _________________________________________________ LMM - log 003 zrobiony jakby odwrotnie - dobrze by bylo powtorzyc i wstawic ponownie - z tego co jest widac ze jest uszkodzony - tnie dawki paliwa w calym zakresie obrotow Logowałem normalnie ale nie wiem czemu zapisał wyniki jakby od tyłu, dziś zrobie jeszcze raz 003dynamiczne. A czy do rozebrania przepływki żeby ją wyczyścić potrzebny jest jakiś specjalny kluczyk, bo kupiłem torxy z dziurką w srodku klucza a i tak nie pasują??[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 12:37 _________________________________________________ korekcje - poza dopuszczalną normą - moze to byc wynikiem - zanieczyszczonego nastawnika lub uszkodzonego wtrysku sterujacego A gdzie znajduje się ten nastawnik i czy da się go wyczyścić. A czy uszkodzony wtrysk sterujący da się jakoś sprawdzić??[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 12:41 _________________________________________________ Dodatkowo sprawdz czy nie ma pecherzykow powietrza w paliwie.. Tylko ja zobaczyć te pecherzyki powietrza jak wszystkie weże mam nieprzezroczyste, czy jest jakiś prosty sposób??[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 12:42 _________________________________________________Dodaje nowe Logi grup 003 i 011 Dynamiczne: Grupa BS: Grupa normalna:
damcio151 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Jak można jeszcze poznać że to akurat katalizator jest zapchany? przyłóż dłoń do rury wydechowej i zobacz czy spaliny wydobywają się pulsacyjnie A gdzie znajduje się ten nastawnik i czy da się go wyczyścić nastawnik jest to ta puszka na pompie wtryskowej podaj e-mail to wyślę Ci instrukcje czyszczenia nastawnika A czy uszkodzony wtrysk sterujący da się jakoś sprawdzić?? nie za bardzo i nie słuchaj/czytaj wypowiedzi , że wystarczy pukać we wtrysk .... to nie działa bardziej jeżeli to oczywiście nie będzie spowodowane nastawnikiem obstawiał bym np. zawory ... ale to trzeba podmienić wtryski i jeszcze raz zlogować 013 ... wtedy wyjdzie czy to wina wtrysków czy zaworów
l_krupinski Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2008 podaj e-mail to wyślę Ci instrukcje czyszczenia nastawnika podaje e-mail: [email protected] A czy może jeszcze ktoś mógłby się wypowiedziec na temat tych nowych logów co zamiesciłem czy dalej przepływka tnie dawki??
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 A czy może jeszcze ktoś mógłby się wypowiedziec na temat tych nowych logów co zamiesciłem czy dalej przepływka tnie dawki?? jak zrobisz logi z 008 to moze ktos napisze czy jest dobrze czy zle .... lmm przeczysciles ?
l_krupinski Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 jak zrobisz logi z 008 to moze ktos napisze czy jest dobrze czy zle .... lmm przeczysciles ? Logi zrobie dziś, a Imm przeczyściłem. Spanky a może zerknąłbyś na moje wszystkie logi w wolnej chwili i powiedział mi w jakim stanie jest silnik i co należy zrobić aby poprawić jego kondycję np: czemu takie duże korekcje, czy sztanga pracuje, czy turbo nie przeładowuje itp??
przemik Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 EGR - pracuje prawidlowo... to tak w kwestii uzupelnienia mojej poprzedniej wypowiedzi. Co do czyszczenia nastawnika - odradzam sie brac za to samemu Spanky to na logi juz patrzec nie moze :> EOT
l_krupinski Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 log 003 zrobiony jakby odwrotnie A co przemik powiesz na moj poprawiony log dynamiczny grupy 003?? Ile moze kosztowac i czy da sie jakos precyzyjnie sprawdzic czy wtyski leją??[br]Dopisany: 26 Sierpień 2008, 10:57 _________________________________________________ Spanky to na logi juz patrzec nie moze Domyslam się że ma już pewnie dosyć ale Spanky jest człowiekiem z ogromną wiedzą, więc jak nie on to kto może coś porządnie doradzić.
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Domyslam się że ma już pewnie dosyć ale Spanky jest człowiekiem z ogromną wiedzą, więc jak nie on to kto może coś porządnie doradzić. nie przesadzaj .... a wracajac do meritum .... jak juz wczesniej pisalem brakuje kilku waznych logow .... mam propozycje ... zrob komplet logow [tak jak przystalo na pelna diagnoze] z tym ze : 013 na zimnym oraz pozniej na cieplym 013 i 001 [90 stopni] - przed dynamicznymi !!! 011 dynamiczny zrob 5 razy [po kolei] .... [ale wklej tylko 1 i 5 pomiar] potem 003,004,008,010 - dynamiczne [po jednym razie] a na koniec jeszcze raz 013 statyczne ... oraz 001 statyczne [po dynamicznych] a na koniec 007 - po dynamicznych . czy w ECU byl zapisany jakis bład ? [p.s pamietaj zeby w takiej kolejnosci i z takim opisem wkleic logi na forum]
damcio151 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 instrukcja wysłąna Co do czyszczenia nastawnika - odradzam sie brac za to samemu hehe to może doradź podjechanie do ASO :gwizdanie: dlaczego odradzasz :?: wiesz ilu laików za to się brało :?: masz instrukcję, umiesz odkręcać śrubki , masz vaga to nie ma żadnego problemu, aby wyczyścić nastawnik
przemik Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 w ASO to Ci powiedzą ze pompa do wymiany albo nowy nastawik... Jesli chcesz to mozesz robic sam ... Powodzenia
l_krupinski Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 ECU nie pokazuje mi żadnych błedów. A w grupę 013 wogóle nie mogę wejść wiec raczej nie zrobie tej grupy. Nie wiem czym to może byc spowodowane? Używam Polski VAG zakupiony na OBDII
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się