slavko87 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Raczej zamki. Ja tak miałem z lewa strona przód i tył. Tył padł do końca a przód raz działał raz nie aż po kilku mc padł. Jeśli c6 ma takie same zamki to mam 1 lewy tyl. C6 ma tak że trzeba sprawdzać piny bo są różne ilości. Przód miałem 9 pin wiec na tył taki sam zamówiłem a po rozebraniu wyszło że mam 8 pin. Jak ktoś potrzebuje to zapraszam na pw
akita Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 czyli jedyna opcja to wymiana ?
akita Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Silniczek nie styka w zamku. a mozna te styki jakos poprawic?
olinek2 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Rozbierz zamek. Wyjmij silniki. Odegnij blaszki obudowy i dobierz się do szczotek. Wymyj syf na szczotkotrzymaczu np benzyną. Dognij od razu styki które się stykają z bolcami w zamku. Przedmuchaj szczotkotrzymacz i papierem np. 1200 zetrzyj syf z komutatora. Wyczyść syf między polami jakimś cienkim nożykiem i złóż spowrotem. Powinno działać. W sumie schodzi kolo 40min na zamek razem z wyjęciem. Edytowane 12 Listopada 2016 przez olinek2
bobomarek Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Ja się przymierzam do wymiany zamka. Koszt na Allegro nie jest duży, a spróbować warto. Tylko z czasem kiepsko, więc dam znać czy pomogło dopiero za jakiś czas... --------------------- Zamek wymieniony, problem zniknął. Tylko teraz podobne objawy w prawych drzwiach --------------------- Koledzy, jeśli ktoś planował naprawiać niesprawny zamek (chodzi o elektronikę), to mam złą wiadomość. Naprawić można co najwyżej mechanikę, bo cała elektronika jest zalana jakąś gumą. Na wszystko składają się dwa silniczki elektryczne, 3 mikrostyki i nieokreślona zawartość zatopiona pod gumowa powłoką. Wszystkie ścieżki są umieszczone w środku plastikowej obudowy. Więc jeśli ktoś ma błąd jak w temacie, to ratunkiem jest tylko wymiana zamka na nowy. Fajne fotki. Jak kolega zdołał rozebrać/ oddzielić część mechaniczną od elektrycznej ? Próbuję to zrobić ale coś trzyma od strony silniczków - jakieś cięgna ? Proszę o pomoc w tej kwestii na <<[email protected]>> Dziękuję.
sowiq Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) (pomyłka) Edytowane 18 Listopada 2016 przez sowiq
olinek2 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Zamek oddzielisz jak zdejmiesz zaślepkę. Tam są dwa zatrzaski co trzymają. Pociagnij to zobaczysz. Podważyć i wyjdzie. Przy składaniu trzeba je wcisnąć. Jak dobrze pamiętam 4 śruby gwiazdkowe i zamek rozdzielony. Edytowane 19 Listopada 2016 przez olinek2
lowbass Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Witam wszystkich, i mnie powoli dopała ta awaria. Nie chce zasmiecac forum, może mi ktoś odpowie tutaj Chcę sobie już zamowić zameczek poki ten jeszcze ledwo chodzi. Na allegro jednak są wersje z roznymi ilosciami PINów. Ktoś mi podpowie : A4 b8 12.2008 avant drzwi kierowcy - lewy przód. Czy VINa pisac? Pozdro EDIT!!!!!!!!!!!!!!Mam zamek 8J1837015A z 9 PINami NOWY zamiennik okolo 350zł, MAM NA SPRZEDAZ NOWKE ZAMIENNIK za 320 jakby jakis kolega chciał ! Edytowane 24 Listopada 2016 przez lowbass
11siupek11 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam, podpinam sie pod ten wątek ponieważ z tego co czytam problem z otwieraniem drzwi z pilota jest raczej wspólny dla wszystkich drzwi w a4 . Mój problem podobnie jak u wiekszości z Was był następujący: najpierw nie zawsze otwierały się przednie drzwi kierowcy z pilota (za drugim razem, czasami bez problemu) potem ten sam problem pojawił sie po stronie pasażera. Następnie problem pojawił sie już "na stałe" i nie mogłem otworzyć pilotem obu drzwi. Posiłkowałem sie więc kluczykiem. Czytając wszelkie fora, jedynym sprawdzonym rozwiązaniem okazywało sie zakup nowych zamków. To tez zrobiłem i dzisiaj właśnie wymieniłem oba (po stronie kierwocy i pasażera) Bingo pomyslałem ale....... strona pasażera otwiera się bez problemu. Strona kierowcy po finalnym złożeniu tapicerki otwierała się na początku tylko po dwukrotnym przycisnieciu pilotem a po przejechaniu kilku kilometrów i uzbrojeniu alarmu zamek znów nie działa. Nie działa, mam na myśli nawet po kilkukrotnej próbie odblokowania pilotem nie reaguje. Więcej, teraz nawet nie moge otworzyć ręcznie kluczykiem tych drzwi! Po stronie pasażera działa bez zarzutu. Prosze o wsparcie w temacie jak problem rozwiązać. Zaznaczam że zakupiłem oryginalne nowe zamkli. what to do???? z góry dzieki za radę
