marnits Opublikowano 11 Czerwca 2019 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Hej. Mam A4 B8 2.0TDI 120KM (2009r), ale poprzedni właściciel wprowadził jakieś modyfikacje z silnikiem i na hamowni zmierzone zostało 193KM. Zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze włożyć większych tarczy od tych 312mm które powinny być w tym modelu według ETKA. Zmieszczą się większe tarcze w kołach 17"? Coś trzeba jeszcze w układzie wymienić wtedy? Większe jarzma, czy ta tylna osłona? Pozdrawiam!
Gibons Opublikowano 11 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2019 2 godziny temu, marnits napisał: Hej. Mam A4 B8 2.0TDI 120KM (2009r), ale poprzedni właściciel wprowadził jakieś modyfikacje z silnikiem i na hamowni zmierzone zostało 193KM. Zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze włożyć większych tarczy od tych 312mm które powinny być w tym modelu według ETKA. Zmieszczą się większe tarcze w kołach 17"? Coś trzeba jeszcze w układzie wymienić wtedy? Większe jarzma, czy ta tylna osłona? Pozdrawiam! Pod 17 cali zakładaj zestaw od s4 B8 345mm 330mm wchodzi idealnie i hamuje dobrze. Seria to straszna lipa. Jak chcesz więcej info pisz na priv mam takie zestawy
lukfol83 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Czym smarować? Jakie smary zastosować?
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 53 minuty temu, lukfol83 napisał: Czym smarować? Jakie smary zastosować? co ?
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Godzinę temu, lukfol83 napisał: tłoczki, prowadniki? tłoczki smarem do tłoczków na przodzie nie smarujesz prowadnic a na tyle smarem do prowadnic, takim co nie żre gumy
Adam-Lewian Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 8 godzin temu, Dev napisał: na przodzie nie smarujesz prowadnic a na tyle smarem do prowadnic, takim co nie żre gumy Dev możesz rozwinąć myśl ? Masz na myśli to, że przód system ATE a tył TRW czy coś jeszcze ?
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 3 minuty temu, Adam-Lewian napisał: Dev możesz rozwinąć myśl ? Masz na myśli to, że przód system ATE a tył TRW czy coś jeszcze ? gdzies tak
Adam-Lewian Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 a liczyłem, że czegoś nowego się dowiem ?
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 18 minut temu, Adam-Lewian napisał: a liczyłem, że czegoś nowego się dowiem ? Adam, przeciez to wszystko od dawna jest wiadome, nic nowego tutaj nie wniose
lukfol83 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Dev, czy podczas cofania tłoczka w zacisku mogę popuscić odpowietrznik żeby osunąć stary płyn z zacisku, układ się nie zapowietrzy? Na co zwrócić uwagę?
Dev Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 22 minuty temu, lukfol83 napisał: Dev, czy podczas cofania tłoczka w zacisku mogę popuscić odpowietrznik żeby osunąć stary płyn z zacisku, układ się nie zapowietrzy? Na co zwrócić uwagę? Tak się powinno robić za każdym razem, musisz tylko pilnować aby odpowietrznik był zawsze u góry oraz musi być pełny zbiorniczek. Po montażu klocków odpowietrzamy jeszcze raz
xJaworsky Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Siemka potrzebowal bym dobre tarcze i klocki na przód i tył do audi a4 b8 3.0 tdi miałbyś jakiś dobry zestaw? I jak to cenowo by wyglądało
lukfol83 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Witam, wymieniłem tarcze i klocki w a4 b8, przejechałem już jakieś 200km i przy hamowaniu ściąga na prawo. Przy lekkim hamowaniu tego nie czuć dopiero jak się depnie mocniej. Prawe tarcze są zawsze bardziej gorące od lewych. Pytanie czy jeszcze się wszystko musi dotrzeć czy to wina pompy?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, lukfol83 napisał: ... czy to wina pompy? Lewego Zacisku Edytowane 17 Czerwca 2019 przez Dev
lukfol83 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Czyli że słabiej hamuje lew? co możne być przyczyną
sajmon136 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 4 godziny temu, lukfol83 napisał: Czyli że słabiej hamuje lew? co możne być przyczyną Jak rozbierzesz to zobaczysz może tłoczek stoi albo prowadnice.?
lukfol83 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Tłoczki wchodzily lekko, prowadnice klocka wyczyszczone i nasmarowane, prowadniki przód wyczyszczone niesmarowane, tył smarowanie. Chyba że źle klocki zamontowane ale oznaczeń na nich nie było mam klocki brembo p85113. Z tylu klocki tak samo bez oznaczeń czyli obojętnie gdzie który przychodzi.
martindrafts Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Witam , posiadam audi a4 b8 3.0 Tdi moc podniesiona na 290 KM jakie tarcze i klocki na przód polecacie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się