Śmierć z nieba Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Witam, Panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi, po mojej b7 zostały mi oryginalne fele 17 s line, czy podejdą do b8 lift, cieć w wulkanizacji coś przebakiwał, że może być inny otwór?
Arturoo Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 W b8 jest większy otwór centrujący ---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ---------- 66 bodajże
HeresR32 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 dobrze kolega mowi bedziesz mial znaczny luz na piascie
MAT1000 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Chyba nie luz a ciasnotę B7 > 57,1 B8 > 66,6.
bell23 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 szpilki po dociągnięciu powinny zniwelować luz
piotrsob1 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 No ciekawe jak otwór 57,1 mm naciągniesz na piastę o fi równym 66,6 mm, nawet przy użyciu szpilek
timm Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Witam, Panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi, po mojej b7 zostały mi oryginalne fele 17 s line, czy podejdą do b8 lift, cieć w wulkanizacji coś przebakiwał, że może być inny otwór? zacznij korzystać z usług normalnego zakładu, wtedy nie cieć odpowie Ci od razu, że w A4 B8 masz średnicę piasty jak w mercedesie = 66,5mm ( otwór w feldze = 66,6 mm ... 0,1 mm większy ), poprzednie modele piasta = 57mm ( otwór w feldze = 57,1mm ). A4 B8 to taki ewenement z całej grupy VAG
bell23 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 No ciekawe jak otwór 57,1 mm naciągniesz na piastę o fi równym 66,6 mm, nawet przy użyciu szpilek sorry , pomyłka , zasugerowałem się znaczkami większe-mniejsze we wpisie powyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się