lowbass Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam, podpinam sie pod ten wątek ponieważ z tego co czytam problem z otwieraniem drzwi z pilota jest raczej wspólny dla wszystkich drzwi w a4 . Mój problem podobnie jak u wiekszości z Was był następujący: najpierw nie zawsze otwierały się przednie drzwi kierowcy z pilota (za drugim razem, czasami bez problemu) potem ten sam problem pojawił sie po stronie pasażera. Następnie problem pojawił sie już "na stałe" i nie mogłem otworzyć pilotem obu drzwi. Posiłkowałem sie więc kluczykiem. Czytając wszelkie fora, jedynym sprawdzonym rozwiązaniem okazywało sie zakup nowych zamków. To tez zrobiłem i dzisiaj właśnie wymieniłem oba (po stronie kierwocy i pasażera) Bingo pomyslałem ale....... strona pasażera otwiera się bez problemu. Strona kierowcy po finalnym złożeniu tapicerki otwierała się na początku tylko po dwukrotnym przycisnieciu pilotem a po przejechaniu kilku kilometrów i uzbrojeniu alarmu zamek znów nie działa. Nie działa, mam na myśli nawet po kilkukrotnej próbie odblokowania pilotem nie reaguje. Więcej, teraz nawet nie moge otworzyć ręcznie kluczykiem tych drzwi! Po stronie pasażera działa bez zarzutu. Prosze o wsparcie w temacie jak problem rozwiązać. Zaznaczam że zakupiłem oryginalne nowe zamkli. what to do???? z góry dzieki za radę A może trafny zamek akurat Ci sie trafił ? Skoro od początku były problemy z nim? Albo może zły zamek? Zła ilość PINów ? Porównywałes?? Widze, że jak zima przychodzi to zamki częściej padają.. Ja własnie z moim mam jazdy i na dniach będę wymieniał. PYTANIE DO TYCH CO WYMIENIALI : Czy trzeba nowe spinki do tapicerki czy do czegokolwiek ? Chcę się upewnić co jeszcze za klamoty są potrzebne.
sowiq Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Czy trzeba nowe spinki do tapicerki czy do czegokolwiek ? Chcę się upewnić co jeszcze za klamoty są potrzebne. Lepiej kup sobie kilka zapasowych. Kosz niewielki (na Allegro kilka PLN), a jak jakaś Ci się ułamie, to nie będziesz miał problemu. UWAGA! Zawsze należy zakładać wszystkie spinki tapicerki drzwi. Pozostawienie dziury może spowodować, że podczas zderzenia nie zostanie aktywowany czujnik ciśnieniowy zamontowany w drzwiach, przez co mogą nie wystrzelić poduszki powietrzne! Spinki właśnie w tym celu są dodatkowo uszczelniane gumą. Edytowane 1 Grudnia 2016 przez sowiq
11siupek11 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Witam, podpinam sie pod ten wątek ponieważ z tego co czytam problem z otwieraniem drzwi z pilota jest raczej wspólny dla wszystkich drzwi w a4 . Mój problem podobnie jak u wiekszości z Was był następujący: najpierw nie zawsze otwierały się przednie drzwi kierowcy z pilota (za drugim razem, czasami bez problemu) potem ten sam problem pojawił sie po stronie pasażera. Następnie problem pojawił sie już "na stałe" i nie mogłem otworzyć pilotem obu drzwi. Posiłkowałem sie więc kluczykiem. Czytając wszelkie fora, jedynym sprawdzonym rozwiązaniem okazywało sie zakup nowych zamków. To tez zrobiłem i dzisiaj właśnie wymieniłem oba (po stronie kierwocy i pasażera) Bingo pomyslałem ale....... strona pasażera otwiera się bez problemu. Strona kierowcy po finalnym złożeniu tapicerki otwierała się na początku tylko po dwukrotnym przycisnieciu pilotem a po przejechaniu kilku kilometrów i uzbrojeniu alarmu zamek znów nie działa. Nie działa, mam na myśli nawet po kilkukrotnej próbie odblokowania pilotem nie reaguje. Więcej, teraz nawet nie moge otworzyć ręcznie kluczykiem tych drzwi! Po stronie pasażera działa bez zarzutu. Prosze o wsparcie w temacie jak problem rozwiązać. Zaznaczam że zakupiłem oryginalne nowe zamkli. what to do???? z góry dzieki za radę OKI DOKI... udało się Jak wspomniałem zamki były oryginalne i zakupione w ASO. Okazało sie że problem po stronie kierowcy był związany ze "zbyt dużym naciągiem linki" => tak przynajmniej brzmiała diagnoza mechanika.
