audicoman Opublikowano 28 Października Opublikowano 28 Października 31 minut temu, Emejcz napisał(a): Jak czujesz bicie nawet bez ostrego hamowania szczególnie jak tarcza się rozgrzeje to raczej nie ma to związku z wielkością hamulców. Oczywiście ma związek - mała i cienka tarcza przy mocniejszym hamowaniu dużo bardziej się nagrzewa, przez co krzywi się i potem pojawia się bicie. Pominę juz nieprawidłowy montaż, krzywe piasty itp. Jak koło Cię ogranicza to bym szedł zakładając większy przód 356x34 - spokojnie wchodzi w 17". Za tarcze oe nie ma co przepłacać - miałem i różnicy nie było w stosunku do Zimmermanów. Najwazniejszy jest sam klocek, obecnie mam Galfer fdhp 1050 i fajnie to hamuje. Przy 356 miałem klocki ferodo i też dawały radę ale mocne pylenie wkurzało mnie trochę
Emejcz Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada W dniu 28.10.2024 o 11:00, audicoman napisał(a): Jak koło Cię ogranicza to bym szedł zakładając większy przód 356x34 - spokojnie wchodzi w 17". Nie byłbym taki pewien. Przy 345 mam max pół cm luzu. Wysyłał mi kiedyś rsdziadek foto, że 356 się ocierały o odważniki na 17" i wydaje się to jak najbardziej możliwe.
Dev Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada nie kazda 17-ka "obsłuzy" 356mm wszystko zalezy od wypełnienia felgi
audicoman Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Akurat miałem ori 17 w c7 pod 356 i nic nie ocierało ale to już zależy od budowy felgi.
Dev Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada A ja ostatnio montowałem 312tki do B6 pod 16" felgi.... nie pykło...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się