ponczo Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Witam, sprawa wygląda następująco... Silnik AHH po wywaleniu katalizatora, zaślepieniu EGR, zmianie kolektora dolotowego na AWX i usunięciu tłumika środkowego - reszta seria. Po zmianie wtrysków silnik zaczął pracować inaczej - twardo - w czasie jazdy w aucie jest głośniej i słychać klepiące wtryski/pracę pompy - wcześniej tego nie było... Korekcje na wtryskach max 0,2. Po zmianie wtrysków kąt i dawka nie uległy zmianie - fabryczne wtryski mają 220/300bar tak samo jak wtryski ASV - spalanie po zmianie wtrysków spadło w porównaniu do ori wtrysków AHH. Na seryjnych wtryskach silnik chodził bardzo cicho. Silnik w stanie bdb - pali od strzała, nie bierze oleju i po zmianie wtrysków ciągnie dużo lepiej niż seryjny AJM i nie kopci praktycznie w ogóle. Silnik pracuje w miarę cicho chwilę po odpaleniu - jak jest zimny... Popychacze odpadają bo przed zmianą wtrysków była cisza... Poniżej filmiki jak pracuje motor - mikrofon może troszkę zniekształca dźwięk - w rzeczywistości jest minimalnie ciszej... Pytanie do kolegów którzy są po zmianie wtrysków na 216/ASV lub mają trochę pomodzone swoje klekoty... Czy motor pracuje ok?
krzysiek1606 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Po zmianie wtrysków kąt i dawka nie uległy zmianie - fabryczne wtryski mają 220/300bar tak samo jak wtryski ASV a sprawdziles kat i dawke vagiem ?
ponczo Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 Po zmianie wtrysków kąt i dawka nie uległy zmianie - fabryczne wtryski mają 220/300bar tak samo jak wtryski ASV a sprawdziles kat i dawke vagiem ? Tak, wszystkie parametry jak fabryka nakazała...
daros Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Możliwe, że wtryski są zużyte i tak będzie na nich pracował. Zweryfikował bym ich ciśnienia. Pokaż loga BS 000, 004 statycznego i BS. 1
vp-tdi Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 to wtryski tak klepocza ( rozjechane jakies )
ponczo Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Wtryski z Leona z przebiegiem 180 tyś km.... korekcje praktycznie jak nowe Chwilowo nie mam możliwości sprawdzenia VAGiem bo pozyczylem kabel... Ma ktoś możliwość sprawdzenia wtrysków po numerach od czego pochodzą?
popektablet Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 W poprzednim aucie po zmianie mialem idento problem okazalo sie ze kabel wtrysku srerujacego byl uszkodzony...nie byl bys zainteresowany 216??jak cos napisz pw
dbprezes Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 kolego rozwiazałes?? problem mam taki sam Problem pojawił sie po tym jak wrociłem na oryginalne wtryski z 216' Przed wymiana wszystko chodziło poprawnie "ciszej "
ponczo Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Jeszcze walczę z tematem... Musze zakupić jakiś pewny zestaw wtrysków i będę testował
dbprezes Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 zrobiłem logi stayczne moze to cos pomorze w zdiagnozowaniu problemu Log (0 - 001) Log (1 - 023) Log (2 - 000,000,000,000,000) Log (3 - 018) Log (4 - 014) Log (5 - 013) Log (6 - 007) Log (7 - 006) Log (8 - 004,004) Log (9 - 003,003) Prosze o ocene
vp-tdi Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 chyba ci cos swiruje ,raz kąt wtrysku 10 raz 58-60 .dziwne to albo gazu dodawales w trakcie robienia logów
krzysiek1606 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 ktore to 000BS ? zapewne te co wartosc kata 9-11 ustaw prawidlowo kat wtrysku i to samo niech zrobi kolega co zalozyl watek a nie szuka winy w wtryskach:facepalm:
ponczo Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 ktore to 000BS ? zapewne te co wartosc kata 9-11 ustaw prawidlowo kat wtrysku i to samo niech zrobi kolega co zalozyl watek a nie szuka winy w wtryskach:facepalm: Jakbyś czytał uważnie od początku moje posty to byś wiedział, że kąt i dawka - fabryczne prawidłowe ustawienia... Więc za bardzo się nie wysiliłeś...
krzysiek1606 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 ktore to 000BS ? zapewne te co wartosc kata 9-11 ustaw prawidlowo kat wtrysku i to samo niech zrobi kolega co zalozyl watek a nie szuka winy w wtryskach:facepalm: Jakbyś czytał uważnie od początku moje posty to byś wiedział, że kąt i dawka - fabryczne prawidłowe ustawienia... Więc za bardzo się nie wysiliłeś... za to ty od trzech tygodni nie wstawiles logow a wszegolnosci 004bs:grin:
ponczo Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 O tym też pisałem wyżej... Nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia - nie komentuj. Z góry dziękuje...
MATI766 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Siemanko i jak rozgryzł juzz ktos ten temat mam to samo ;/
dbprezes Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 jutro jade do szpeca od wtryskiwaczy zobaczymy co powie Byłem dzisiaj u mechanika i sprawdził wszystkie wtryskiwacz i powiedział ze są w idealnym stanie Dobrze rozyplaja oraz jest odpowiednie ciśnienie Poprawił kąt wtrysku i odrazu silnik teraz ciszej pracuje, powiedział ze ustawił tak jak fabryka dała To metaliczne klepanie podczas dodawania ustało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się