akita Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Czyli rozbierać i reanimować czy wymieniać? Jedne drzwi po usunięciu błędu sie tylko otwierają , drugie jeszcze się otwierają ale tylko od środka
krystian.gawin Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Jak moje lewe zamki wyciągnąłem ,rozszczelnilem i nalałem kontakt spray aż góra ciekło po 30min wydmuchalem dobrze i złożyłem i już pół roku zamki działają bez szwanku Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
LiveCam Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Cześć, Generalnie muszę się Panowie pochwalić. Również borykałem się z problemem niedziałającego zamka w B8. Olałem temat do momentu, aż zepsuł się mój po stronie kierowcy . Zabrałem się za temat dość porządnie . I rezultat od paru miesięcy jest bardzo zadowalający Co zrobiłem : Standardowo podgięcie blaszek od silniczków, oprócz tego ''Kontakt 60" do wszystkich styków wewnątrz . Również tym preparatem siknąłem wszystkie złącza, przy zamku przy module i drzwiach . Później smar na wszystkie ruchome elementy ( zębatki ) wewnątrz zamka przy silniczkach . To samo w części mechanicznej. Smar..... dużo smaru..... bo jak zauważyłem nie jest to tylko kwestia samej elektronik. Mechanika sama w sobie też się blokuje. W jednym zamku całkowicie wyskoczył malutki plastikowy sworzeń, co w rezultacie nie pozwoliło działać prawidłowo ( tu również podgiąłem delikatnie plastik ) . Generalnie w dwóch zamkach większy problem miała część mechaniczna, porządnie nasmarowana śmiga bez problemu . Sprawdźcie porządnie część mechaniczną. I oprócz czyszczenia styków polecam, a wręcz zalecam dużo smaru Na początku tylko poczyściłem styki jakimś alkoholem i podziałało to tydzień, dwa i znowu lipa . A teraz od paru miesięcy działa bez żadnego problemu Także zanim narazicie się na koszta i zaczniecie wymieniać, poświęćcie pare godzin na porządne rozpracowanie tematu
SynKopa Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Witam, Odkopie temat ale mam to samo - po otwarciu z pilota tylne lewe drzwi nie otwierają się od zewnątrz. Gdy otworzy się od wewnątrz później już działa OK. Gdzie w Warszawie mi to ogarną ? Pozdrawiam
Hohe Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Witam, Odkopie temat ale mam to samo - po otwarciu z pilota tylne lewe drzwi nie otwierają się od zewnątrz. Gdy otworzy się od wewnątrz później już działa OK. Gdzie w Warszawie mi to ogarną ? Pozdrawiam W każdym warsztacie?
kotu Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Address 72: Door, Rear Right (J389) Labels: 8K0-959-794.clb Part No SW: 8K0 959 794 HW: 8K0 959 795 Component: TSG HR H06 0170 Revision: Serial number: 0000006955539 Coding: 010C02204000210001 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: FEF3987369022EEE66F-80AB 1 Fault Found: 02115 - Locking Unit for Central Locking 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 11 Reset counter: 217 Mileage: 214309 km Time Indication: 0 Date: 2016.12.01 Time: 21:51:41Które to drzwi?? W błędzie jest tylne prawe czyli od strony pasażera a wczoraj nie otworzyły się tylne ale od kierowcy.Innego błędu nie mam.Błąd wyskakuje już od roku (kasowany wielokrotnie) i dopiero wczoraj pierwszy raz koleżanka nie mogła otworzyć drzwi tylnych od kierowcy.Jak potwierdzicie to, to biorę się za demontaż i czyszczenie styków. Zobaczymy czy pomoże czy błąd 02115 będzie powracał czy nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się