audicoman Opublikowano 28 Października 2024 Opublikowano 28 Października 2024 31 minut temu, Emejcz napisał(a): Jak czujesz bicie nawet bez ostrego hamowania szczególnie jak tarcza się rozgrzeje to raczej nie ma to związku z wielkością hamulców. Oczywiście ma związek - mała i cienka tarcza przy mocniejszym hamowaniu dużo bardziej się nagrzewa, przez co krzywi się i potem pojawia się bicie. Pominę juz nieprawidłowy montaż, krzywe piasty itp. Jak koło Cię ogranicza to bym szedł zakładając większy przód 356x34 - spokojnie wchodzi w 17". Za tarcze oe nie ma co przepłacać - miałem i różnicy nie było w stosunku do Zimmermanów. Najwazniejszy jest sam klocek, obecnie mam Galfer fdhp 1050 i fajnie to hamuje. Przy 356 miałem klocki ferodo i też dawały radę ale mocne pylenie wkurzało mnie trochę
Emejcz Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 W dniu 28.10.2024 o 11:00, audicoman napisał(a): Jak koło Cię ogranicza to bym szedł zakładając większy przód 356x34 - spokojnie wchodzi w 17". Nie byłbym taki pewien. Przy 345 mam max pół cm luzu. Wysyłał mi kiedyś rsdziadek foto, że 356 się ocierały o odważniki na 17" i wydaje się to jak najbardziej możliwe.
Dev Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 nie kazda 17-ka "obsłuzy" 356mm wszystko zalezy od wypełnienia felgi
audicoman Opublikowano 5 Listopada 2024 Opublikowano 5 Listopada 2024 Akurat miałem ori 17 w c7 pod 356 i nic nie ocierało ale to już zależy od budowy felgi.
Dev Opublikowano 5 Listopada 2024 Opublikowano 5 Listopada 2024 A ja ostatnio montowałem 312tki do B6 pod 16" felgi.... nie pykło...
46lukasz Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu (edytowane) Witam, Audi B8.5 2016r, aktualnie przód 314mm, chciałbym zrobić swap na hamulce z S4 345mm. Zaciski ogarnąłem ale patrze na tarcze na AutoDocu i są dwa typy tarcz do wyboru, na przykładzie Brembo: produkcja auta do 06 / 2011 -------- 09.B039.1X (link) produkcja auta od 07 / 2011 -------- 09.B970.1X (link) odpowiednik aktualnej tarczy: 09.A820.1X (link) Zimmerman i inne marki podobnie rozdzielają tarcze na te lata produkcji oprócz tego ze grubość różni się o 0.5mm, co raczej nic nie zmienia, jest jeszcze jedna różnica: wewnętrzna średnica powierzchni styku z klockiem w 09.B970.1X to 214mm, a w przypadku 09.B039.1X jest to 218mm - czyli bierznia tarczy jest 2mm "chudsza" ma to jakieś znaczenie czy po prostu brać tą tarcze która tańsza? z tego co wiem to ani zaciski ani klocki się nie zmieniły w połowie 2011r, więc nie wiem skąd ta różnica Edytowane 9 godzin temu przez 46lukasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się