pioteros Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 to samo jest w b5 tylko z tyłu, tam jest blacha na maksa podgięta i nikomu nic nie gnije
C4NC3R Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 To samo miałem w B4, to samo mam w B6, przednie błotniki i te wspomniane powyżej ranty:facepalm:. Z tyłu rantów nie ma i rdza nie wchodzi. Coraz gorsze robią te samochody:shock3:.
dixon_ns Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 W B8 też z tyłu tych rantów nie ma więc chyba tylko przednie błotniki mogli by wreszcie zacząć rolować. U mnie w b5 niestety chyba od kamyków przednie błotniki miały trochę rdzy na tym rancie centymetrowym ale to nie problem bo to łatwo zakonserwować gorzej jest z tego co czytałem że w połowie błotnika b5 jest jakaś gąbka czy coś podobnego i to nasiąknie jakimś cudem wodą i powoli ruda je błotnik od wewnątrz a na zewnątrz na lakierze powstają tylko bąble a wtedy już za późno jest i trzeba go wymienić
gies0 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Panowie pytanie czy rdzę na rantach idzie zamalować bez konieczności malowania całego błotnika? Będzie się jakoś odznaczać?
Neemzi Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Panowie pytanie czy rdzę na rantach idzie zamalować bez konieczności malowania całego błotnika? Będzie się jakoś odznaczać? Zależy od koloru. W mojej b5(kolor szampanowo/złotawy) malowałem maskę dokoła grillu i nie ma śladu. Jeśli jest to srebrny ciężko będzie by nie było to widoczne. U mnie w domu są B5,B6,B7. Jak na razie nie ma żadnych oznak korozji i lepiej żeby się nie pojawiła. Tak mówiąc że robią coraz gorsze samochody, zgadzam się z tym. Ostatnio pomagałem przy naprawie VW UP (2012 rok), zawieszenie wraz z wydechem od spodu było prawie całe w rdzy, zakładam że za jakieś 2-3 lata będzie do wymiany.
gies0 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 kolor auta jak w miniaturce zobaczę co mi lakiernik powie
pioteros Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 ja mam czarne auto i od dołu pomalowałem takim jakby czarnym hammeritem na żywca, nie widać tego a jest jakaś grubsza warstwa chroniąca od odprysków
Neemzi Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 kolor auta jak w miniaturce zobaczę co mi lakiernik powie Myślę że nie będzie problemu, jeśli konieczność zaprawki nie wyjdzie poza rant błotnika nie powinno być widoczne. Uważaj tez na lakierników, bo niektórzy chcą więcej wycisnąć i mówią że cały błotnik do malowania.
Marynarz____ Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 W B8 też z tyłu tych rantów nie ma więc chyba tylko przednie błotniki mogli by wreszcie zacząć rolować. U mnie w b5 niestety chyba od kamyków przednie błotniki miały trochę rdzy na tym rancie centymetrowym ale to nie problem bo to łatwo zakonserwować gorzej jest z tego co czytałem że w połowie błotnika b5 jest jakaś gąbka czy coś podobnego i to nasiąknie jakimś cudem wodą i powoli ruda je błotnik od wewnątrz a na zewnątrz na lakierze powstają tylko bąble a wtedy już za późno jest i trzeba go wymienić W B6 też masz ten posrany styropian z przodu i też nasiąka ---------- Post dopisany at 07:53 ---------- Poprzedni post napisany at 07:52 ---------- ja mam czarne auto i od dołu pomalowałem takim jakby czarnym hammeritem na żywca, nie widać tego a jest jakaś grubsza warstwa chroniąca od odprysków Też właśnie te ranty machnąłem hammeritem czarnym i rudej nie ma, muszę jeszcze to samo od wewnątrz zrobić ---------- Post dopisany at 08:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:53 ---------- Gdyby pozasłaniać te wszystkie bajery jak liczniki kolorowe, navi itp to dla mnie środek słaby.Plastiki deski, słupków i innych rzeczy są takie chropowate jak np w skodzie fabi.Zdziwiło mnie to trochę auto znajomego nowy z salonu i sline dlatego po moim ukochanym B6 (któremu rdzewieją błotniki, ale walczę z tym) zmieniam markę... i będzie chyba BMW- tam korozjii w nowych modelach nie ma
audiaudi Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 W B8 też z tyłu tych rantów nie ma więc chyba tylko przednie błotniki mogli by wreszcie zacząć rolować. U mnie w b5 niestety chyba od kamyków przednie błotniki miały trochę rdzy na tym rancie centymetrowym ale to nie problem bo to łatwo zakonserwować gorzej jest z tego co czytałem że w połowie błotnika b5 jest jakaś gąbka czy coś podobnego i to nasiąknie jakimś cudem wodą i powoli ruda je błotnik od wewnątrz a na zewnątrz na lakierze powstają tylko bąble a wtedy już za późno jest i trzeba go wymienić W B6 też masz ten posrany styropian z przodu i też nasiąka ---------- Post dopisany at 07:53 ---------- Poprzedni post napisany at 07:52 ---------- ja mam czarne auto i od dołu pomalowałem takim jakby czarnym hammeritem na żywca, nie widać tego a jest jakaś grubsza warstwa chroniąca od odprysków Też właśnie te ranty machnąłem hammeritem czarnym i rudej nie ma, muszę jeszcze to samo od wewnątrz zrobić ---------- Post dopisany at 08:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:53 ---------- Gdyby pozasłaniać te wszystkie bajery jak liczniki kolorowe, navi itp to dla mnie środek słaby.Plastiki deski, słupków i innych rzeczy są takie chropowate jak np w skodzie fabi.Zdziwiło mnie to trochę auto znajomego nowy z salonu i sline dlatego po moim ukochanym B6 (któremu rdzewieją błotniki, ale walczę z tym) zmieniam markę... i będzie chyba BMW- tam korozjii w nowych modelach nie ma nie ma tych rantów
Wihajster Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 i będzie chyba BMW- tam korozjii w nowych modelach nie ma bo sa plastikowe
Marynarz____ Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 i będzie chyba BMW- tam korozjii w nowych modelach nie ma bo sa plastikowe i korozji nie ma
dixon_ns Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jeśli od środka błotnika chodzi Ci o rant to jak to zaprawisz jakąś farbą na rdzę a potem bazę (kolor) dobrany po kodzie lakieru do kupienia w każdym sklepie sprzedającym lakiery samochodowe w butelce jak lakier do paznokci to nie będzie nic widać a rdza nie będzie postępować.
maramass Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 ja mam b6 rdzewieje tylne natkole ale było juz naprawiane
sylwek01_18 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam . posiadam audi a4 b6 i przyznam że nie mile mnie zaskoczyło pod względem blacharki.... a mam pytanie co do wersji s4 czy jest solidniej zrobiona?? z góry dziękuję za odp..
sylwek01_18 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 no to lipa .. nie mogę narzekać na to auto tylko mam problem z blacharką
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 allroady mają obudowane ranty blotnikow w plastiki wiec tam pewnie nie ma takiego problemu a w b8 sa bardzo ladne
rav85 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam . posiadam audi a4 b6 i przyznam że nie mile mnie zaskoczyło pod względem blacharki.... a mam pytanie co do wersji s4 czy jest solidniej zrobiona?? z góry dziękuję za odp.. to samo z tym ze maska podobno jest z amenilium, chyba ze to w rs4 jest już nie pamiętam
rayh Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się