.md Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 dużo i długo jeździłem na takim naciągu jak wcześniej nawet w daily car więc akurat to nie aż taki problem, zresztą, dobór opon to jeszcze jest na to czas. Martwi mnie tylko to ewentualne wystawanie, ale to już się wyjaśni jutro
Mesiah Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 No chętnie się dowiem ale słabo to widzę. +1.5cm przez ET i jeszcze + ok 6-7mm przez 0.5j więcej niż u mnie. Ponad 2 centy to sporo ale może wejdzie na styk Druga sprawa , że jak to siadzie na opuszczonym aucie i oponie to nikt nie wie. Jak coś daj znać.
.md Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 No chętnie się dowiem ale słabo to widzę. +1.5cm przez ET i jeszcze + ok 6-7mm przez 0.5j więcej niż u mnie. Ponad 2 centy to sporo ale może wejdzie na styk Druga sprawa , że jak to siadzie na opuszczonym aucie i oponie to nikt nie wie. Jak coś daj znać. No miałeś rację, nie ma szans tego wepchnąć :/ <a href=http://zapodaj.net/8fc935bc5840e.jpg.html>20140924_103320.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/e73e1c258dd37.jpg.html>20140924_103340.jpg</a>
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) I znowu wykrakałem Ciesz się , że nie przyszła Ci paczka z nimi tylko mogłeś przymierzyć. To nie są czasem koła od RS4 B5? Edytowane 24 Września 2014 przez Mesiah
.md Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Znaczki audi są, także możliwe Pomyślałem, że można by lekko przetoczyć felgę, ale stanowczo za mało mięska tam jest na toczenie :/
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Nie ma takiej opcji. Nawet 5mm strach zebrać. W tamtych rejonach nigdy nic nie kombinuj. Szukaj czegoś innego z maks ET35 8j na przód i powiedzmy 8.5j ET 35 tył.
jihaad Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 przód 8j et 43 ( czyli z tego co wyczytałem będzie ok ) tył 8,5j et 20 - i tu jest pytanie - wejdzie ? Czy trzeba będzie dać dystans ? Sprawa rozwiązana, ale tak przy okazji: DYSTANS zmniejsza ET, nie odwrotnie.
.md Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Załapałem. Mój błąd. Pomyliłem po prostu, że ET im mniejsze tym bardziej wystaje ;p
keicam217 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Mam pytanie. W tej chwili mam alu 16-stki z oponami 205/55, zawieszenie oryginalne. Czy jeśli chciałbym założyć felgi 18", to jaka musiałaby być opona i jakie obniżenie, żeby auto było mnie więcej na tej wysokości od asfaltu jak jest teraz?
Krzysiek6623 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Mam pytanie. W tej chwili mam alu 16-stki z oponami 205/55, zawieszenie oryginalne. Czy jeśli chciałbym założyć felgi 18", to jaka musiałaby być opona i jakie obniżenie, żeby auto było mnie więcej na tej wysokości od asfaltu jak jest teraz? Żeby prześwit był taki sam musisz miec opony w rozmiarze:225/40/R18, 255/30/R18, 215/40/R18, 245/35/R18. Na tych rozmiarach prześwit zmieni Ci się o +/- 5mm.
Mesiah Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Lub chcąc mieć trochę więcej komfortu tak jak ja założyć 235/40 lub 215/45. Opona nie wygląda jak balon tylko tak jak powinna a jest dużo lepiej na dziurach niż na 225/40 i pochodnych profilach.
keicam217 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Ale wtedy nie musze nic obniżać, żeby auto nie wyglądało jak off road?
Mesiah Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Niby czemu? Auto na oko w ogóle się nie odnosi. Mierzyłem na 225 i na 235. Różnica od gleby coś ok 5mm albo i mniej. Licznik więcej nie przekłamuje niż wcześniej , sprawdzane z tym samym gps. Na początku wątpiłem w poprawę ale jak wracałem od wulkanizatora to miałem banana na mordzie.
jihaad Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Ale wtedy nie musze nic obniżać, żeby auto nie wyglądało jak off road? W praktyce warto. Im większa felga i za tym mniejszy profil opony, auto powinno nizej siedzieć, bo inaczej nie wygląda to fajnie.
Mesiah Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Myślałem , że chodzi mu o obniżenie po założeniu większego profilu (235/40). Ogólnie jeśli masz seryjny zawias to na 18 będzie koza i efekt do kitu. Na start minimum Eibach pro kit -30 żeby jakoś to się prezentowało. Choć nie ukrywam , że lepiej jest na 50/40-45 Edytowane 13 Października 2014 przez Mesiah
keicam217 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 A o ile obniżają sprężyny 1be?
Mesiah Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 -20 Według mnie nie warto. Eibach -30 to minimum. Lekka poprawa serii tylko i za bardzo tego nie widać.
pioteros Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 pytanie, czy 225/50 obciera gdziekolwiek na feldze 7-7.5 cala? moze ktos jezdzi? chodzi o b5 quattromialem kiedys chwile 225/50 ale na 8 cali feldze o bylo doslownie na styk... dlatego jestem ciekaw jak na wezszej feldze to wyglada
jihaad Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Po co ci takie balony? Jakie ET miałeś w tamtych felgach, a jakie teraz? Jeździłem jeden sezon na takich zimówkach 7,5 cala ET43 i było wsio OK, ale jednak FWD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się