Damian4944 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Witam Mam problem z moją Audicą. Objawy są dziwne i powoli kończą mi się pomysły co może być przyczyną. Auto do tej pory jeździło ok. Instalacja gazowa założona 4 miesiące temu, przejechane 10 tyś km na gazie. podczas jazdy na 3/4 biegu i próbie nagłego wyprzedzenia pojazdu bądź przyspieszenia auto zaczyna ciągnąć, dostaje muła na sekundę po czym znowu zaczyna przyspieszać tyle że już słabiej. dzieje się tak na benzynie i gazie. Instalacja to Stag400. Paliwo oraz Gaz tankuję tylko na stacjach Shell wiec nie jest to raczej wina złej jakości benzyny/gazu... Spalanie gazu to jakieś 13 litrów w trasie przy 170km/h. w mieście w granicach 16l/100km. Ogólnie mam wrażenie że przy mocniejszym wciśnięciu auto zalewa się. podobnie jest przy wciśnięciu gazu na biegu jałowym. słychać krótkie przymulenie i zaczyna się wkręcać. Od czego proponowalibyście zacząć aby znaleźć problem w miarę szybko i bez wydawania fortuny? Pozdrawiam.
dam-in Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Na początek VAG i sprawdzić błędy. No i odwiedzić gazownika. Przed założeniem gazu było dobrze?
Damian4944 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Generalnie było ok. później ten problem był tylko na gazie. Pojechałem do poleconego przez znajomego gazownika (innego niż ten który zakładał instalacje, bo nie odwiedzę już partacza w życiu.) gość stwierdził że mieszanka była bardzo uboga. coś pomajstrował, skasował 20 zł. było to najlepiej zainwestowane 20 zł w życiu. auto nie tylko jeździło ale latało jak szalone i paliło 14 litrów przy naprawdę ciężkiej nodze i jeździe non stop w zakresie 3 -4,5 k obrotów. Po jakimś czasie zauważyłem ten problem na benzynie, na gazie jeszcze go wtedy nie było. a teraz auto jakoś straciło ogólnie na mocy, oprócz tego na benzynie i gazie występuje wyżej wymieniony problem a spalanie znowu wzrosło do 18 litrów na 100 km. Za 50 zł robię 105 - 110 kilometrów. Dodam także że ten problem jest bardziej odczuwalny wraz ze wzrostem temperatury silnika. im cieplej tym gorzej. na zimnym jest żwawszy a na ciepłym przyspieszenie na dwójce jest porównywalne do wcześniejszego na 3-4 biegu... Podjadę jutro do znajomego, jak mi coś wyskoczy na komputerze napiszę. Dzieki.
ja74687 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 może znów Ci się mapy rozwaliły w LPG, sprawdź najpierw VAG jak nic nie pokaże to znów wizyta u gazownika w celu sprawdzenia wszystkiego LPG się co jakiś czas reguluje szczególnie nową instalację
MATIUS Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Po pierwsze vag i diagnostyka lpg tez sprawdz dolot i odme czy nie peknieta
Damian4944 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 Przez brak czasu autem jeździłem jeszcze kilka dni i muszę przyznać że jestem w lekkim szoku... Auto naprawiło się samo, chociaż w cuda nigdy nie wierzyłem... tzn naprawiło się po części bo wysokie spalanie zostało, ale za to znowu nieźle gniecie w fotel. tyle że po wciśnięciu gazu do dechy auto nadal się zalewa ale przy odpowiednim operowaniu gazem naprawdę fajnie jedzie. Na wgranie mapy zapłonowej pojadę dopiero w przyszłym tygodniu, i wtedy napisze czy ustąpiło to "zalewanie" przy wciśnięciu na hejnał gazu do podłogi. Wszystkim dziękuję za rady i pozdrawiam.
bielik Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 ja na shelu gazu nie tankuję. auto słabe i dużo pali na ich gazie. ja tankuje na stacji OPTIMA i jestem zadowolony. na całym baku robie jakieś 40 km więcej niż na gazie z shella
ja74687 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Bielik nie spamuj tematu Każdy tankuje gdzie uważa za słuszne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się