Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

To raczej u Ciebie jest coś nie tak skoro masz problemy, ja ich nie mam :D

 

Pora udać się na jakiś kurs, filmiki na YT widać na niewiele się zdały :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze masz racje :))) co ciekawe najlepszy czas na ringu zrobilem praktycznie bez hamulcow na zagotowanej i upalonej serii hehe..

No nic.. moze poprostu mam jakas chinszczyzne zamiast prawdziwego zimmermanna lol

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji.. jakas procedure docierania stosujecie? zaraz po montazu? jakies kilka srednich i kilka mocnych hamowan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, st4yKool napisał:

przy okazji.. jakas procedure docierania stosujecie? zaraz po montazu? jakies kilka srednich i kilka mocnych hamowan?

Ja stosuje delikatne traktowanie przez jakieś 1000km i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw 5 hamowań z 50 do 20, potem 5 z 70 do 20, kolejne 5 z 100 do 40 i to takie wstępne masz z głowy, dalej 200-300 km nie przegrzewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 26.06.2017 o 17:14, Adam-Lewian napisał:

Formula Z to tarcze pływające, zupełnie inna technologia. Te tarcze fabrycznie są np w RS6, RS4, R8, BMW M5, M3, Panamera Turbo

na pewno pływające ?

bo jest różnica między pływającymi a dwuczęściowymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dopytam jeszcze, na przykładzie tarczy 356x34

oem 4h0615301k/r jest w tej samej technologi (pływająca) co formula Z 100.3364.75 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem pytanie.

4H0 615 301 K to jest właśnie 100.3364.75 czyli tarcza pływająca, dokładnie ta sama co montuje fabryka Audi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to właśnie mi chodziło, konstrukcyjnie tożsame

ze zdjęć napewno to same to to nie jest, inny dzwon 

Edytowane przez przemek530d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma.

Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie?

Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy.

Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chesterman napisał:

Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma.

Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie?

Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy.

Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu?

Tarcza do śmieci i zakładaj nowe nie kombinuj To są hamulce:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, chesterman napisał:

Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma.

Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie?

Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy.

Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu?

wycierasz d...ę szkłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

wycierasz d...ę szkłem

lol. Czyli co, radzicie tylko nowe? nowe w aso to trochę ból.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, chesterman napisał:

lol. Czyli co, radzicie tylko nowe? nowe w aso to trochę ból.

bierz OZty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev Nie widziałem tej marki nigdy, w necie szukałem to też ciężko coś znaleźć.

Co myślisz o tarczach TRW 320mm dla mojego pojazdu? Nie wiem jakiego producenta ma Audi, ale zaciski są od TRW.

Jakie tarcze i klocki rekomendujesz na przód i tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, chesterman napisał:

@Dev Nie widziałem tej marki nigdy, w necie szukałem to też ciężko coś znaleźć.

Co myślisz o tarczach TRW 320mm dla mojego pojazdu? Nie wiem jakiego producenta ma Audi, ale zaciski są od TRW.

Jakie tarcze i klocki rekomendujesz na przód i tył?

Bież tarcze Otto Zimmermann a klocki ferodo.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...