Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analizę logów a4 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łukasz to w takim razie czym jest korekta zapłonu z bloku 20 i czym ona jest spowodowana .a paliwa niewiele ale brakuje , kiedy był wymieniany filtr paliwa ? swiece wymien na PFR6Q lub na bkr7e tylko je trzeba zmieniac co 15 tys km.

Opublikowano

filtr wymieniałem 2 tyg temu, ogólnie robiłem spory serwis, samochód kupiłem na początku marca - wszystkie płyny i oleje, filtry, rozrząd, świece. Teraz zająłem się tym aby sprawdzić co dokładnie w silniku siedzi... ta korekta z kanału 020 jest największa na 4 cylindrze a na 1 jest 0.0 ciągle. Może zamienić cewki miejscami i zobaczyć czy się wyniki też zmienią, to wtedy będzie można coś powiedzieć o cewkach?

Drugie pytanie: log z kanału 115 pokazuje ciśnienie zadane i takie jakie turbina wyrabia, to jest k03s wiec powinna dawać ok. 0,8 bara, takie ciśnienie ma zadane w tym logu do 2000obr, a potem już o wiele niższe, nawet poniżej 0,6. Czy przypadkiem k03s nie powinna ciągnąc w sporym przedziale 0,8?

Opublikowano

jesli filtr był wymieniany to zmierz cisnienie paliwa pod obciarzeniem bo zakresie wysokich obrotów brakuje paliwa cisnienie w całym zakresie obrotów pod obciazeniem powino byc min 4 bary . co do korekty zapłonu jest ona najwiekasz w zakresie niskich obrotów na 4 cylindrze i wynosi 4,5 stopnia co powoduje zmniejszenie doładowania . sprawdz łancuch i napinacz w głowicy bo on moze byc głownym winowajcom takiej korekty zapłonu i co zatym idzie mniejszej mocy .

Opublikowano

German co ty piszesz, cofniecie zaplonu na jednym cylindrze 4 st powoduje zmniejszenie doladowania? Niech se chlopak kosztow niepotrzebnych robi, zreszta robcie co uwazacie.

Wysłane za pomoca sputnika.

---------- Post dopisany 27-03-2014 at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 23:48 ----------

A cisnienie jest dobre, kto powiedzial ze w bexie pompje 0,8 bar? Pompuje tak jak widac i na serii ma tak pompowac.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

BEX ma pompowac 0.6, caly czas a tutaj widac że nie dobija do tej wartosci

kolejna sprawa to przepływ, jest za mały

Opublikowano
German co ty piszesz, cofniecie zaplonu na jednym cylindrze 4 st powoduje zmniejszenie doladowania? Niech se chlopak kosztow niepotrzebnych robi, zreszta robcie co uwazacie.

Wysłane za pomoca sputnika.

---------- Post dopisany 27-03-2014 at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 23:48 ----------

A cisnienie jest dobre, kto powiedzial ze w bexie pompje 0,8 bar? Pompuje tak jak widac i na serii ma tak pompowac.

Wysłane za pomoca sputnika.

U mnie tak nie stuka na doładowaniu 1,2bara. Wiec nie mow, ze jest ok

Opublikowano
German co ty piszesz, cofniecie zaplonu na jednym cylindrze 4 st powoduje zmniejszenie doladowania? Niech se chlopak kosztow niepotrzebnych robi, zreszta robcie co uwazacie.

Wysłane za pomoca sputnika.

---------- Post dopisany 27-03-2014 at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 23:48 ----------

A cisnienie jest dobre, kto powiedzial ze w bexie pompje 0,8 bar? Pompuje tak jak widac i na serii ma tak pompowac.

Wysłane za pomoca sputnika.

U mnie tak nie stuka na doładowaniu 1,2bara. Wiec nie mow, ze jest ok

A co ma piernik do wiatraka? dobra nie jest ok, silnik stuka, trzeba sie tym zająć. Podmienić cewki, zmierzyć ciśnienie, potem przepływka, jak nie pomoze to łańcuch z napinaczem, jak nie to głowice trzeba sciągać.

Opublikowano

Pstro. Czytaj ze zrozumieniem. Na silnym programie może tak stukac, a nie na serii.

Opublikowano
Pstro. Czytaj ze zrozumieniem. Na silnym programie może tak stukac, a nie na serii.

