Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne Dev Ci to napisał ale ja powtórzę. na 95% problem leży w sztuce mechanika, poza tym od kiedy problem z reklamacją na Zimmermanna ?

Nie sprzedaliśmy dziesięciu czy dwudziestu tysięcy kompletów tarcz tej firmy tylko dużo, dużo więcej i tylko jedne faktycznie miały wadę fabryczną (zapomnieli zrobić otworów montażowych :kox: ) Poza tym oczywiście zdarzały się reklamacje bo a to mechanik założył na rdze, a to jak już udało mu się wyczyścić piastę to musiał całą robotę spaprać waląc smar miedziany na nią i w każdym z tych przypadków klient dostawał drugi komplet tarcz - dlaczego ? Bo zbyt mały odsetek sprzedanych tarcz wraca by zawracać sobie tym głowę, od tak dla dobra interesu i spokojnej głowy ;) Także na przyszłość trzeba zwracać uwagę gdzie się kupuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz Adam co dystrybutor to inaczej. ja wysłałem 2kpl na reklamację OZ i wszystkie odrzucili.

Co do kolegi z pogiętymi tarczami... Reklamacja na takiej zasadzie że od razu dostajesz nowy towar to raczej chodzi o małe kwoty lub totalną chińszczyznę gdzie jest spory odpad. W motoryzacji zawsze było tak że klient kupował drugie. Ja np oddawałem raz ferodo do bmw e39. Gościu założył i za chwilę padły. Reklamację uznali. Oczywiście jeśli widać że tarcza jest fioletowa lub źle zamontowana to nie ma czego oczekiwać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja jest u producenta, nie dystrybutora czyli tu jedynie dystrybutor może olać sprawę a nie nie uznać reklamacji.

Jasna sprawa, że jak miedź wylewa się spod tarczy to nie ma mowy nawet o wysyłaniu tego do producenta na rozpatrzenie bo to żenada...

Raz klient nam przysłał popękane tarcze tył od Cayeny tłumacząc, że okazały się za słabe bo on ma bardzo mocną wersję, mówił coś o ok. 700 KM - tarcze były popękane ale od środka na części montażowej i aż widać że płoneły bo mechanik ręcznego nie wyregulował. A że auto mocne to kierowca pewnie dał w palnik myśląc, że na początku tak ma być....

A może te klocki Hella Pagid nie wytrzymały i się spaliły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

my reklamowaliśmy Zimmermanna Sporta u klienta z bardzo ciężką nogą i oczywiście zostały uznane. Dopiero póżniej dowiedziałem się że chyba mogły być źle zamontowane :) ale najważniejsze że reklamacja pozytywna dla klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Zadnej miedzi nie było, upalone nie są. Pogoda jest jaka jest, ale chyba nawet rozgrzanymi nie zdarzylo sie wpakowac w kałużę. Mialbym pretensje sam do siebie, gdybym je zarżnął . zreszta chyba mam nawet zdjecia z montażu, wygląd piast itd.

Nie ma co dociekac. Montaz był przeprowadzony świadomie i ze starannością. Pytanie na dziś jest takie: Ile czeka się na rozpatrzenie reklamacji? Zamontowalbym drugie tarcze, ale kupno czegokolwiek to wydatek około 350 zł za komplet plus robota.

Tak więc nie wiem co teraz robić : reklamowac, toczyć, czy zakląć i olać sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek doprowadzic do ładu piasty Bo problem bedzie nadal występować.

Co masz z tyłu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Zadnej miedzi nie było, upalone nie są. Pogoda jest jaka jest, ale chyba nawet rozgrzanymi nie zdarzylo sie wpakowac w kałużę. Mialbym pretensje sam do siebie, gdybym je zarżnął . zreszta chyba mam nawet zdjecia z montażu, wygląd piast itd.

Nie ma co dociekac. Montaz był przeprowadzony świadomie i ze starannością. Pytanie na dziś jest takie: Ile czeka się na rozpatrzenie reklamacji? Zamontowalbym drugie tarcze, ale kupno czegokolwiek to wydatek około 350 zł za komplet plus robota.

Tak więc nie wiem co teraz robić : reklamowac, toczyć, czy zakląć i olać sprawę.

Ja bym oddał na reklamację. Jak nie uznają dopiero stoczyć a jak bedzie dalej bicie no to już wiadomo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowa firmowa tarcza, nie pamiętam jaki rozmiar. Felga 16.

Edytowane przez polowoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mialby kto tarcz 345mm na sprzedaz, uzywek


jakby ktos byl chetny to mam prawie nowe tarcze do b8 brembo 345mm - info w dziale sprzedam czesci b8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tarcze Girling będą dobre? Gdzieś czytałem że firma ta robi dobre części układu hamulcowego, o chodzi dokładnie o te: http://www.nowe-hamulce.pl/tarcza,hamulcowa-girling-audi-a4,8k2,b8,od,2007,11-2,0,tdi,170km/p,5,6418,26836,100032,0,279,6048484/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze już się pogubiłem, mam obecnie standardowe tarcze przód/tył czyli (330/300) kupiłem na Allegro na przód jarzma od S4 + tarcze zimmerman 345mm (gotowy komplet), czy muszę jeszcze zmieniać zaciski na wersję z S4 czy używam obecnych zacisków (rozumiem, że klocki już muszą być do tarczy 345mm). Czy dobrze rozumiem?

Link do zestawu jaki kupiłem żeby była jasność na 100% - http://allegro.pl/hamulce-jarzmo-tarcze-audi-s4-b8-s5-q5-oryginal-i5269459802.html

Z góry dzięki za pomoc w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniasz tylko jarzma tarcze i oslony

pomysl jeszcze nad tylem 330mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniasz tylko jarzma tarcze i oslony

pomysl jeszcze nad tylem 330mm

Kurcze no to jeszcze muszę znaleźć gdzieś osłony, a widzę że na Allegro jest goło :-(

Tyłu rozumiem, nie można przełożyć z przodu (jarzma, tarcze, osłony)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem ale ostatnio słyszałem że zacisk też jest inny czy coś??

Szacunek zostaw na inną okoliczność

Zmieniasz tylko jarzma tarcze i oslony

pomysl jeszcze nad tylem 330mm

Kurcze no to jeszcze muszę znaleźć gdzieś osłony, a widzę że na Allegro jest goło :-(

Tyłu rozumiem, nie można przełożyć z przodu (jarzma, tarcze, osłony)?

Oslony tylko w ASO

nic nie przelozysz a z przodu masz 320 a nie jak piszesz 330mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się kiedyś pytałem na forum o swap z 320 na 345 to pisałeś że zacisk też do zmiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oslony tylko w ASO

nic nie przelozysz a z przodu masz 320 a nie jak piszesz 330mm

OK, bardzo Ci dziękuję za pomoc.

Czy dysponujesz może kodami osłon na przód, kody części do wymiany tyłu znalazłem już w innym wątku i na tej podstawie sobie zamówię.

Jeszcze raz dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się kiedyś pytałem na forum o swap z 320 na 345 to pisałeś że zacisk też do zmiany...

W B7 owszem ale nie w B8

Oslony tylko w ASO

nic nie przelozysz a z przodu masz 320 a nie jak piszesz 330mm

OK, bardzo Ci dziękuję za pomoc.

Czy dysponujesz może kodami osłon na przód, kody części do wymiany tyłu znalazłem już w innym wątku i na tej podstawie sobie zamówię.

Jeszcze raz dzięki.

Wsio masz w ETCE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...