Dokładnie :) Na serii nie ma prawa stukać.

Vag nie wypuscil auta ktore chodzi na korekcji zapłonu przy serii sofcie , a z duzym zapasem :)

Opublikowano
German co ty piszesz, cofniecie zaplonu na jednym cylindrze 4 st powoduje zmniejszenie doladowania? Niech se chlopak kosztow niepotrzebnych robi, zreszta robcie co uwazacie.

Wysłane za pomoca sputnika.

---------- Post dopisany 27-03-2014 at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 23:48 ----------

A cisnienie jest dobre, kto powiedzial ze w bexie pompje 0,8 bar? Pompuje tak jak widac i na serii ma tak pompowac.

Wysłane za pomoca sputnika.

U mnie tak nie stuka na doładowaniu 1,2bara. Wiec nie mow, ze jest ok

A co ma piernik do wiatraka? dobra nie jest ok, silnik stuka, trzeba sie tym zająć. Podmienić cewki, zmierzyć ciśnienie, potem przepływka, jak nie pomoze to łańcuch z napinaczem, jak nie to głowice trzeba sciągać.

Łukasz13 jestem niepocieszony tymi przewidywaniami, zwłaszcza 2 ostatnimi:( na początek zamienię cewki miejscami 1 z 4 bo one najwięcej się od siebie różnią i zobaczę czy problem się też zamieni na logach.

Opublikowano
U mnie tak nie stuka na doładowaniu 1,2bara. Wiec nie mow, ze jest ok

"Stukanie" to pojęcie względne. :wink: Co innego może być na 95 co innego na 98, a na LPG już całkiem.

Opublikowano
U mnie tak nie stuka na doładowaniu 1,2bara. Wiec nie mow, ze jest ok

"Stukanie" to pojęcie względne. :wink: Co innego może być na 95 co innego na 98, a na LPG już całkiem.

Patrząc na logi nie widać na żadnym logu ciągłego spalania detonacyjnego a korekcje zapłonu i chyba o tym 'stukaniu' każdy tutaj piszę ?

Czy może ktoś pomyślał może że korekcja kilku stopni już wypala mu dziurę w tłoku: ?

Co innego może być na zdrowym silniku i PB95 , a co innego w zajechanym na PB98 , nawet LPG mu nie pomoże :wink:

Opublikowano

Właśnie zlogowałem z zamienionymi cewkami 1<>4 i oto wynik:

Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dla przypomnienia przed zamianą:

Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

wyniki się zamieniły miejscami więc rozumiem, że to wina cewek??

Opublikowano

tak to wina cewek . jesli twoje auto nie łapie sie na akcjie serwisowa na cewki to kup sobie cewki beru

Opublikowano

dziś rano dzwoniłem do aso i powiedzieli, że łapie się na tą akcję, także za tydzień jestem umówiony (niestety tak długo bo jestem z lublina i najblizszy autoryzowany serwis jest teraz przynajmniej ze 100km :/) i zmieniam wtedy cewki, potem wrzucę loga na forum

Opublikowano

A co już nie ma tam ASO VW Audi na wylocie w stronę Zamościa??

Opublikowano

no to na akcje jedz i wymieniaj cewki.

Dla jasnosci - nie ma prawa być korekcji na 020 bloku na serii.

No i jeszcze masz problem z cisnieniem paliwa. Czasy wtrysku sa za długie.

Opublikowano

stracili autoryzację i sami odesłali mnie do rze/waw

co do ciśnienia - należy je zmierzyć manometrem, bo komputer nie ma takiej opcji, tak? jakie powinny być wyniki?

Opublikowano

tak musisz wpiac manometr w listwe na koncu listwy przy grodzi masz co ja wentylek tam wpinasz manometr . cisnienie mierzysz tak samo jak robisz logi czyli 3 bieg i noga do podłogi do odciecia i cisnienie nie moze byc mniejsze niz 4 bary .

Opublikowano
stracili autoryzację i sami odesłali mnie do rze/waw

co do ciśnienia - należy je zmierzyć manometrem, bo komputer nie ma takiej opcji, tak? jakie powinny być wyniki?

komputerem nie ma opcji, tylko manometr tak jak german Ci pisze , 4 bary, jak jest mniej pompa dead.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...